JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 15:44


Sziasztok!Ma ahogy beindítottam az autót hidegen,indítás után néha elhalgatott a csattogás 2-3 másodpercre,aztán felerősödött megint,kb. 10másodpercre rá fele olyan hangos lett mint volt.Na kicsit "megörültem" mert arra következtettem ebből én is,hogy csak a hidrotőke,elgurultam egy ismerőshöz,ő is egyből azt mondta rá,hogy hidrotőke.Ami még most változott,hogy 3000-es fordulat felett szinte elhallgat teljesen.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 16. hétfő, 15:09


Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 18:29


JanoE46 írta: Sziasztok!Diag nem mutatott semmit.Azt eddig is sejtettem,hogy valamilyen mechanikai probléma van.De rohadtul nincs kedvem megbontaniRáadásul árultam is,meg is volt rá a vevő...annyit még ma megcsináltam,hogy leszedtem az összes burkolatot,de persze hiába,így nem lehet megállapítani pontosan,honnan jön a csattogás.Egyelőre árulom ígyse időm,se türelmem rá.Bár ahogy ismerem magam,lehet 2nap múlva máskép látom a dolgot.Egy biztos,dízelt többet soha nem veszek.Akinek dízele van,annak én is sok sikert kívánok,és negyed ennyi problémát,mint az enyémmel volt.Üdv



Agyontuningolt motor/ megbízhatóság=?????

Igen, Neked nagyon sok baj volt vele, igazán részvétem! Benzinessel szinte semmi baj, de azért ne add fel!



bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 17:52


JanoE46 írta: Sziasztok!Diag nem mutatott semmit.Azt eddig is sejtettem,hogy valamilyen mechanikai probléma van.De rohadtul nincs kedvem megbontaniRáadásul árultam is,meg is volt rá a vevő...annyit még ma megcsináltam,hogy leszedtem az összes burkolatot,de persze hiába,így nem lehet megállapítani pontosan,honnan jön a csattogás.Egyelőre árulom ígyse időm,se türelmem rá.Bár ahogy ismerem magam,lehet 2nap múlva máskép látom a dolgot.Egy biztos,dízelt többet soha nem veszek.Akinek dízele van,annak én is sok sikert kívánok,és negyed ennyi problémát,mint az enyémmel volt.Üdv


Szia JanoE46,

Sajnálom, hogy ennyi bajod van a verdával, jól kifogtad Mióta követem az írásaidat rengeteg probléma előjött Nálad.
Mindenképpen derítsd ki valahogy mi lehet a baj honnan jön a csattagogás..
Írd majd meg mi volt.
Kár, hogy messze vagy tudnék segíteni győrben.

üdv:
BBali



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 17:20


Sziasztok!Diag nem mutatott semmit.Azt eddig is sejtettem,hogy valamilyen mechanikai probléma van.De rohadtul nincs kedvem megbontaniRáadásul árultam is,meg is volt rá a vevő...annyit még ma megcsináltam,hogy leszedtem az összes burkolatot,de persze hiába,így nem lehet megállapítani pontosan,honnan jön a csattogás.Egyelőre árulom ígyse időm,se türelmem rá.Bár ahogy ismerem magam,lehet 2nap múlva máskép látom a dolgot.Egy biztos,dízelt többet soha nem veszek.Akinek dízele van,annak én is sok sikert kívánok,és negyed ennyi problémát,mint az enyémmel volt.Üdv

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 14:52


Qucsy írta: Én a helyedbe rögtön szervízbe fordulnék ezzel a problémával,mert a beépített fedélzeti coputer( ez legyen a teljes vagy a hiányos..)ez minden problémát rögzít majd megmondja saját magától hogy mi áj neki csak gépre kell tenni..el sem hiszed miket kilehet deríteni 1 diagszosztika mérésből...próbáld meg..


kempelen írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ismét egy komoly probléma előtt állok.Bár remélem nem.A helyzet a következő:Autópályán haladtam egy elég komoly emelkedőn felfelé 110-120km/h-s sebességgel,amikor az autó egyszercsak leállt.Azonnal félre tudtam állni szerencsére.Miután nem tudtam mire vélni a helyzetet,és nem láttam így hirtelen semmi rendellenességet,újraindítottam.Indult egyből simán,de azóta csattog valami a motorba,de kegyetlenül.Mivel más választásom nem nagyon volt,az éjszaka közepén,megkiséreltem hazajönni vele,és sikerült is (több mint 900km).Ezalatt egy szikra olajat nem evett,indul egyből,és ugyanúgy megy is,a fogyasztással sincs gond."Csak" csattog.Egy benzinkúton épp állt egy autómentő hazafelé,az ő véleménye az volt,hogy felakadt egy hidrotőke,vagy porlasztó.Mikor én megemlítettem neki,hogy nem-e a klapni esett be,azt mondta,hogy kizárt.Bár mióta hazajöttem vele,azóta ezt már én is kizártam nyilván.Gondolom ennyit nem bírna ki úgy azért.Szerintetek mi lehet a gond?Egy ideje egyébként 2000-es fordulat felett csattogott már,de az minimális volt,pláne ehhez képest.Sajnos nem tudom 100%-ig eldönteni,hogy fémes ez a csattogás vagy sem.Csináltam telefonnal egy videot,de még nem raktam fel,ha valaki tud segíteni,segítsen!Köszönöm


Szia!
Nem irigyellek!

Ha a fent említett dolgokat nem veszem figyelembe, akkor még talán valami elszállhatott a lánc körül, esetleg a láncfeszítő valamely eleme.
De ez sem biztos így látatlanban, hallatlanban.

Azért ehhez személyesen kellene valakinek állást foglalnia.
Ráadásul a hibafeltárás minden valószínűség szerint megbontással jár majd...

Sok sikert kívánok!




Véleményem szerint mechanikai problámáról lehet szó, amit elsőként megnézetnék egy szakemberrel. Legtöbbször az ilyen problémát az elektronika fel sem ismeri, de amit fontosabbnak tartok és már többször is említettem - nem ebben a topikban - a kizárólag számítógépes diagnosztikára alapozott hibakeresés gyakran igen súlyos felesleges anyagi kiadásokkal jár, mert legtöbbször a diagnoszta nem tudja helyesen értelmezni azokat vagy mert már eleve téves volt a hibaüzenetet...



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 14:42


Sziasztok,
Egy hete reggel használni akartam a hátsó ablak fűttést, de nem akar működni. Ha bekapcsolom, hogy nyomja a hátsó ablakokra is a levegőt, akkor olyan mint ha elöl szétcsúszott volna valami, és ott fújná ki a levegőt. Ez lehetséges? Vagy hol keressem a hibát?
Választ előre is köszi.

J.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 13:26


InsectKiller írta: Sziasztok!
Ma bevásárolni voltunk a párommal és ahogy az üzletből kifele jövet beültünk a kocsiba, idegesítő jelenségre lettünk figyelmesek. A kis narancssárga navi nem kapcsol be. Se rádió se semmi. Hát mondom ez nagyon f*sza... Leálltam kicsivel odébb, saru le vártam pár percet vissza, de semmi. Nyomogattam én mindent, nem hatott!
Szóval most nem szól a rádió. Hazajöttem megnéztem a létező összes biztit, találtam is 1et ami a klímát vezérli, szóval most már nem fűt! Egyik gond megoldva, lett is eladó 1 kb 10percet használt fűtéscsapom.
Szóval mit tudnék tenni a rádiós navival h életet leheljek belé?!


szerintem várd meg a következő hibát, és akkor majd megoldod ezt... mint a fűtést
amúgy előbb mindenképp megnézni nem csúszott-e szét valami



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 12:42


InsectKiller írta: Sziasztok!
Ma bevásárolni voltunk a párommal és ahogy az üzletből kifele jövet beültünk a kocsiba, idegesítő jelenségre lettünk figyelmesek. A kis narancssárga navi nem kapcsol be. Se rádió se semmi. Hát mondom ez nagyon f*sza... Leálltam kicsivel odébb, saru le vártam pár percet vissza, de semmi. Nyomogattam én mindent, nem hatott!
Szóval most nem szól a rádió. Hazajöttem megnéztem a létező összes biztit, találtam is 1et ami a klímát vezérli, szóval most már nem fűt! Egyik gond megoldva, lett is eladó 1 kb 10percet használt fűtéscsapom.
Szóval mit tudnék tenni a rádiós navival h életet leheljek belé?!


Nézd meg hátul a rechnert elméletileg az vezérli. Valami érintkezési hiba, vagy szétcsúszott valami. A legrosszabb eset ha meghalt.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 11:08


Sziasztok!
Ma bevásárolni voltunk a párommal és ahogy az üzletből kifele jövet beültünk a kocsiba, idegesítő jelenségre lettünk figyelmesek. A kis narancssárga navi nem kapcsol be. Se rádió se semmi. Hát mondom ez nagyon f*sza... Leálltam kicsivel odébb, saru le vártam pár percet vissza, de semmi. Nyomogattam én mindent, nem hatott!
Szóval most nem szól a rádió. Hazajöttem megnéztem a létező összes biztit, találtam is 1et ami a klímát vezérli, szóval most már nem fűt! Egyik gond megoldva, lett is eladó 1 kb 10percet használt fűtéscsapom.
Szóval mit tudnék tenni a rádiós navival h életet leheljek belé?!

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 10:22


Én a helyedbe rögtön szervízbe fordulnék ezzel a problémával,mert a beépített fedélzeti coputer( ez legyen a teljes vagy a hiányos..)ez minden problémát rögzít majd megmondja saját magától hogy mi áj neki csak gépre kell tenni..el sem hiszed miket kilehet deríteni 1 diagszosztika mérésből...próbáld meg..










kempelen írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ismét egy komoly probléma előtt állok.Bár remélem nem.A helyzet a következő:Autópályán haladtam egy elég komoly emelkedőn felfelé 110-120km/h-s sebességgel,amikor az autó egyszercsak leállt.Azonnal félre tudtam állni szerencsére.Miután nem tudtam mire vélni a helyzetet,és nem láttam így hirtelen semmi rendellenességet,újraindítottam.Indult egyből simán,de azóta csattog valami a motorba,de kegyetlenül.Mivel más választásom nem nagyon volt,az éjszaka közepén,megkiséreltem hazajönni vele,és sikerült is (több mint 900km).Ezalatt egy szikra olajat nem evett,indul egyből,és ugyanúgy megy is,a fogyasztással sincs gond."Csak" csattog.Egy benzinkúton épp állt egy autómentő hazafelé,az ő véleménye az volt,hogy felakadt egy hidrotőke,vagy porlasztó.Mikor én megemlítettem neki,hogy nem-e a klapni esett be,azt mondta,hogy kizárt.Bár mióta hazajöttem vele,azóta ezt már én is kizártam nyilván.Gondolom ennyit nem bírna ki úgy azért.Szerintetek mi lehet a gond?Egy ideje egyébként 2000-es fordulat felett csattogott már,de az minimális volt,pláne ehhez képest.Sajnos nem tudom 100%-ig eldönteni,hogy fémes ez a csattogás vagy sem.Csináltam telefonnal egy videot,de még nem raktam fel,ha valaki tud segíteni,segítsen!Köszönöm


Szia!
Nem irigyellek!

Ha a fent említett dolgokat nem veszem figyelembe, akkor még talán valami elszállhatott a lánc körül, esetleg a láncfeszítő valamely eleme.
De ez sem biztos így látatlanban, hallatlanban.

Azért ehhez személyesen kellene valakinek állást foglalnia.
Ráadásul a hibafeltárás minden valószínűség szerint megbontással jár majd...

Sok sikert kívánok!




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 09:15


JanoE46 írta: Sziasztok!Ismét egy komoly probléma előtt állok.Bár remélem nem.A helyzet a következő:Autópályán haladtam egy elég komoly emelkedőn felfelé 110-120km/h-s sebességgel,amikor az autó egyszercsak leállt.Azonnal félre tudtam állni szerencsére.Miután nem tudtam mire vélni a helyzetet,és nem láttam így hirtelen semmi rendellenességet,újraindítottam.Indult egyből simán,de azóta csattog valami a motorba,de kegyetlenül.Mivel más választásom nem nagyon volt,az éjszaka közepén,megkiséreltem hazajönni vele,és sikerült is (több mint 900km).Ezalatt egy szikra olajat nem evett,indul egyből,és ugyanúgy megy is,a fogyasztással sincs gond."Csak" csattog.Egy benzinkúton épp állt egy autómentő hazafelé,az ő véleménye az volt,hogy felakadt egy hidrotőke,vagy porlasztó.Mikor én megemlítettem neki,hogy nem-e a klapni esett be,azt mondta,hogy kizárt.Bár mióta hazajöttem vele,azóta ezt már én is kizártam nyilván.Gondolom ennyit nem bírna ki úgy azért.Szerintetek mi lehet a gond?Egy ideje egyébként 2000-es fordulat felett csattogott már,de az minimális volt,pláne ehhez képest.Sajnos nem tudom 100%-ig eldönteni,hogy fémes ez a csattogás vagy sem.Csináltam telefonnal egy videot,de még nem raktam fel,ha valaki tud segíteni,segítsen!Köszönöm


Szia!
Nem irigyellek!

Ha a fent említett dolgokat nem veszem figyelembe, akkor még talán valami elszállhatott a lánc körül, esetleg a láncfeszítő valamely eleme.
De ez sem biztos így látatlanban, hallatlanban.

Azért ehhez személyesen kellene valakinek állást foglalnia.
Ráadásul a hibafeltárás minden valószínűség szerint megbontással jár majd...

Sok sikert kívánok!

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 22:27


Sziasztok!Ismét egy komoly probléma előtt állok.Bár remélem nem.A helyzet a következő:Autópályán haladtam egy elég komoly emelkedőn felfelé 110-120km/h-s sebességgel,amikor az autó egyszercsak leállt.Azonnal félre tudtam állni szerencsére.Miután nem tudtam mire vélni a helyzetet,és nem láttam így hirtelen semmi rendellenességet,újraindítottam.Indult egyből simán,de azóta csattog valami a motorba,de kegyetlenül.Mivel más választásom nem nagyon volt,az éjszaka közepén,megkiséreltem hazajönni vele,és sikerült is (több mint 900km).Ezalatt egy szikra olajat nem evett,indul egyből,és ugyanúgy megy is,a fogyasztással sincs gond."Csak" csattog.Egy benzinkúton épp állt egy autómentő hazafelé,az ő véleménye az volt,hogy felakadt egy hidrotőke,vagy porlasztó.Mikor én megemlítettem neki,hogy nem-e a klapni esett be,azt mondta,hogy kizárt.Bár mióta hazajöttem vele,azóta ezt már én is kizártam nyilván.Gondolom ennyit nem bírna ki úgy azért.Szerintetek mi lehet a gond?Egy ideje egyébként 2000-es fordulat felett csattogott már,de az minimális volt,pláne ehhez képest.Sajnos nem tudom 100%-ig eldönteni,hogy fémes ez a csattogás vagy sem.Csináltam telefonnal egy videot,de még nem raktam fel,ha valaki tud segíteni,segítsen!Köszönöm

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 13:58


Tano írta:
ute107 írta: Hali!

Olyan problémám lenne, hogy egyik bal oldali CCFL-es angel eyes lámpám nem világít...:-S

A hibát valószínűleg az okozta, hogy tegnapi napon a turbonyomás óra világítását kötöttem át...az a balos helyzetjelzőről van lehúzva, és gyanítom, hogy a vezetékek összeérhettek.
A kocsi nem volt gyújtáson, illetve nem is volt felkapcsolva a világítás.

Hogyan tudnám orvosolni a hibát, mivel indulnék jövő héten nyaralni és nem szeretnék helyzetjelző nélkül átkelni fél Európán, mert tuti lekapcsolnak,....

Valaki tud segíteni, hogy mi történhetett ill. hogyan tudnám megoldani h. minden a régi legyen?!

THX


Lehet nem a szerelés okozta. Először is azt kellene kiderítened, hogy a neoncső vagy az elektronikája adta meg magát?
Cseréld fel a rossz és a működő csatlakozását. Ha így megy akkor a dobozod szállt el. Ha így sem megy, akkor sajnos a neoncső halott. Én ez utóbbira tippelek, mivel ha a dobozka elszáll, akkor egyik sem világítana.



Külön dobozkák vannak...azokat este felcserélem. De sztem az lesz a baj amit írtál, az előző tulajnál is kiment az egyik és gariban cserélték... Köszi

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 11:05


bbali81 írta:
InsectKiller írta: Sziasztok! Nagyon be vok most fosva, h mi lesz ebből, ezért kérném mielőbbi segítségeteket.
Előzmény: Pár hónapja elkezdett szarakodni a hűtés a kocsiban, állandóan nyomja a meleget is, nem csak hideget. Általában a szélvédőnél meg a lábnál lent oldalt. Elmentem hát kiolvastatni, mi is lehet a baj, ki is írta a kis gép, h vízcsap. Be BMW megrendeltem a gyárit "pici" pézé. Berakom, kocsi indul, meleg jön na el is kapott a harci ideg, de nem tudtam mit tenni. Másnap go klímás, gáz töltikézés, és méri, hogy nem hűt eléggé. Aztán levettük az áramot a fűtéscsapról, azután hűtött is normálisan a fejrésznél. Szélvédőnél még mindig nyomta a meleg levegőt, de azért ki lehetett bírni. Jövő héten akartuk megnézni, hogy hátha az új vízcsap a rossz...
De ma voltam egy hosszabb úton és meglehetősen furcsa, idegesítő, kétségbeejtő dologra lettünk figyelmesek. Ahogy hazaértünk, a jobb első gumiszőnyegen áll a víz. De úgy eléggé szépen nem csak pár csepp. Azt hittük, hogy kifojt vmi, de nem. Körbetaperoltam a műanyag burkolatot felül és hát nedves. Most az itt a kérdés, h mi a fene lehet ez, mit kezdjek most? Hova vigyem? Mit mondjak? Ja a legfontosabb, merjem így használni a gépet?
Remélem vki tud vmit válaszolni!


Szeva,

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35

Erre szavaznék, hogy itt van valami gond. A legjobb hír, hogy ezt lecsekkolni csak úgy lehet ha atomjaira szedik a gépedet, műszerfal ki... De ne legyen igazam...
Ennek az alján van a kifolyócső ami beleül egy gumiágyba és kifolyik a váltó tetejére a kondenzvíz. Nem hiszem, hogy eltömődött és azért folyik ki az anyósüléshez.
Bár amit mondasz, hogy jön a meleg felül...? "alul" meg tolja a klíma a hideget no ezért máshol is keletkezhet pára ami befolyhatott a szőnyeghez.

Járhatsz vele szerintem csak a klímát ne használd.
Nagykanizsán tudok rá embert aki meg tudja nézni?

üdv:
Bali


Köszönöm a választ, máshonnan is azt a választ kaptam, hogy biztos h azé van mer a klíma hűt,de a fűtés is megy, ezért le kell neki vhol csapódni.
Tegnap azért kipróbáltam, voltam pesten és az IKEA parkolóba szép nagy tócsa volt alattam, szóval biztos, hogy nincs eltömődve az a bizonyos cső!