YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. június 28. kedd, 15:35


marcokeceli írta: Sziasztok! Van egy 320d sedanom 2002es évjáratú. Olyan gondom lenen vele,hogy mikor gáztadok és eléri kb 2500as fordulatott elkezd csörögni a motor...alapjáraton gázadásra nemcsinálja..sempedig kisebb fordulatszámtartományban sem...Állóhelybe nyomokneki gázt akkorsem teszi ezt...Nemtudjátok esetleg mi lehet a baj? mertmár csomó szerelőhöz elvittem de nemtudják milehet a gond.Köszi
esetleg ha nemtudjátok megtudnátok mondani hoyg komolygondd van-e vele érdemes e vele foglalkozni vagy inkább hangosítsam fel a rádiót ;D
Mostlett nemrég friss olajcsere is motorba..


ez bizony így kardánkereszt gyanús számomra.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz marcokeceli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. június 28. kedd, 15:04


Sziasztok! Van egy 320d sedanom 2002es évjáratú. Olyan gondom lenen vele,hogy mikor gáztadok és eléri kb 2500as fordulatott elkezd csörögni a motor...alapjáraton gázadásra nemcsinálja..sempedig kisebb fordulatszámtartományban sem...Állóhelybe nyomokneki gázt akkorsem teszi ezt...Nemtudjátok esetleg mi lehet a baj? mertmár csomó szerelőhöz elvittem de nemtudják milehet a gond.Köszi
esetleg ha nemtudjátok megtudnátok mondani hoyg komolygondd van-e vele érdemes e vele foglalkozni vagy inkább hangosítsam fel a rádiót ;D
Mostlett nemrég friss olajcsere is motorba..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 23. csütörtök, 17:02


csaba701129 írta:
csaba701129 írta: Sziasztok!
Tök új vagyok itt,és egy kis segítség kéne.E46 320d 2005-ös. Az a gondom, hogy az autó terhelésnél olyan hangot ad, mint a hajszárító.Alapjáraton, és finomabb gyorsításoknál nem hallani.Először a turbóra gyanakodtam, mert tényleg olyan mintha valami cső megrepedt volna, és ott fúj ki.Nagy teljesítmény vesztést nem érzek,talán egy hajszálnyival nem gyorsul úgy, ahogy kéne.Ma le lett bontva, felül, alul is,Nem találtunk semmit, ami esetleg jelezné a hibát.Minden tiszta, csövek ok.Kipugóra is gyanakodtunk, de az is rendben.Még hozzá tartozik, hogy belül is, és kívül is inkább a kocsi baloldaláról hallani. Meg még azt vettem észre, hogy a kelleténél jobban füstöl.

Előre is köszi a segítséget!

Senkinek semmi ötlete?





Túl általános a problémád.Erre csak tippeket fogsz kapni,azzal meg nem sokra mész. Bármi lehet, ezt egy szerelőnek kell meghallgatni próba közben, így itt nem hiszem kapsz rá megoldást,így bemondásra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csaba701129

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. június 23. csütörtök, 13:21


csaba701129 írta: Sziasztok!
Tök új vagyok itt,és egy kis segítség kéne.E46 320d 2005-ös. Az a gondom, hogy az autó terhelésnél olyan hangot ad, mint a hajszárító.Alapjáraton, és finomabb gyorsításoknál nem hallani.Először a turbóra gyanakodtam, mert tényleg olyan mintha valami cső megrepedt volna, és ott fúj ki.Nagy teljesítmény vesztést nem érzek,talán egy hajszálnyival nem gyorsul úgy, ahogy kéne.Ma le lett bontva, felül, alul is,Nem találtunk semmit, ami esetleg jelezné a hibát.Minden tiszta, csövek ok.Kipugóra is gyanakodtunk, de az is rendben.Még hozzá tartozik, hogy belül is, és kívül is inkább a kocsi baloldaláról hallani. Meg még azt vettem észre, hogy a kelleténél jobban füstöl.

Előre is köszi a segítséget!

Senkinek semmi ötlete?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csaba701129

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 13:40


Sziasztok!
Tök új vagyok itt,és egy kis segítség kéne.E46 320d 2005-ös. Az a gondom, hogy az autó terhelésnél olyan hangot ad, mint a hajszárító.Alapjáraton, és finomabb gyorsításoknál nem hallani.Először a turbóra gyanakodtam, mert tényleg olyan mintha valami cső megrepedt volna, és ott fúj ki.Nagy teljesítmény vesztést nem érzek,talán egy hajszálnyival nem gyorsul úgy, ahogy kéne.Ma le lett bontva, felül, alul is,Nem találtunk semmit, ami esetleg jelezné a hibát.Minden tiszta, csövek ok.Kipugóra is gyanakodtunk, de az is rendben.Még hozzá tartozik, hogy belül is, és kívül is inkább a kocsi baloldaláról hallani. Meg még azt vettem észre, hogy a kelleténél jobban füstöl.

Előre is köszi a segítséget!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. június 20. hétfő, 15:52

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 11:01


Zolee írta:
rabbit írta:
Zolee írta:
rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882


köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,


nincs mit, én is köszi az infót! nem irigyellek a leírtak alapján, de kicsit furcsállanám, ha ennyi km-el és ennyi idősen tönkrementek volna azok a membránok, nekem is volt hasonló jelenségem szintén 100e km-nél, itt az O gyűrűket és a 10-es műanyag cső végén levő gumicsövet cseréltem: minden OK lett - gondolom túl vagy ezeken, de ha nem, egy ellenőrzést megér - filléres tételek, 20 perces meló


igen ellenörzés szintjén nem találtam hibát gyakorlatikag mindent leellenöriztem már amikor eljutottam a szel fedéltetején lévő kerek fedélhez és érdekelt hogy mi is lehet alatta. hát a membrán eggy rugóval nem vagyok megijedve a szereléstől vasúti jármüszerelő a szakmám ugyan ez csak nagyobban

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 10:29


rabbit írta:
Zolee írta:
rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882


köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,


nincs mit, én is köszi az infót! nem irigyellek a leírtak alapján, de kicsit furcsállanám, ha ennyi km-el és ennyi idősen tönkrementek volna azok a membránok, nekem is volt hasonló jelenségem szintén 100e km-nél, itt az O gyűrűket és a 10-es műanyag cső végén levő gumicsövet cseréltem: minden OK lett - gondolom túl vagy ezeken, de ha nem, egy ellenőrzést megér - filléres tételek, 20 perces meló



rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 10:03


Zolee írta:
rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882


köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 09:48


rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. június 19. vasárnap, 08:41


Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 20:21


hil írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


Szia Yellow! A hátsó lámpa kiszedését is el lehet kezdeni elölről úgy, hogy először leveszed az első lökhárítót, aztán........ Csak onnan kezdve kissé hosszadalmas.
Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni.


JUHÉÉÉ!!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 14:18


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


Szia Yellow! A hátsó lámpa kiszedését is el lehet kezdeni elölről úgy, hogy először leveszed az első lökhárítót, aztán........ Csak onnan kezdve kissé hosszadalmas.
Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:46


Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


RELAX VAN PAPA MÁR LÁTOM..


Köszi szépen!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:46


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


Már kijavította magát,mert azt hitte,hogy az első lámpát kérdeztem. Látom szeretsz oltani

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 13:30


YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


RELAX VAN PAPA MÁR LÁTOM..