- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E36
- Kivitel: Compact
- Modell: 318tds
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:47
Coyote írta: Jó motor holtig tanul.
10pont. köszi ment!
Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:47
Coyote írta: Jó motor holtig tanul.
Elküldve: 2012. április 18. szerda, 09:17
Coyote írta: Jó motor holtig tanul.
Elküldve: 2012. április 18. szerda, 09:12
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 20:03
hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.
Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.
az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.
YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 19:02
hancurozo írta:YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.
Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:56
YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:45
hancurozo írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.
Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.
az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.
YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:36
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.
Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.
az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:14
hancurozo írta:YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.
Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 17:07
YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 10:03
YELLOW írta:bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.
jah valamit lehet kell, asszem pont az van a számlán rajta. valami DME tökömtudja...
nah várj lemegyek megnézem.
szerk.:áhh ebből nem derül ki. csak azt írja, hogy a DME lámpafény, gondolom a hiba miatt.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:45
bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:37
bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:36
Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:06
YELLOW írta:bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?
a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.
én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.