Redna írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset
Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)
2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?
3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?
4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...
A válaszokat előre is köszönöm!
Én a helyedben körbenéznék a külföldi piacon is, visszavett BMW-t keresve! Nem kell megijedni, a visszavett nem ugyan azt takar mint itthon ... vagyis kibelezett autók kitépett, navik, felgyújtott belsők stb. Kint az emberek, nem minimálbérre veszik a panelban szorongva az új BMW-t lesz ami lesz alapon... Sokszor céges autókat, nem vásárolja meg az alkalmazott és le lesznek adva meg hasonlók.
Példának okáért az enyém, tökéletes állapotnak örvend úgy hogy én nagyon háklis vagyok karcra, gombra, mindenre... visszavezetett szervizkönyv, amit ellenőriztettem, úgy adták le hogy az előző 4 olajcsere és az összes egyéb számla a kesztyűtartó tartalma volt. Ennek ellenér, itthon is átnézetem kiolvastatom szakműhellyel és cseréltetek rajta minden olyat amit egy új autónál illik... vezérlést nem, mert azon tényleg látszik hogy 3 ezret futott, számlával szerízkönyvvel alátámasztva... az már csak az én mániám, hogy szeretem látni benne az általam beleöntött olajat.
Sokan hoznak be autókat, először fényképről ha adott típusokat keresel... én láttam ennek a kocsinak a testvérét ami ugyanaz azon cég adott le, csak más navival... tökéletes volt! Így jött, hogy hagyom a hazai kínálatot és minimális előleget (esetemben 150 ezer) adok (ami fontos, szerződésben leírtak szerint)! Bejött a kiskocsi megnéztem kipróbáltam, tetszett stb. most viszem a köv héten ellenőriztetni a szakszervizzel, meg a turbóhoz próbálok hozzáférni hogy lötyög-e a tengelye vagy milyen... ha minden rendben van, akkor odaadom a maradék pénzt, ha a honosítás is rendben zárult!
Még sosem vettem így autót, mindenkinek egyfajta csodálat ül az arcán de ha ez működhet így akkor miért ne!? Nincs több, lehetősége az átverésnek mint itt egy jó magyar gazda után... jelzem a fórumosok kivételek, itt a mai autópiac többségét jellemezném!
Kérdésem lenne, a turbó felől... van lehetőség arra, hogy a turbóhoz hozzáférjen az ember, vagy a tűzfal irányéban van. Belenéznék, legalább a tengelylógást illetően... ha más nem ma már egy felújító szett nem a világ ha van turbós ismerősöd, aki kiegyenlíti szakszerűen... de ha szétrepül akkor már kuka az egész... véleményetek?