YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. június 28. vasárnap, 19:36


ha csak néha hallod, mármint a tekerés egy adott pontján, akkor AIRBAG gyûrû van megkopva (vagy mi).... nekem csak jobb irányba adja ki és ha többet tekerek a kormányon, akkor mindig ugyanazon a ponton, vagy ez a gyûrû el van hajolva....

biztos lehet más baja is: csapágy, fogasléc...

diego316i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz diego316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. június 28. vasárnap, 19:10


Sziasztok!

Lenne egy szerintem eléggé komoly problémám. A probléma a következõ: nyikorog a kormányom felõl valami, éles nyikorgó hangot ad mintha vas vashoz érne, ezt nem mindig csinálja de nagyon idegesítõ. A nyikorgás kezdete óta mintha könnyebben tekeredne a kormány és mintha a kormányzás bizonytalanabb lenne. Mielõtt elviszem szerelõhöz gondoltam, hogy írok ide hátha valaki már tapasztalt ilyen problémát és meg tudja mondani, hogy mi lehet a baj. Az is jó lenne ha valaki meg tudná mondani, hogy mekkora összegû javíttatásra számíthatok.

Válaszokat elõre is köszönöm

státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 10:18


Szia!

Köszönöm a gyors választ, sajnos a pollenszûrõ nekem biztosan nem ott van (szétkaptuk, megnéztük), úgy tudom a klímásban más az elrendezés mint a simában. Klíma nélküliben esetleg valaki cserélt már?
Én is a tetõablakra gyanakodtam, hát ha onnan folyik be és megáll a víz akkor az remek, köszi a tippet megnézzük!
A benzinszagra van valakinek ötlete?

Köszönöm!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. június 27. szombat, 04:26


én úgy tudom, hogy a középbox mögött van..
pont ma cseréltem, igaz az enyém klímás.
kiveszed a kesztyûtartót.
lecsavarozod az abs vezérlõt, meg a másik vezérlõt, ami pont szemben van, leveszed a lábtérnél lévõ alsó burkolatot. és balra lesz a pollenszûrõ, ahol a kék nyíl mutatja, egy bajonettzár nyitja.

a tetõablak vízelvezetõje az elsõ sárvédõ küszöb részéhez vezeti a vizet. ha lehet, hogy onnan folyik be a víz valahogy a lábtérhez. egyébként azzal érdemes csinálni valamit, mert ha még esetleg nem rohad akkor sajnos fog emiatt. nekem is rohad. szóval érdemes levenni a doblemezeket, szörnyûlködsz, hogy 2 centi vastagon áll a dzsuva, sár, falevél bent a sárvédõ alján, ki kell takarítani, majd rozsdamaró aztán valami alvázvédõvel lekenni és egy kis lyukat fúrni rá, hogy ki tudjon menni a víz.





státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. június 26. péntek, 15:01


Üdv!

Három rövidke kérdésem lenne, hátha valaki találkozott a jelenségekkel:
E36 -ról van szó, 2000cm3, klíma nélküli napfénytetõs!
-Az egyik problémám hogy a jobb oldalon a szõnyeg alatt vizes a padló. A fûtésbox környékén körülnéztünk, nem láttam semmi szivárgást...
-A másik gond, hogy lehúzott ablaknál benzinszag jön be az utastérbe, felhúzott ablaknál egyáltalán semmi szag nincs.
-Végül: a pollenszûrõt -már ha van- akkor hol keressem? A klímáshoz rengeteg leírást találtam de klíma nélkülihez egyet sem, az biztos hogy a középbox mögött nincs...
Bármi tippet, javaslatot szívesen fogadok, köszönöm elõre is!

Üdv!

státusz r_hantos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 23:09


YELLOW írta: igen a mágneses vihar, ha ettõl jobban alszol

pill morfondírozok rajta...


sajnos nem nagyon jutok semmire, akár lehetett olyan dolog is, amit barátnõd feltételez, de más hiba is, csak épp akkor jött elõ, amikor vihar volt... a légzsák jelzõ, nekem is totál véletlenszerûen jött elõ, valszeg elõtte beletérdeltem az anyós ülésbe és kontaktos lett az ülésfoglaltság jelzõ cucc, de késõbb kezdett világítani, aztán hol világít, hol nem, ha barátnõm felhúzza a lábát, akkor kezd világítani, azaz a combja nem fekszik fel az ülõlapon végig... a motorjel világítása lehetett az is, hogy mondjuk nagyon szakadt az esõ, és nem volt elég oxigén a levegõbe, így a motor nem kapott eleget, és bejelzett a légtömegmérõ, vagy nagyon párás volt a levegõ, és ez okozott gondot, ha elmúlt a motor elektronika jelzõ hiba, szerintem használd nyugodtan... esetleg, egy akksi le vetél segíthet.... de csak is motorleállítás után legalább 10 percet várj az akksi levétellel


Bazeg, te a minél több hozzászólásra hajtol, vagy mi van veled?
Ha annyi 100-asod lenne, ahány baromságot írsz, simán vehetnél egy F01-et. Nem volt elég oxigén a levegõben........

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 22:26


Most nem azért, de honnan szültétek ezt a mágneses vihart? Tudtommal nem volt napkitörés...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 21:26


igen a mágneses vihar, ha ettõl jobban alszol

pill morfondírozok rajta...


sajnos nem nagyon jutok semmire, akár lehetett olyan dolog is, amit barátnõd feltételez, de más hiba is, csak épp akkor jött elõ, amikor vihar volt... a légzsák jelzõ, nekem is totál véletlenszerûen jött elõ, valszeg elõtte beletérdeltem az anyós ülésbe és kontaktos lett az ülésfoglaltság jelzõ cucc, de késõbb kezdett világítani, aztán hol világít, hol nem, ha barátnõm felhúzza a lábát, akkor kezd világítani, azaz a combja nem fekszik fel az ülõlapon végig... a motorjel világítása lehetett az is, hogy mondjuk nagyon szakadt az esõ, és nem volt elég oxigén a levegõbe, így a motor nem kapott eleget, és bejelzett a légtömegmérõ, vagy nagyon párás volt a levegõ, és ez okozott gondot, ha elmúlt a motor elektronika jelzõ hiba, szerintem használd nyugodtan... esetleg, egy akksi le vetél segíthet.... de csak is motorleállítás után legalább 10 percet várj az akksi levétellel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz gabriel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 21:00


Hi!

Szegeny picikemet elvittem egy full ellenorzesre a Wallishoz. Kihoztak egy csomo hibat (maj dmasik posztban leirom). Folyik az olaj, ma toltottem utana Shell 5W-40-et, de nem ez a lenyeg Ma este kib. nagy vihar volt es pont elkapott utkozben. Nem tudom, hogy a nagy esozes miatt (baratnom szerint a magneses vihar az oka) de a legzsak lampa es a motor ikon is kigyulladt a muszerfalon. Parazom, mert vasarnap 1200 km-et kell vezetnem vele es csak julius 10-en hoznam vissza(ujabb 1200 km) szervizbe. Nektek volt mar hasonlo tunetetek viharnal?
Azert motort nem cserelnek :S

Irjatok valamit mert nem fogok tudni aludni koszi

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 19:18


Meg ha 20 mp-t megy majd leáll, akkor tuti, hogy nem is üzemanyag-szivattyú relé, mert akkor néha elindulna, majd beindítani nem lehetne...!
Szintén gyertyák sem produkálhatnak ilyen hibát...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 19:14


YELLOW írta: haverom OFF autója (opel) olyat csinál, hogy jár, majd 20 sec múlva leáll, rángat, vagy éppen el sem indul... ford szervízben vetettek vele fõtengely jeladót...

a hiba ezekbõl adódhat:

- ugye a jeladó cseréje nem segített, tehát kilõve
- gyertyák
- trafók
- gyújtókábelek
- légtömegmérõ
- ECU
- AC vagy reléje
- üzemanyag szûrõ (én ezzel kezdeném, mert olyan mintha a sok dzsuva betömörül akkor nem kap anyagot, majd ha leülepedik újra megy, teháát sanszos és talán a legolcsóbb)

ezt azért írtam le, mert nagyon sok mindenre közrejátszhat, és a hiba okát nagyon ehéz konkrétan megllapítani, mert mind jellemzõ az adott hibára


A fõtengely jeladó nem ilyet produkál az Opelnél:Opelom volt, és volt is fõtengely jeladó hibám, sárga lámpa volt és jelentõs teljesítmény csökkenés, de ment az autó, hétvégén Pusztardaványból haza tudtam menni Bp-re. Ez inkább gyujtás hiba lehetett, az Opel a gyujtóhidat a motor legmelegebb pontán a hengerfejen a fedél alatt helyezte el. (megfontolt tervezés?) Gyujtókábel nincs, mert a híd közvetlenül a gyertyákra cuppan rá. A motorvezérlõ szintén nagyon meleg helyen van az Opelokban. Rossz légtömegmérõ esetén is mûködik a motor a szükségprogrammal. Tüanyag szivattyú nem szokott tönkremenni.
hil

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. június 20. szombat, 19:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 15:52


haverom OFF autója (opel) olyat csinál, hogy jár, majd 20 sec múlva leáll, rángat, vagy éppen el sem indul... ford szervízben vetettek vele fõtengely jeladót...

a hiba ezekbõl adódhat:

- ugye a jeladó cseréje nem segített, tehát kilõve
- gyertyák
- trafók
- gyújtókábelek
- légtömegmérõ
- ECU
- AC vagy reléje
- üzemanyag szûrõ (én ezzel kezdeném, mert olyan mintha a sok dzsuva betömörül akkor nem kap anyagot, majd ha leülepedik újra megy, teháát sanszos és talán a legolcsóbb)

ezt azért írtam le, mert nagyon sok mindenre közrejátszhat, és a hiba okát nagyon ehéz konkrétan megllapítani, mert mind jellemzõ az adott hibára

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 15:28


Balu328ci írta:
Szabb1 írta: Na, ma megnéztük az autót computerrel és semmi hibát nem írt.
Pedig még mindig torpangat 1300-1400 körül...

köv. lépés a gyertya csere lesz.



Igen az még egy lehetséges dolog hogy a gyertyák valamelyike rossz. Cseréld le és próbáld meg hátha megy. Vagy ami még lehet az a legtömegméröje de az elvileg átálítja magát a gyári vészprogramra és utána mennie kell gond nélkül. Elvileg a vészprogramnál egy minimális teljesítménycsökkenést lehet érzni és egy picit többet eszik a kocsi. Nálam elvileg most rossz (BMW szerviz szerint), de én nem veszek észre semmit. Múltkor kijöttem ausztriába 7,7-es fogyasztással és autómatám van. Hát nem tudom.
Mikor a kocsit megvettem februárban egyszer történt hogy indításnál kivillant az eml lámpa meg a motorhiba jelzöje és elkezdett rángatni az egész motor meg a karosszéria, aztán adtam egy kis gázt és még jobban rángatott meg hangosan "zakatolt". Aztán leálítottam, kulcsot kihúztam, aztán kulcs megint be indítás újra és utána ment. Aztán a motorhiba jel maradt. Aztán elmentem a BMW-hez fehérvárra, és akkor ott mondták hogy ez a legtömeg méröje (pedig 2 hónapos új volt). Aztán kiütötték a jelet de azóta is probléma nélkül megy. Nem tudom hogy ez mi volt. Remélem hogy tudtam azért egy kicsit segiteni, és remélem hogy ilyenek nálad nem fognak elöjönni.
Minden jót !!!


Igen, ha nem gyertya akkor sanszos a légtömegmérõ...vagy esetleg a gyújtótarfó...

Na majd hamarosan meglátjuk.

státusz Balu328ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 09:13


batigol9 írta: Hello!

Sehogy nem megy fel, 1 gombnyomásra sem ill. hosszan tartó nyomásra sem... Egyik gombbal sem, mármint ugye cabrio esetében van még egy gomb ami egyszerre mind a 4 ablakot mûködteti, arra sem reagál, csak a többi 3. Ebbõl gondolom, h nem a kapcsoló kontakthibás. Egyik ismerõsömnek passatnál volt ilyen, neki motor volt, 80e pénzért..


Na figyelj. Az e-bay-en találtam Neked E36 Cabrio-hoz ablakemelö motort külön és teljes ablakemelö szerkezetet. Elküldöm mind a két linket és nézd meg az árt is meg azt hogy ez az e amit keresel. Ha gondolod hogy ez belefér a költségvetésedbe akkor írj és megrendelem Neked és hazaviszem költség nélkül. http://cgi.ebay.at/BMW-E36-Cab...ms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1229|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

http://cgi.ebay.at/FENSTERHEBE...ms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1229|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50

státusz Balu328ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2009. június 20. szombat, 09:01


Szabb1 írta: Na, ma megnéztük az autót computerrel és semmi hibát nem írt.
Pedig még mindig torpangat 1300-1400 körül...

köv. lépés a gyertya csere lesz.



Igen az még egy lehetséges dolog hogy a gyertyák valamelyike rossz. Cseréld le és próbáld meg hátha megy. Vagy ami még lehet az a legtömegméröje de az elvileg átálítja magát a gyári vészprogramra és utána mennie kell gond nélkül. Elvileg a vészprogramnál egy minimális teljesítménycsökkenést lehet érzni és egy picit többet eszik a kocsi. Nálam elvileg most rossz (BMW szerviz szerint), de én nem veszek észre semmit. Múltkor kijöttem ausztriába 7,7-es fogyasztással és autómatám van. Hát nem tudom.
Mikor a kocsit megvettem februárban egyszer történt hogy indításnál kivillant az eml lámpa meg a motorhiba jelzöje és elkezdett rángatni az egész motor meg a karosszéria, aztán adtam egy kis gázt és még jobban rángatott meg hangosan "zakatolt". Aztán leálítottam, kulcsot kihúztam, aztán kulcs megint be indítás újra és utána ment. Aztán a motorhiba jel maradt. Aztán elmentem a BMW-hez fehérvárra, és akkor ott mondták hogy ez a legtömeg méröje (pedig 2 hónapos új volt). Aztán kiütötték a jelet de azóta is probléma nélkül megy. Nem tudom hogy ez mi volt. Remélem hogy tudtam azért egy kicsit segiteni, és remélem hogy ilyenek nálad nem fognak elöjönni.
Minden jót !!!