jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 19:23


Hardy-tárcsát néztétek már??? Az szokott szétmenni.

ute107 írta: Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:35


ute107 írta: Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi


biztos nincs kottya semminek a felsorolt alkatrészeket érintve? Féltengely kihajtás, féltengely, kardán? Ezek minimális holtjátéka is összaadhat egy olyan koppanást, dübbenést, mint pl nálam. Féltengely cserével ez némileg csökkent. Egyébként a difi szilent nálam is ki lett cserélve. Semmivel nem lett jobb. A 9-es alkatrész az.



ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:26


Ha kuplungoláskor/váltásnál hátul koppanik valami és egyre erőteljesebben így az elmúlt 1 év elteltével, melyik szilentet kellene cserélnem?!

A kardán, a hozzá tartozó alkatrészek, és a féltengelyek is jók. Úgy tudom valamelyik diffi szilent szokott meggyengülni.
Valaki már járt így és mit cserélt?

Diffi

zolcsi1117
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz zolcsi1117

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 16:14


tenna írta: Sziasztok!

Nem rég vettem egy 318i e36-t (kb 500 km-t mentem vele) . Ma az, egyik indítás előtt a kulcs simán elforgott mindkét irányba anélkül, hogy gyújtást adott volna. Utána valahogy sikerült, úgy mozgatni a h sikerüljön beindítani... . Valakinek van tippje ez mi lehet? Azonnal menjek szervizbe?

Előre is kösz a segítséget!


Szerintem a gyújtáskapcsolód KO és csak szerencséd volt hogy be tudtad indítani,úgyhogy mihamarabb mutasd meg valami szerelőnek!


zolcsi1117
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz zolcsi1117

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. július 04. szerda, 16:10


Hello! Valaki megtudná nekem mondani hogy ha sport légszűrőt teszek az autóba a légtömegmérő elé akkor azzal nem nyírom ki??? E36 316i típusól van szó!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 22:18


soma320i írta: Sziasztok!!!!
Valaki igazán segithetne nekem abba hogy a blokba lévő csavarok mente szét van menve,vettem hozzá fellújító készletett,de így sem jó!!mert így az egész perselyt felhúzza!!!!Valkit keresek aki tudna segiteni!!!


Szerintem keress egy normális szerelőt, ha még egyáltalán orvosolható a dolog. A BMW motor nem barkácskategória.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz soma320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 21:55


Sziasztok!!!!
Valaki igazán segithetne nekem abba hogy a blokba lévő csavarok mente szét van menve,vettem hozzá fellújító készletett,de így sem jó!!mert így az egész perselyt felhúzza!!!!Valkit keresek aki tudna segiteni!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz tenna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. június 20. szerda, 20:05


Sziasztok!

Nem rég vettem egy 318i e36-t (kb 500 km-t mentem vele) . Ma az, egyik indítás előtt a kulcs simán elforgott mindkét irányba anélkül, hogy gyújtást adott volna. Utána valahogy sikerült, úgy mozgatni a h sikerüljön beindítani... . Valakinek van tippje ez mi lehet? Azonnal menjek szervizbe?

Előre is kösz a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 11. hétfő, 07:43


bbubbuka írta: Tudom, hogy mi a kiegyenlítőtartály, csak azt nem tudom hol találom?
Valahol le van burkolva és azért kérdezem, hogy merre keressem a motor térbe.




YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.





könyv sem kell hozzá, minden autóban könnyű megtalálni. ahhoz szőke nőnek kell lenni, de nagyon szőkének, hogy ne találd meg í bal oldalo lámpa mellett van, fekete a kupakja.
de nem is ez a lényeg, mert neked nem ott enged.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:37


Tudom, hogy mi a kiegyenlítőtartály, csak azt nem tudom hol találom?
Valahol le van burkolva és azért kérdezem, hogy merre keressem a motor térbe.




YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Habba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:29


[quote="jrtom"]Szia!

Ismert a probléma. Ahogy bejön a kormányoszlop a tűzfalon keresztül ott egy gumi van körülötte és abban nyikorog. Lekell venni a lábtérburkolatot és ott látni fogod.
Befújod vagy szilikon vagy teflon sprével és ha az volt a baj akkor csönd lesz.

[quote="Habba"]Sziasztok!

170000 km van az E90-es BMW-mben és idén tavasszal, amint megjött a jó idő elkezdett halkan nyöszörögni valami a kormánykerék mögött, közvetlenül. Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Sajnos, nem szeretnék rossz tapasztalatok miatt rögtön a szervizbe menni. Előre is köszi!

Ui.: kormányzásban nincs semmi változás, egyéb tünet.

Szia!

Köszi! Sikerült végül szétszednem. Nem ott nyikorgott, hanem a motortérben. Kb ott ahol a kormányrúd és a kormánymű találkozik. Sajnos nem tudom pontosan leírni, csak nagyjából, mert nem értek hozzá. A kormányzásban továbbra sincs semmi változás. Van erre valami ötleted?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:23


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




ez most komoly kérdés?a kiegyenlítő tartály az, ahol a hűtővizet töltöd be, ahol nézed a szintet.
én még ezt valahol olvastam (kb 5-8éve), ahol pont azon parázott valaki, hogy hengerfejes az autója, mert fogy a hűtővíz. végén kiderült ez azért van, mert pörgeti a motort, sokat pályázik nagy tempóval. még lehet a TotalCar-on olvastam. ott írta egy szaki, hogy azért fogy, mert... amit leírtam az előző kommentbe.
nekem ez jut eszembe.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 10. vasárnap, 22:24

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:16


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.


Tehát akkor nem kell rögtön arra gondolnom, hogy hengerfejes az autóm vagy ilyesmi? Amit te mondasz ez mekkora probléma amúgy ha ez a hiba?
Hol a francba van a kiegyenlítőtartály amúgy?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 10. vasárnap, 22:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:15


bbubbuka írta: Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?


én úgy tudom, hogy ha fogy a hűtővíz, az magas fordulaton lehet, amikor annyira megnő a hűtőrendszerben a nyomás (pörög a vízpumpa, mint a gép), és ezt egy nyomás szabályzó szelepen keresztül engedi el. korábban már célozgattam erre, de csak azt a választ kaptam, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja a szelep. szerintem lehet van máshol is.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 22:01


Ha kihuzatom az autót 5e pörgetem város 1-es , 2-es , 3-as.
Akkor megállás után, a motor kipufogó oldalán füstöl..
Nem olaj füst inkább olyan mint ha a hűtővíz folyna rá.
Ez mi a franc lesz? Valaki megtudja mondani?