ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:47


Coyote írta: Jó motor holtig tanul.


10pont. köszi ment!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 09:17


Coyote írta: Jó motor holtig tanul.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 09:12


Jó motor holtig tanul.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 20:03


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.


YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.


Egyszerű multec, sőt a C13N még annyi sem.
Nem tanult az semmit, legfeljebb elfelejtette a hibakódot, ha levetted az akksit.

Persze abban az időben az is nagy szám volt, de tanulni egy betűt sem tanult.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 19:02


hancurozo írta:
YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.


Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?


figyi a kadettnál a motortérben vót egy csati, ilyen ovális tégla alakú. lehet az a 10 pin-es. oda dugta rá a kb notepad méretű cuccot. ez vagy olyan 2000-2001 környékén volt. amire emlékeztem azt mondtam csak.

az autómata váltó nem tanul? a motor miért ne tudna, mármint az elektronika. én ezt annyira nem tudom, nem is állítottam, de beálllított előre mentett setup-ok csak vannak benne, aztán a bemért jelekből tudja mikor melyik kell. tudom lehet csak én gondolom, de a technika engedné ezt és ezt meg lehet csak a gyáriak tudják, hogy pontosan mi van az agyban.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:56


YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.


Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:45


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.


YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.


oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:36


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.


YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 18:14


hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 17:07


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 10:03


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.


jah valamit lehet kell, asszem pont az van a számlán rajta. valami DME tökömtudja...
nah várj lemegyek megnézem.

szerk.:áhh ebből nem derül ki. csak azt írja, hogy a DME lámpafény, gondolom a hiba miatt.


Most szerelőm hoz valami direkt bmw-s diagot, de ha azzal nem tudja belőni akkor vihetem bmw szerviz..
100-120 euros órabérek elég finomak..itt a környéken
Győri BMW-be nem tudja valaki milyen órabérrel futnak?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:45


bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.


jah valamit lehet kell, asszem pont az van a számlán rajta. valami DME tökömtudja...
nah várj lemegyek megnézem.

szerk.:áhh ebből nem derül ki. csak azt írja, hogy a DME lámpafény, gondolom a hiba miatt.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 17. kedd, 09:57

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:37


bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.


ez már a chiptuning kategória

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:36


Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 09:06


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ha létezik is ilyen, nem tudatos dolog ebben a kategóriában - inkább a legtöbbet használt módba "kopik be" az autó. A G Astránkhoz annak idején az volt az instrukció a szervíztől, hogy néha meg kell hajtani, különben ellustul --> ez a gyakorlatban tulajdonképpen a rendszer kikormolását jelentette. Mivel hosszú úton csak évente egyszer, nyaraláskor volt használva, meg lett kergetve rendesen a tengerpartig - utána szenzációsan jól ment heteken át.