Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2016. május 25. szerda, 06:11


Nagyon szépen köszi
Már találtam egy idősebb foszert 20 évet huzot le a wallisznál. Most ürőmön dolgozik mint műhejvezető.nagy szerencsém van mert kijön házhoz.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 24. kedd, 06:55


Zolika11111 írta:
szotakdavid írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.


Mi történt a vezérléssel??

Meg lett gyűrűzve meg stb.
A kisebik fiam segített .
Nem is volt ezzel semmi baj mindadig még el kelett ugranom valahova . Mosogattuk az alkatrészeket ő segitett.
Ő csak jót akart mig elmentem a vezérlésen bejelőlt jeleket is lemosta.


Mester Jani Solymár Ő közelebb van hozzád mint én.

Solymár Testyánszki u. 2
Telefon: +3670-363-2324
Autójavítás, BMW Drift autó építés

Térkép: www.mesterdriftteam.hu



Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2016. május 23. hétfő, 20:54


szotakdavid írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.


Mi történt a vezérléssel??

Meg lett gyűrűzve meg stb.
A kisebik fiam segített .
Nem is volt ezzel semmi baj mindadig még el kelett ugranom valahova . Mosogattuk az alkatrészeket ő segitett.
Ő csak jót akart mig elmentem a vezérlésen bejelőlt jeleket is lemosta.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 23. hétfő, 20:47


Zolika11111 írta: Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.


Mi történt a vezérléssel??

Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2016. május 23. hétfő, 20:43


Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. május 04. szerda, 20:28


Helló!

e36 318I

Vezérlést hogy lehet be állítani?

Gátrepedésem volt de vettem egy nyomáspróbázott hengerfejet.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. március 22. kedd, 13:17


sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


Köszi szepen. Vakumpumpat csereltem kompletten 3 honapja, mert folyott
Vizpumpa itt nem elektronyos? Megnezetem a sraccal, ha gyanus akkor csere.
Milyen gergöre gondolsz?


ezekre gondoltam ekszij
ha mar ugyis ki kell szedd az ekszijtarcsat, erdemes ezeket is megnezni...


Woww. Köszi.


sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. március 22. kedd, 12:18


tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


Köszi szepen. Vakumpumpat csereltem kompletten 3 honapja, mert folyott
Vizpumpa itt nem elektronyos? Megnezetem a sraccal, ha gyanus akkor csere.
Milyen gergöre gondolsz?


ezekre gondoltam ekszij
ha mar ugyis ki kell szedd az ekszijtarcsat, erdemes ezeket is megnezni...


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. március 22. kedd, 11:34


sutius írta:
tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


Köszi szepen. Vakumpumpat csereltem kompletten 3 honapja, mert folyott
Vizpumpa itt nem elektronyos? Megnezetem a sraccal, ha gyanus akkor csere.
Milyen gergöre gondolsz?

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 16:54


tusi_ írta:
sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.

nekem N42B18 van, majdnem ugyanaz. szelepfedél tömités, vákumpompa tömités, főtengely szimering elől, ha esetleg régen voltak cserélve a görgők, feszitők akkor azokat is...
de persze ha a pénztárca engedi lehet vizpumpa is


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 15:22


sutius írta:
tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?

Huppsz, igen a folytott.


sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 14:56


tusi_ írta: Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....

milyen motorod van? N46B20?


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 11:04


Nyaron kicsereltetem a lancot a kocsiban. Ugyan meg nincs hangja, de lassan 200e km lesz benne es azert nem akarok aggodni, hogy valamikor elszakad.
A kerdesem, mit erdemes ilyenkor egyutt cserelni, hamar meg van bontva? Gondolok itt olajpumpa, vizpumpa, fötengeyl szimering elol....


autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 1993

státusz taxika739

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. január 30. szombat, 20:21


Sziasztok

Segítségeteket kérném a beteg egy m50b25. A kérdésem az lenne hogy hogy lehet a vezérlést beállítani, hol vannak a jelek a főtengelyen és a vez. tengelyen?

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 10:29


csavargo írta:
juhaszadika írta:
m87z írta:
juhaszadika írta:
m87z írta: Üdv!

Volt már valakinek szerencséje a vezérlés cseréhez az imádott N47-es motornál??
Ha jól hallom nálam most jött el az ideje


Nekem nemrég cserélték, bár én nem vártam meg amíg hangokat hallok. Egyik láncom meg is volt nyúlva egy kicsit a szerelő szerint. Készülj még a kuplung csere lehetőségre is, és vele a kettőstömegűre...


Lehet egybe lerendeztetem azokat is, ezen már gondolkoztam ha már úgy is darabokra szedik akkor az már nem oszt nem szoroz. Bár nálam még nincs hangja a kettősnek meg a kuplung is jó bár a fene tudja mennyi km van benne. A turbót kihagytad a sorból


Elvileg nekem is vissza rakható lett volna még a kettőstömegű, de kicseréltettem azt is, így már hosszú évekig kiszolgál engem, nem kell szétszedni, újra. A turbó még nekem se esett át cserén, pedig már 218 ezernél járok...


Utángyártott lendkerèk? Csak a hosszú èvek miatt kèrdezem.


Gyári volt benne, és Luk márkájút raktak bele.