lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 09:03


Laszlo89 írta: Üdv mindeninek!
Xenonra szeretném átépíteni az autómat. Tanácsokra és segítségekre lenne szükségem.
Úgy tudom, hogy az átépítéshez engedély kell, amit a közlekedési hatóságnál kell kérni (mivel nem szeretném kiszerelni a rendőr előtt). Továbbá kell egy komplett lámpamosó szerkezet tartállyal,

kell egy xenonos komplett lámpa

és kell egy automatikus magasság állítós lámpakapcsoló.


A kérdéseim a következők:
-A lámpamosót mi fogja szabályozni, ha be is szerelem?
-A halogén búrába szerelt xenon foncsorokat még vletlenül sem fogadják el?

-muszáj a világítás kapcsolót is cserélni, vagy szoftveresen tanítható az automatikus maasságállító funkció?


Privätba küld el az email cimed,tudok hivatalos beszerelesi utmutatot küldeni. Szerintem nem kell sehol bejegyeztetni,mivel gyärilag is van/volt xenonos e46-os. Egyszerüen ugy kell kinezni mint a gyärinak es nem lehet bajod belöle.
A felsoroltakon kivül szügseged lesz 1-2 "aprosägra".

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Laszlo89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 00:58


Üdv mindeninek!
Xenonra szeretném átépíteni az autómat. Tanácsokra és segítségekre lenne szükségem.
Úgy tudom, hogy az átépítéshez engedély kell, amit a közlekedési hatóságnál kell kérni (mivel nem szeretném kiszerelni a rendőr előtt). Továbbá kell egy komplett lámpamosó szerkezet tartállyal,

kell egy xenonos komplett lámpa

és kell egy automatikus magasság állítós lámpakapcsoló.


A kérdéseim a következők:
-A lámpamosót mi fogja szabályozni, ha be is szerelem?
-A halogén búrába szerelt xenon foncsorokat még vletlenül sem fogadják el?

-muszáj a világítás kapcsolót is cserélni, vagy szoftveresen tanítható az automatikus maasságállító funkció?

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 12. vasárnap, 23:33


Beszéltem aki megcsinálná, szerinte megtudja, csinálni, csak ez nemfog jót tenni az izzónak ez a villogás :S



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 14. kedd, 15:20

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. október 12. vasárnap, 16:43


kundof1 írta: laptoppal bele lehet menni így, h beállítsák? Vagy csak szervizbe tudják?


Kell 1 program,1 laptop és valaki aki tudja is hasznàlni.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 12. vasárnap, 12:52


laptoppal bele lehet menni így, h beállítsák? Vagy csak szervizbe tudják?

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 22:40


csbalu írta:
YELLOW írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



Hát nekem nem így van, megnéztem a garázsba, falnál áll a kocsi, ha villantok, magam felé húzom a kart akkor csak a két belső világit, ha előre nyomom a kart, h távolságin legyen, akkor világit a két belső is meg a xenon is átvált, csattan egyet és nagyobb lesz a fénye!
De ha kell, csinálok videót róla!


szerintem így viselkedik jól, ahogy írod. számomra így logikus is. nem mellesleg mi gyártunk több autóba vezérlőt, és azoknál a tesztben is ez a lemezmozgató motor, annyira azért nem mozog gyorsan. a villantás mozzanata meg elég gyors, azért, egy villantásért felesleges volna a xenon-t működtetni. amikor olvastam odabent Robin írását, én úgy voltamvele, hogy lehet csak elírta és így gondolta ő is.


Diaggal lehet bekapcsolni a Xenon villantást Azért nincs szerintem alapértelmezettben bekapcsolva mert konkrétan összesszarja magát az ember ha így rávillantanak, akkora fényereje van hirtelen a xenonnak. Autópályán jobb hatékonysággal mennek le az emberek ha xenonnal rájuk villantasz!



Ahh nekem kell így, h villantásnál is a xenon villogjon! Hogyan lehet ezt bekapcsolni, laptopon meggtudják ezt nekem oldani? Azt ugy lehet, h csak akkor villgojon, hogyha a xenon be van kapcsolva?


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 15:02


YELLOW írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



Hát nekem nem így van, megnéztem a garázsba, falnál áll a kocsi, ha villantok, magam felé húzom a kart akkor csak a két belső világit, ha előre nyomom a kart, h távolságin legyen, akkor világit a két belső is meg a xenon is átvált, csattan egyet és nagyobb lesz a fénye!
De ha kell, csinálok videót róla!


szerintem így viselkedik jól, ahogy írod. számomra így logikus is. nem mellesleg mi gyártunk több autóba vezérlőt, és azoknál a tesztben is ez a lemezmozgató motor, annyira azért nem mozog gyorsan. a villantás mozzanata meg elég gyors, azért, egy villantásért felesleges volna a xenon-t működtetni. amikor olvastam odabent Robin írását, én úgy voltamvele, hogy lehet csak elírta és így gondolta ő is.


Diaggal lehet bekapcsolni a Xenon villantást Azért nincs szerintem alapértelmezettben bekapcsolva mert konkrétan összesszarja magát az ember ha így rávillantanak, akkora fényereje van hirtelen a xenonnak. Autópályán jobb hatékonysággal mennek le az emberek ha xenonnal rájuk villantasz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 10. péntek, 15:03


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 13:24


kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



Hát nekem nem így van, megnéztem a garázsba, falnál áll a kocsi, ha villantok, magam felé húzom a kart akkor csak a két belső világit, ha előre nyomom a kart, h távolságin legyen, akkor világit a két belső is meg a xenon is átvált, csattan egyet és nagyobb lesz a fénye!
De ha kell, csinálok videót róla!


szerintem így viselkedik jól, ahogy írod. számomra így logikus is. nem mellesleg mi gyártunk több autóba vezérlőt, és azoknál a tesztben is ez a lemezmozgató motor, annyira azért nem mozog gyorsan. a villantás mozzanata meg elég gyors, azért, egy villantásért felesleges volna a xenon-t működtetni. amikor olvastam odabent Robin írását, én úgy voltamvele, hogy lehet csak elírta és így gondolta ő is.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 11:58


Robin68 írta:
kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



Hát nekem nem így van, megnéztem a garázsba, falnál áll a kocsi, ha villantok, magam felé húzom a kart akkor csak a két belső világit, ha előre nyomom a kart, h távolságin legyen, akkor világit a két belső is meg a xenon is átvált, csattan egyet és nagyobb lesz a fénye!
De ha kell, csinálok videót róla!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 00:18


kundof1 írta:
Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

A bixenonnál már meleg az izzó. Ott csak lecsapódik a lemez. Az is villan ha villantasz csak nem veszed így bentről észre mivel mindkettő működik. Próbáld ki ha nincs segítséged, hogy a belsőket letakarod valamivel.
Idézet egy cikkből:
" A bixenon fényszóróban egyetlen xenonizzó végez munkát. A tompított fényt egy takarólemez segítségével hozzák létre, reflektorra kapcsolva ez a takarólemez elmozdul, és így a fénysugarak iránya is módosul. Előnye, hogy nincs színkülönbség a tompított és a reflektor fénye között, valamint fényszóróra kapcsolva az autó előtti terület is bevilágítva marad. "



kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 00:01


Robin68 írta:
kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen


Aha értem!
kicsit hülyén van ez így megoldva, akkor a belsők csak villogásra jók, semmi másra, végülis igaz, ha villogni akarna az ember, akkor a xenonnal nem lehet mert az mire bemelgszik..

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 23:41


kundof1 írta: Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?


igen

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 23:34


Nekem Xenonos a kocsim, nah de ha villogok refivel, akkor a két belső világit, idáig oké, ha rá adom a xenont és átnyomom távolságira, akkor a két belső is világít meg a xenon is átkapcsol, nagyobb fényt ad, meg hallani ahogy csattan egyet átvált. Akkor az enyém bi-xenonos lehet?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 17:40


troooger írta:
Tano írta:
troooger írta: Jól értem, ha nekem a képen látható kapcsoló van, de nincs lámpamosóm akkor nincs autómata szintezőm se? Akkor minek ilyen kapcsoló?


Több lehetőség van, mivel ilyen kapcsolót gyárilag Xenonos autóba raktak. Vagy utólag került a tiedbe, vagy gyárilag Xenonos volt az autó és halogénre cserélték a lámpát és a bajuszlécet de bennehagyták a lámpamodult. Nézz utána, mert halogénhez biztos hogy nem automata szintjelzős modul járt, mivel abban nincs benne a szintjelző a futóművön.


Köszönöm! VIN szerint xenonos. Valamint az ablakmosó tartályon is két szivattyú van, egyik ki van kötve. A lengőkaron hol tudom megnézni hogy hol van a szintező?
Nem értem minek veszi ki valaki a xenont, és rak bele gagyi depos lámpát! :S

Jobb oldalon a lengőkaron van elöl-hátul. Lehasalsz a földre és alánézel



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 16:59


Tano írta:
troooger írta: Jól értem, ha nekem a képen látható kapcsoló van, de nincs lámpamosóm akkor nincs autómata szintezőm se? Akkor minek ilyen kapcsoló?


Több lehetőség van, mivel ilyen kapcsolót gyárilag Xenonos autóba raktak. Vagy utólag került a tiedbe, vagy gyárilag Xenonos volt az autó és halogénre cserélték a lámpát és a bajuszlécet de bennehagyták a lámpamodult. Nézz utána, mert halogénhez biztos hogy nem automata szintjelzős modul járt, mivel abban nincs benne a szintjelző a futóművön.


Köszönöm! VIN szerint xenonos. Valamint az ablakmosó tartályon is két szivattyú van, egyik ki van kötve. A lengőkaron hol tudom megnézni hogy hol van a szintező?
Nem értem minek veszi ki valaki a xenont, és rak bele gagyi depos lámpát! :S