ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:39


kempelen írta:
...és miután szétesik valami az autón, akkor az mind, mind típushiba.
A gazda soha semmiről nem tehet.




De tehet, ezért is inkább mint az állapotot kell nézni mint magát az autó évjáratát és a típusát. Sokan azt mondják soha sem vennék 5 évnél régebbi autót... hát annak az emberkének megmutatom általában a 12 éves kocsim.


Én soha nem panaszkodtam itt és sehol sem az e46 futóművére...azért mert porig van ültetve az eleje -60mm. Két évente új lengőkar minden szilenttel együtt cserélve.
Most ez is befejeződik, mert emelkedünk felfelé.

Fl 20d és előtti 20d-k között igazából sok különbség nincs.
Egy faceliftes d-t jobb vezetni szerintem, de több a pénzköltős hibalehetőség ha leszarja a gazdája, vagy olyat fog ki amit leszartak.

Fl előttinél két dolgot kell megnézni...adagoló és maga a vázat. Ott is vannak rejtett hibák.

Én speciel fl előttivel járok és elérkeztem a hold-föld távolsághoz...költöttem is az autóra így a 6.év után.


Röviden Kempelen....osztom és like-olom a véleményed...


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:28


kisg325 írta:
b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:26


kempelen írta:
...és miután szétesik valami az autón, akkor az mind, mind típushiba.
A gazda soha semmiről nem tehet.


és a föld-hold távolság sem tehet semmiről gondolom. Ez olyan, hogy a '89-es e34-em egy rakat szar volt, mert nem volt gazdája.
A mostani kocsim, meg mint az álom, mert a kopó dolgokon kívül semmit nem kellett rákölteni, soha nem hagyott ott sehol. Mert volt gazdája és most is van.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 12:34


b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 12:22


kisg325 írta: Én is szeretek "szart" venni,azért is vettem BMW-t!

Különben kihagytátok az izzításvezérlőt is a hibalistáról!

Az én autómban óra szerint 151.000 km van jelenleg,ami ugye biztos több,lévén,hogy valamikor kinti autó volt...

Én összesen a motorra 4 izzítógyertyát és egy izzításvezérlőt költöttem,ami hibának tekinthető. Egyéb költségeim más hibákból,kopásokból,stb. eredtek és más területein voltak az autónak.
Annyit még hozzátennék,hogy az első henger befecskendezője gyengébb,mint a többi,de határértéken belül van,illetve a generátor szíj feszítőjét kéne cserélnem,plusz a kisegítő fűtést valószínűleg.

Hiába beszélünk itt bármiről is,az autó előélete a lényeg! Természetesen egy idő után minden autó kezd hanyatlani,de nem mindegy,hogy mikor...



A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)




kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 12:16


Én is szeretek "szart" venni,azért is vettem BMW-t!

Különben kihagytátok az izzításvezérlőt is a hibalistáról!

Az én autómban óra szerint 151.000 km van jelenleg,ami ugye biztos több,lévén,hogy valamikor kinti autó volt...

Én összesen a motorra 4 izzítógyertyát és egy izzításvezérlőt költöttem,ami hibának tekinthető. Egyéb költségeim más hibákból,kopásokból,stb. eredtek és más területein voltak az autónak.
Annyit még hozzátennék,hogy az első henger befecskendezője gyengébb,mint a többi,de határértéken belül van,illetve a generátor szíj feszítőjét kéne cserélnem,plusz a kisegítő fűtést valószínűleg.

Hiába beszélünk itt bármiről is,az autó előélete a lényeg! Természetesen egy idő után minden autó kezd hanyatlani,de nem mindegy,hogy mikor...



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 10:46


zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


...és miután szétesik valami az autón, akkor az mind, mind típushiba.
A gazda soha semmiről nem tehet.




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 10:35


zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


30d 193. Az automata váltó 390nm-t bír el, közben a motor 410nm-t tud. Ha ilyet vásárolsz akkor ne ígérj tengerparti nyaralást a családnak!

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 08:28


zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet



Ez de jó hogy így összefoglaltad
Köszönöm, mert egy ilyen összefoglaló már bennem is érett, egyetértek Veled



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:57


zoliika írta:
szotakdavid írta:
zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


"Leszbikus Bmw" még mindig röhögök honnan jött ez most?
Ui.:elküldtem fészen neked amit kértél Zolika.


Köszi Dávid!
"Leszbikus Bmw" sőt volt már 4 hengeres-re "ribanc Bmw " meg "műmájer Bmw" sőt "zsiguli motoros Bmw":fetrengróbálom magam vissza fogni,de időnként elszakad a cérna!Olyan emberek alkotnak véleményt bizonyos tipusokról akiknek még soha nem volt és nem tapasztalt "csak hallottam" szindróma.A benzinesek leugatják a diesel motorokat közben életükben nem volt nekik.......De,ez fordítva is így van!Idejön egy szerencsétlen "új" forumos aki véleményt tanácsot szeretne és presztizs kérdést csinálnak a forumosok belőle kié a jobb,a szebb autó!


Sajnos igazad van és az ilyenek miatt nézik le sokan a BMW-seket köztük a normálisakat is!


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:40


szotakdavid írta:
zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


"Leszbikus Bmw" még mindig röhögök honnan jött ez most?
Ui.:elküldtem fészen neked amit kértél Zolika.


Köszi Dávid!
"Leszbikus Bmw" sőt volt már 4 hengeres-re "ribanc Bmw " meg "műmájer Bmw" sőt "zsiguli motoros Bmw":fetrengróbálom magam vissza fogni,de időnként elszakad a cérna!Olyan emberek alkotnak véleményt bizonyos tipusokról akiknek még soha nem volt és nem tapasztalt "csak hallottam" szindróma.A benzinesek leugatják a diesel motorokat közben életükben nem volt nekik.......De,ez fordítva is így van!Idejön egy szerencsétlen "új" forumos aki véleményt tanácsot szeretne és presztizs kérdést csinálnak a forumosok belőle kié a jobb,a szebb autó!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:34


kory05 írta:

a sárkány joli-nénit kell meg kérdezni akiről pár napja a társalgóban volt szó ,hogy nem e cserélné le az sx4-et


nem, mert neki a Pufi tetszik

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:31


ZoleeSRB írta:
zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


Tudsz valami jó Suzukit ajánlani,aki cserélne BMW-re,akár ráfizetéssel is érdekel!?


a sárkány joli-nénit kell meg kérdezni akiről pár napja a társalgóban volt szó ,hogy nem e cserélné le az sx4-et

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:29


zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


"Leszbikus Bmw" még mindig röhögök honnan jött ez most?
Ui.:elküldtem fészen neked amit kértél Zolika.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:28


zoliika írta:
lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet


Tudsz valami jó Suzukit ajánlani,aki cserélne BMW-re,akár ráfizetéssel is érdekel!?