Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 10:31


Sajnos minden fiatal autónak van valami gyíkja, egyiknek ez, a másiknak az.
Én is sokat kérdezősködtem mielőtt megvettem volna az enyémet.
A használtautó piac meg ilyen, qrva nehéz eleve jót is kifogni, amit
rendszeresen szervizeltek megfelelő anyagokkal.
Én már másnap szétszedtem a szívósort, hogy megnézzem hogy vannak ezek a tetü
pillangószelepek. 2 picit mozdult, már rendeltem is meg a vakdugókat.
Én megértelek teljesen, volt hogy én is venni akartam már a benzint, hogy felgyújtsam
mert mindig van valami kis apróság... (20-30 ezres tétel).

DE! A többi sem jobb egy fokkal sem. Longlife szerviz meg a bárcás jó büdös@@đĐ[[$#Ł az!


A Volkswagenről/Audiról csak annyit, hogy eleve hitvány minőségű, nem is megfelelő olajat
önt a motorjaiba (legalábbis a dieselbe biztos nem). Ismerőstől hallottam, hogy
jól ki lett tömve pár zseb, hogy a mol-t tegyék bele.
Eszi ahogy kell. Van a családban 2.0 PD Auid, 25 ezer alatt az 5ezerpárszáz/liter forintos olajból megevett 6 litert.
Érdekes, amióta Shell van benne, 4 ezer alatt kb. 2 decit.
A Mercedesről nincs tapasztalat.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 24. szerda, 10:40

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 23:25


Hát nagyon sajnálom!
Minden olyan ismerősömnek mondtam aki 150le vett pillangószelep ki!
Nem igazán hallgatnak a szép szóra de majd ha beesik pislogni fognak mint pocok a lisztben!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 22:33


zolfek írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!


... minden rosszban van valami jó ...


Ezerszer leírtuk, hogy a pillangókat ki kell szedni. Hát így jár, aki nem hallgat a kollektív okosságokra, csak akkor ír már ide, amikor megvan a baj. Aztán meg szidja azt a drága jó bmw tervező mérnököt.


Mi értelme van akkor ha kiszedve is működik a kocsi? Azt tudom, hogy a leállításnál és a motorféknél van szerepe. Állítólag 200.000km-ként kell cserélni. De miért csinálják gyenge anyagból? Ugyanolyan rossz tervezés mint az X5-ös 30000-es motorja ami elszakítja a láncot! A BMW pedig nem ismeri el, hogy gagyi láncot építenek be.


Szerinted az ML vagy a Touareg jobb lesz?

zolfek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zolfek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 22:17


BarG írta:
jlaci74 írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!


... minden rosszban van valami jó ...


Ezerszer leírtuk, hogy a pillangókat ki kell szedni. Hát így jár, aki nem hallgat a kollektív okosságokra, csak akkor ír már ide, amikor megvan a baj. Aztán meg szidja azt a drága jó bmw tervező mérnököt.


Mi értelme van akkor ha kiszedve is működik a kocsi? Azt tudom, hogy a leállításnál és a motorféknél van szerepe. Állítólag 200.000km-ként kell cserélni. De miért csinálják gyenge anyagból? Ugyanolyan rossz tervezés mint az X5-ös 30000-es motorja ami elszakítja a láncot! A BMW pedig nem ismeri el, hogy gagyi láncot építenek be.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:34


jlaci74 írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!


... minden rosszban van valami jó ...


Ezerszer leírtuk, hogy a pillangókat ki kell szedni. Hát így jár, aki nem hallgat a kollektív okosságokra, csak akkor ír már ide, amikor megvan a baj. Aztán meg szidja azt a drága jó bmw tervező mérnököt.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:27


ZoleeSRB írta:
zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!


... minden rosszban van valami jó ...


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:22


zolfek írta:
ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!



Akkor engem érdekelne, írtam privátot!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:14


zolfek írta:
Alesi írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.


Sajnos a pillangoszelep talan az egyetlen olyan tipusbetegseg, ami ekkora galibat tud okozni. Sajnalatos, ami veled tortent, kar, hogy nem elobb olvastal utana ennek a problemanak itt a forumon, mert a megelozes / megoldas fillerekbe kerul. Nekem is szinte elso dolgom volt, miutan olvastam rola.


Sajnos ez van. Eladom és veszek helyette valami terepjárót, ML Mercit vagy VW Tourag-et. Soha nem fogok BMW-t venni.


ha már így helyre raktad, pont kár volna eladni. valószínű több komoly gondja már nem lesz. de Te tudod, Te döntésed.

zolfek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zolfek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:13


Alesi írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.


Sajnos a pillangoszelep talan az egyetlen olyan tipusbetegseg, ami ekkora galibat tud okozni. Sajnalatos, ami veled tortent, kar, hogy nem elobb olvastal utana ennek a problemanak itt a forumon, mert a megelozes / megoldas fillerekbe kerul. Nekem is szinte elso dolgom volt, miutan olvastam rola.


Sajnos ez van. Eladom és veszek helyette valami terepjárót, ML Mercit vagy VW Tourag-et. Soha nem fogok BMW-t venni.

zolfek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zolfek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:11


ZoleeSRB írta:
zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???


Igen ELADÓ. Teljesen felújított motorral!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 20:40


zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.




Eladó???

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 20:25


zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.


Sajnos a pillangoszelep talan az egyetlen olyan tipusbetegseg, ami ekkora galibat tud okozni. Sajnalatos, ami veled tortent, kar, hogy nem elobb olvastal utana ennek a problemanak itt a forumon, mert a megelozes / megoldas fillerekbe kerul. Nekem is szinte elso dolgom volt, miutan olvastam rola.

zolfek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zolfek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 20:16


Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 19:38


kyle16 írta: sziasztok. most vásároltam egy e46 320d 150le (2002 évvégi) vasat és a kérdésem az lenne hogy milyen márkájú üzemanyagszűrő lenne bele a megfelelő gyárin kívül, vagy esetleg ne foglalkozzak a gyárin kívül másik fajtával? a másik kérdésem pedig az hogy mikor be akartam vinni a szerelőhöz (olaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő stb...cserére) nem akart elsőre beindulni csak forgatta és forgatta de nem röffent be sehogy sem, próbálgattam egy darabig de nem sikerült aztán fél óra múlva megpróbáltam és pöccre beindult na most a szerelő barátom azt mondta hogy valószínű üzemanyagszűrővel van gond és nem kap a motor elég üzemanyagot azért nem indul be. ez mennyire valószínű?? vagy esetleg a nagynyomású szivattyú is produkálhat ilyet hibát? köszönöm előre is. üdv!!


Szűrőből gyárin kívül Mahle filter.
A hiba felderítése kapcsán kár találgatni , érdemes egy diagnosztikát csinálni , a motorvezérlő úgyis tárolja a hibákat.



kyle16
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kyle16

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 19:21


sziasztok. most vásároltam egy e46 320d 150le (2002 évvégi) vasat és a kérdésem az lenne hogy milyen márkájú üzemanyagszűrő lenne bele a megfelelő gyárin kívül, vagy esetleg ne foglalkozzak a gyárin kívül másik fajtával? a másik kérdésem pedig az hogy mikor be akartam vinni a szerelőhöz (olaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő stb...cserére) nem akart elsőre beindulni csak forgatta és forgatta de nem röffent be sehogy sem, próbálgattam egy darabig de nem sikerült aztán fél óra múlva megpróbáltam és pöccre beindult na most a szerelő barátom azt mondta hogy valószínű üzemanyagszűrővel van gond és nem kap a motor elég üzemanyagot azért nem indul be. ez mennyire valószínű?? vagy esetleg a nagynyomású szivattyú is produkálhat ilyet hibát? köszönöm előre is. üdv!!