kicsidon írta:
ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta:
Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.
Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.
Köszi, megnézem ezeket, remélem köztük lesz
sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.
Na ne hülyéskedjünk már!
A magyar gázolaj nehezen vágja tönkre a motort.Persze ha fűtőolajjal jársz akkor oké de akkor sem a motor megy szét hanem a befecskendezés.
Ha olajszagot érzel az autóban és folyik a motorból akkor meg tömítést kell cserélni!
nem tudom mi a legdrágább tömítés? hengerfej? talán 25.000????
Olajszagot azért lehet érezni az utastérben mert valószínűleg olyan helyre csöpög az olaj ahol el is ég.Jellemzően kipufogó és részei.Ha hátul égetné nem lehetne annyira érezni az utastérben.
160-200 között generál? Csak ha nem tartod karban! A pillangószelep beszakadás javítása nem generál.Vagy most mit hívunk annak? Nálam a generál a felújítás.Nem az amikor hengerfejtömítést cserélsz hanem amikor vonalba fúrják, új csapágy, hajtókar, dugók stb...
Ja és a rover motor! Mire gondolsz? Amit rovernek hívsz az bmw motor! Ne tévesszen meg a dolog bmw tulajdonban született a rover 75!!!
Itt vannak olyan autók amik már a 400-on is túl vannak és nem felújítottak.
Egy 150 lovas 320d moci meg 170-től van már.Szerintem ez nem csillagászati.Ennyit elkérnek egy szaros fiat panda multijet motorjáért is!