YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. február 19. vasárnap, 05:12


bmw320d4 írta:
jrtom írta: De azért tudsz majd aludni Miki remélem



Majd beveszek egy altatót Rossz belegondolni, hogy az elmúlt 350.000 km-en úgy közlekedtem a kocsimmal, hogy az már tönkre volt menve 2x is, és én ebből semmit nem vettem észre.

Amíg nem cserélek motort, bele se fogok ülni.



ezé nem alszol Te éjszaka, hanem a gép előtt ülsz nappal, amikor meg többet látni az autóból, akkor az idegsokk miatt inkább lefekszel...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 23:53


BarG írta: Nagyon megy az oltogatás itten, aki valós dolgokat akar tudni, az ballagjon be egy olyan bmw szervízbe, ahol motort is hajlandóak szerelni - ne valami látványszervízbe, ahol a motorolajcsere a legbonyolultabb művelet, és meg kell nézni, hogy milyen motorok vannak éppen szétkapva. Sajna a leggyakoribb páciens a 3d (mármint az én szempontomból) aztán jön a 2d. Nemrég mondta a szerelőm, hogy úgy látja, a bmw folyamatosan gondoskodik az ő megélhetéséről, mert az új 184 lovas 2d-ben a lácot hajtó fogaskerék úgy egybe van a főtengellyel, hogyha sérül, az főtengelycserét jelent. Volt már páciense, aki 70e km után jött főtengelycserére - a prémium módon tervezett autójával.

Bár az nem tiszta számomra, hogy egy 70e km-es autót miért nem márkaszervízben reszelnek? Biztos valami németből hozott megkímélt, öreg orvos hölgy harmadik autója volt. A magyar használtautó vásárló álma.


Tényleg igaz a főtengelycserés 20d, sajnos elszakadnak a láncok is, de az már inkább a 30d-re jellemző.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 23:49


Nagyon megy az oltogatás itten, aki valós dolgokat akar tudni, az ballagjon be egy olyan bmw szervízbe, ahol motort is hajlandóak szerelni - ne valami látványszervízbe, ahol a motorolajcsere a legbonyolultabb művelet, és meg kell nézni, hogy milyen motorok vannak éppen szétkapva. Sajna a leggyakoribb páciens a 3d (mármint az én szempontomból) aztán jön a 2d. Nemrég mondta a szerelőm, hogy úgy látja, a bmw folyamatosan gondoskodik az ő megélhetéséről, mert az új 184 lovas 2d-ben a lácot hajtó fogaskerék úgy egybe van a főtengellyel, hogyha sérül, az főtengelycserét jelent. Volt már páciense, aki 70e km után jött főtengelycserére - a prémium módon tervezett autójával.

Bár az nem tiszta számomra, hogy egy 70e km-es autót miért nem márkaszervízben reszelnek? Biztos valami németből hozott megkímélt, öreg orvos hölgy harmadik autója volt. A magyar használtautó vásárló álma.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 19:01


jrtom írta: De azért tudsz majd aludni Miki remélem



Majd beveszek egy altatót Rossz belegondolni, hogy az elmúlt 350.000 km-en úgy közlekedtem a kocsimmal, hogy az már tönkre volt menve 2x is, és én ebből semmit nem vettem észre.

Amíg nem cserélek motort, bele se fogok ülni.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 18:54


bmw320d4 írta:
kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Huhh, akkor hétfőn motort kell cserélnem, mert én motoromban már 530.000 km van.




Akkor még pedálozhatsz egy keveset, hogy utólérd a haverom toledóját, közel 800 000 km van benne. (egyszer egy hidrotőkét kellett cserélni)



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 18:53


De azért tudsz majd aludni Miki remélem

bmw320d4 írta:
kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Huhh, akkor hétfőn motort kell cserélnem, mert én motoromban már 530.000 km van.






bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 16:10


kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Huhh, akkor hétfőn motort kell cserélnem, mert én motoromban már 530.000 km van.





xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 13:31


Arra lettem figyelmes hogy hidegen 1700-1900as fordulat között kicsit ingadozik a motor járása. Lendkerék gyanú? Csak hidegen csinálja és csak akkor érzem, ha lejtőn lefele motorfékkel megyek. Nem rázza a kasztnit, se a váltót, csak érzem hogy van benne egy kicsit holtjáték. A kuplungomnak nincs semmi hangja amúgy.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 11:50


kicsidon írta:
hancurozo írta:
kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Csak azért motorcsere mert olaj szaga van? Meg kell nézni hol szivároghat, és hova folyik. Valóban 160-200e km futás után akkor kell felújítani a motort, ha 500e km-ről tekerték vissza, és volt olyan lúzer valaki, hogy megvette (normál piaci áron 100e km-el). Nem hiszem, hogy csak én találkozok olyan 320d-vel (többel is) ami túl van a 400-500e km-en és bontatlan a motorja. Sajnos sokan maguknak sem merik bevallani, hogy átverték őket, inkább lehúzzák tipust, hogy milyen megbízhatatlan és szervízigényes drága fentartású.


Ebben igazat adok hogy lehet én fogtam ki, de ezt a gázolajos dolgot a tdci fordoknál is észlelik amiröl beszélek. Ezis igy van a roverrel kapcsolatban. Én azt mondom nektek legyen igazatok mert amit én átszenvedtem az enyémmel azt az ellenségemnek sem kivánom. Am ha szétnéztek a használtauto oldalakon, vajon miért van a 320d-ből annyi mint az összes e46 tipusbol összesen? Én nemakarok senkit megbántani biztos vannak belőle jok is, mert egypk. Mind teljesitményre, mind fogyasztásra kiemelkedőek.


A 320d-ből lényegesen többet adtak el mint a benzinesből. 8többet hoztak be, mert eladhatóbb volt) Az, hogy más autógyárak a beszállítótól milyen minőségű alkatrészt rendelnek, az befolyásolja az árát és a tartósságát is a terméknek. (sajna a tdci-re jellemző a porlasztók halála, de ott sem 200e km-nél)
A nagy számok törvénye: több autó több hiba. Amíg nem lessz eladható a sokat futott autó (mert mindenki a km számlálót figyelés nem az autó állapotát), addig sok nepper tekergetni fogja az órákat és mindenki azt hiszi, hogy a mai autók 200e km-nél meghalnak.

kicsidon

státusz kicsidon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 11:26


hancurozo írta:
kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Csak azért motorcsere mert olaj szaga van? Meg kell nézni hol szivároghat, és hova folyik. Valóban 160-200e km futás után akkor kell felújítani a motort, ha 500e km-ről tekerték vissza, és volt olyan lúzer valaki, hogy megvette (normál piaci áron 100e km-el). Nem hiszem, hogy csak én találkozok olyan 320d-vel (többel is) ami túl van a 400-500e km-en és bontatlan a motorja. Sajnos sokan maguknak sem merik bevallani, hogy átverték őket, inkább lehúzzák tipust, hogy milyen megbízhatatlan és szervízigényes drága fentartású.


Ebben igazat adok hogy lehet én fogtam ki, de ezt a gázolajos dolgot a tdci fordoknál is észlelik amiröl beszélek. Ezis igy van a roverrel kapcsolatban. Én azt mondom nektek legyen igazatok mert amit én átszenvedtem az enyémmel azt az ellenségemnek sem kivánom. Am ha szétnéztek a használtauto oldalakon, vajon miért van a 320d-ből annyi mint az összes e46 tipusbol összesen? Én nemakarok senkit megbántani biztos vannak belőle jok is, mert egypk. Mind teljesitményre, mind fogyasztásra kiemelkedőek.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:37


Szia!
Olajfolyást okozhat a karterszellőztető szelep is ha elvan tömődve! Meg persze a turbónál, szívósornál, intercoolernél is folyhat. Mindenképpen nézzétek körbe a motort, hogy melyik oldalon folyik. A kipugáz az meg lehet tényleg a rezgéscsillapítónál, de az zörögni szokott meg kissebb gázadásra hallani is lehet, hogy kifúj. Alapjáraton szaglázd körbe fellülről honnan jön a szag.

ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:36


kicsidon írta: sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Csak azért motorcsere mert olaj szaga van? Meg kell nézni hol szivároghat, és hova folyik. Valóban 160-200e km futás után akkor kell felújítani a motort, ha 500e km-ről tekerték vissza, és volt olyan lúzer valaki, hogy megvette (normál piaci áron 100e km-el). Nem hiszem, hogy csak én találkozok olyan 320d-vel (többel is) ami túl van a 400-500e km-en és bontatlan a motorja. Sajnos sokan maguknak sem merik bevallani, hogy átverték őket, inkább lehúzzák tipust, hogy milyen megbízhatatlan és szervízigényes drága fentartású.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:15


kicsidon írta:
ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.


Köszi, megnézem ezeket, remélem köztük lesz


sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.


Na ne hülyéskedjünk már!
A magyar gázolaj nehezen vágja tönkre a motort.Persze ha fűtőolajjal jársz akkor oké de akkor sem a motor megy szét hanem a befecskendezés.
Ha olajszagot érzel az autóban és folyik a motorból akkor meg tömítést kell cserélni!
nem tudom mi a legdrágább tömítés? hengerfej? talán 25.000????
Olajszagot azért lehet érezni az utastérben mert valószínűleg olyan helyre csöpög az olaj ahol el is ég.Jellemzően kipufogó és részei.Ha hátul égetné nem lehetne annyira érezni az utastérben.
160-200 között generál? Csak ha nem tartod karban! A pillangószelep beszakadás javítása nem generál.Vagy most mit hívunk annak? Nálam a generál a felújítás.Nem az amikor hengerfejtömítést cserélsz hanem amikor vonalba fúrják, új csapágy, hajtókar, dugók stb...
Ja és a rover motor! Mire gondolsz? Amit rovernek hívsz az bmw motor! Ne tévesszen meg a dolog bmw tulajdonban született a rover 75!!!
Itt vannak olyan autók amik már a 400-on is túl vannak és nem felújítottak.
Egy 150 lovas 320d moci meg 170-től van már.Szerintem ez nem csillagászati.Ennyit elkérnek egy szaros fiat panda multijet motorjáért is!



kicsidon

státusz kicsidon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 01:55


ignasow írta:
Tano írta:
ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.


Köszi, megnézem ezeket, remélem köztük lesz


sajnos ugyan ebben a cipöben jártam mint te, csak én joval ár alatt tovább adtam a paripámon. nálam konkrétan a magyar GÁZOLAJ!!! taccsra tette a motort.... a kipufogó rendszerrel semmi gond nincs, egyszerűen amit Tano ir a kisegitő fűtéssel lesz a bajod. ott még nincs baj HA viszon olaj szagot érzel az autoban, na akkor van az h motorcsere. sajnos ezekbe 160-200 ezer között kell lennie egy motorgenerálnak ami ha nincs meg, akkor vagy rover motor, vagy csillagászati összegü 320d motor... azért csillagászati az összege mert pontosan ezért keresett.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 22:59


Tano írta:
ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.


Köszi, megnézem ezeket, remélem köztük lesz