státusz Sycora

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 17:45


Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 19:46


Sziasztok, mikor lekapcsolom a motort, hallok egy visszaverodes szeru hangot, mielot teljesen leallna mintha visszautne v.mi, kuplungra gyanakodtam, de most csereltem lendkerekel
egyut, szerelo v.mit a generatoral mondot, hogy az csap vissza, nektek nem jellentkezet ilyesmi? Azt is mindta hogt tipushiba es ha cserelem is nemsokara visszafog terni, koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz dcsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 23:37


sziasztok
kerdesem lenne mivel az elso bmw-m ey ami egy 32d e91 150le asszem holland import dpf nelkuli hal jol tudom ott adtak ki ilyet.
a gond az lenne ho padlogazas kigyorsitasnal kormol a gep rendesen nem ugz h nem lehet hatra latni de azert nyomja rendesen.
latok mas dieseleket is kormolni foleg tdi-t de az nem erdekel csak az enyem legyen jo meg azert ez csak BMW.
amugy 185e km minden rendesen dokumentalva es en is mindent lecsereltem benne ami szukseges.
tudom a fekete korom tokeletlen eges lehet h sok gayolajat kap?
bocs az ekezetek miatt de angliabol nyomom

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 09:51


patrik1987 írta: Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is


Nem írtad milyen olajat tettél bele. ???!!!
Illetve nálam is előfordult hasonló, ott egy normális olajszűrő megoldotta a problémát. Autósboltos haverom jót akart, hogy a legolcsóbb szűrőt adta... de a későbbiekben rájöttem, hogy az olcsó nem jó.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 07:01


patrik1987 írta: Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is


elég egy helyre beírni, aki tud válaszol majd

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz patrik1987

Újonc

Elismertség: 25% (3 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 06:58


Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz patrik1987

Újonc

Elismertség: 25% (3 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 06:57


Üdw! még uj vagyok,és a segittségeteket kérném! 320d 136le, hidegen melegen gondol egyet,és megemeli az alapjáratot 800-ról kb 1000-re és vissza kb 5-6 másodpercenként! valakinek valami ötlet?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 13. péntek, 00:45


m_attila írta: Sziasztok

Egy érdekes esetet szeretnék megosztani veletek, hátha valaki hasonló gondokkal küzd.

Vettem egy autót , 2004.12 hó 320d eu4 , valós 199.000km (márkaszervízes)
Már Németországban a próbaút során feltűnt , hogy nem megy...
Bár mindenki azt mondta, mivel egy chiptuningos 20 d használtam az elmúlt 3 hónapban, hogy ahhoz képest mindegy milyen 20d t nézek gyenge lesz.
Visszakanyarodva az adott pillanathoz, tehát úgy ítéltem meg, hogy gyenge az autó.
Mindegy, megvettem, pont azért mert biztos én vágyok sokra..gondoltam..

Hazafelé 1140km, fogyasztás rendben, 5-6 ban viszonylag jól ment de csak viszonylag 170 után már könyörögni kellett neki, hogy gyorsuljon, aztán már nem is kínoztam.
1-2-3 ban iszonyat gyenge volt az autó, de nem mindig, néha magára talált, de akkor sem igazán.
4ből vissza 3 ba pl előzés alkalmából-->motorbőgés semmi húzóerő, fordulatszám lassú emelkedéssel ért el 4000ig de mindezt úgy hogy szinte semmi gyorsulás..

Helyből indulás hasonló jelenség. Gázadás után 2500 ig húzott (vagyis nem, csak történt valami) utánna semmi..

A német tulaj a próbaúton mondta, hogy nem rég levegő mennyiségmérőt cseréltek rajta, bár nem értettem miért kellett.

Aztán eljött a pillangók eltávolításának ideje, illetve levegő, kartergázszűrő, és gázolajszűrőcsere . Motorolajat nem kellett mert friss szervizes volt a kocsi. Csak Németországban nem divat 30 ezrenként levegőszűrőt és egyéb szűrőt cserélni, hanem a gyári előírás szerint szervizelnek.

Szívócsonk leszerelése után egy érdekes dolgot fedeztünk fel.


A képen a 9es alkatrész, ami úgye ráncigálja a pillangók tengelyét egy fura zörgő hangot adott, amikor a kezemmel próbáltam ide tologatni, hogy lássam mozogni a pillangókat.
És végállásból vissza sem állt eredeti állásba, következtetés...a pillangó szelepeim nyitása zárása nem működhetett jól. Valószínűleg a vákuumdobozban lévő rugó eltörhetett, mi erre gondoltunk.

Úgy vélem a légmennyiségmérő csere is emiatt lehetett, gondolták amiatt nem megy.


Pillangók kiszedése után ennek az alkatrésznek a működése értelmét vesztette.
Az autó összerakás után , nem túlzok szinte úgy megy mint az előző chipes 20d mondjuk abba 450e km van

Hát örültem nagyon.

m_attila




Erre jó a diag, hogy ne kelljen szétszedni a fél kocsit... (Igen, ezt is kiírja)

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 19:51


Sziasztok

Egy érdekes esetet szeretnék megosztani veletek, hátha valaki hasonló gondokkal küzd.

Vettem egy autót , 2004.12 hó 320d eu4 , valós 199.000km (márkaszervízes)
Már Németországban a próbaút során feltűnt , hogy nem megy...
Bár mindenki azt mondta, mivel egy chiptuningos 20 d használtam az elmúlt 3 hónapban, hogy ahhoz képest mindegy milyen 20d t nézek gyenge lesz.
Visszakanyarodva az adott pillanathoz, tehát úgy ítéltem meg, hogy gyenge az autó.
Mindegy, megvettem, pont azért mert biztos én vágyok sokra..gondoltam..

Hazafelé 1140km, fogyasztás rendben, 5-6 ban viszonylag jól ment de csak viszonylag 170 után már könyörögni kellett neki, hogy gyorsuljon, aztán már nem is kínoztam.
1-2-3 ban iszonyat gyenge volt az autó, de nem mindig, néha magára talált, de akkor sem igazán.
4ből vissza 3 ba pl előzés alkalmából-->motorbőgés semmi húzóerő, fordulatszám lassú emelkedéssel ért el 4000ig de mindezt úgy hogy szinte semmi gyorsulás..

Helyből indulás hasonló jelenség. Gázadás után 2500 ig húzott (vagyis nem, csak történt valami) utánna semmi..

A német tulaj a próbaúton mondta, hogy nem rég levegő mennyiségmérőt cseréltek rajta, bár nem értettem miért kellett.

Aztán eljött a pillangók eltávolításának ideje, illetve levegő, kartergázszűrő, és gázolajszűrőcsere . Motorolajat nem kellett mert friss szervizes volt a kocsi. Csak Németországban nem divat 30 ezrenként levegőszűrőt és egyéb szűrőt cserélni, hanem a gyári előírás szerint szervizelnek.

Szívócsonk leszerelése után egy érdekes dolgot fedeztünk fel.


A képen a 9es alkatrész, ami úgye ráncigálja a pillangók tengelyét egy fura zörgő hangot adott, amikor a kezemmel próbáltam ide tologatni, hogy lássam mozogni a pillangókat.
És végállásból vissza sem állt eredeti állásba, következtetés...a pillangó szelepeim nyitása zárása nem működhetett jól. Valószínűleg a vákuumdobozban lévő rugó eltörhetett, mi erre gondoltunk.

Úgy vélem a légmennyiségmérő csere is emiatt lehetett, gondolták amiatt nem megy.


Pillangók kiszedése után ennek az alkatrésznek a működése értelmét vesztette.
Az autó összerakás után , nem túlzok szinte úgy megy mint az előző chipes 20d mondjuk abba 450e km van

Hát örültem nagyon.

m_attila




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 12. csütörtök, 20:00

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 18. vasárnap, 15:30


kempelen írta:
lorand007 írta:

Beszerzem, a cleanert, és akkor neki látok, gondolom nem tolok el benne semmit, vki csinálta mér?mik a tapasztalatok?


Azért én a vákuumcső csatlakozóját letakarnám vagy lezárnám mielőtt nekilátok, oda nem kellene semmiféle tisztítószernek befolynia. (az EGR szelepre gondolok)


Rendben, köszönöm

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 18. vasárnap, 15:15


lorand007 írta:

Beszerzem, a cleanert, és akkor neki látok, gondolom nem tolok el benne semmit, vki csinálta mér?mik a tapasztalatok?


Azért én a vákuumcső csatlakozóját letakarnám vagy lezárnám mielőtt nekilátok, oda nem kellene semmiféle tisztítószernek befolynia. (az EGR szelepre gondolok)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 18. vasárnap, 15:16

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 18. vasárnap, 15:13


[quote="valter320d"]
valter320d írta:
lorand007 írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Köszönöm, már csak a megfelelö tisztitó szert kell megtalálnom



Az pedig ez lenne:
YouTube videó


Ha mélyebre is akarsz menni és a jobb teljesitmény érdekében ha már szétszeded a turbót a geometriát is kitakaritanám.


Beszerzem, a cleanert, és akkor neki látok, gondolom nem tolok el benne semmit, vki csinálta mér?mik a tapasztalatok?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 22:50


[quote="valter320d"]
lorand007 írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Köszönöm, már csak a megfelelö tisztitó szert kell megtalálnom



Az pedig ez lenne:
YouTube videó


Ha mélyebre is akarsz menni és a jobb teljesitmény érdekében ha már szétszeded a turbót a geometriát is kitakaritanám.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 22:49


lorand007 írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Köszönöm, már csak a megfelelö tisztitó szert kell megtalálnom



Az pedig ez lenne:
YouTube videó

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 16. péntek, 12:32


Tano írta:
lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Köszönöm, már csak a megfelelö tisztitó szert kell megtalálnom