zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:20


lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Na,végre nem csak nekem ,fordultak meg ezen gondolatok a fejemben
Jelenlegi helyzet úgy áll a fórum szerint,hogy:
Tds?Meg ne vedd nyúlik a vezér lánc,az egy megbízhatatlan konstrukció,rengeteg hibaforrás.....
20d 136le?Meg ne vedd 200e km-nél adagoló,5-ös váltó,rengeteg FL előttinél "gyerekbetegségek"
20d 150le?pff Pillangó,porlasztó,Cr diesel azt nem tudod otthon szerelni,HANGOS
30d 184le? Sokat eszik "mint egy benzines"(egyik forumtárs szerint 10-12 liter alapból:fetrenghirtelen erről több nem jut az eszembe!
20 163leturbó gondok,majd fél lityivel többet eszik ,mint a 150le-s,porlasztó hibák..
20d 177leszakad a vezér lánc....
4 henger benzin?"nem megy",leszbikus BMW,trafó gondok,jeladok a motorba,lambda sz.,sokat eszik
6 henger benzin?Az se jó....trafók,katalizátor gondok,kiszakad a hátsó futómű bla-bla
R'go nem szabad Bmw-t venni,csak egy probléma góc!Mindenki vegyen suzukit azzal nincs gond!Én azért megtartom az enyémet

státusz tibi842

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 19:59


Köszönöm a válaszokat!

Remélem sikerül majd kifogni valami szép bmw-t

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 19:50


lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


Ne kiabáld el. Ha beindul a leépülés, nálad se 20 ezer lesz a blokk végén. Elég egy 20 centis kátyú 80 ál, és már cserélheted a fél első futóművet 100 ezrekért.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 19:41


lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??


egy jó motort is ki lehet végezni 20 perc alatt ha nagyon akarja az ember, de félmillió kilométert is ki bír nagyobb javítás nélkül egy olyan motor amire nagyon vigyáztak!

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 19:41


lacaca írta: Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??



Ha megnezed a hozzaszolok autoevjaratait, nem latsz egy 2005ost sem elmult idobol, ez csupan annyit jelent van meg egy problemamentes eved!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 19:21


Bocs ,olvasom ezt a sok hozzászólást ,rengeteg hibáról ,sok ráköltött pénzről,ez ezért az azért rossz! Hmmmmm-- én nem értem, Biztos,hogy nektek is BMW-tek van? Vagy az enyém nem az??

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 09:20


b_imi írta:
szotakdavid írta:
ute107 írta:
b_imi írta: e]

Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.

De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...

Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.


tuti megdobálnak páran...



Én osztom a véleményedet ha 6 gangot szeretne lehet tenni a 136 lovasra is és véleményem szerint is szerelhetőbb a 136 lovas mint a 150


Köszönöm a részletekbe menő tájékoztatót, de ez engem nem nagyon érdekel. Remélem nem probléma.
Csak leírtam a véleményem az enyémről, de egy szóval se mondtam, hogy a 150 lovas verziót vegye meg...


Én szintén a facelift utáni verziót ajánlom.
Ne felejtsük el a korai E46 problémáit mint pl a hátsó futómű kiszakadása ami elég nagy cummantás vagy a 200k km környékén az adagoló elektronikjának behalását.
Bontott alkatrészből viszont mndkettőből elég nagy már a kínálat.




b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 21:45


szotakdavid írta:
ute107 írta:
b_imi írta: e]

Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.

De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...

Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.


tuti megdobálnak páran...



Én osztom a véleményedet ha 6 gangot szeretne lehet tenni a 136 lovasra is és véleményem szerint is szerelhetőbb a 136 lovas mint a 150


Köszönöm a részletekbe menő tájékoztatót, de ez engem nem nagyon érdekel. Remélem nem probléma.
Csak leírtam a véleményem az enyémről, de egy szóval se mondtam, hogy a 150 lovas verziót vegye meg...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 21:27


ute107 írta:
szotakdavid írta:

Nekem is 6-s váltó van benne


Ne szívass...megkereslek. Elveszem!


Kaszánál van pár darab eladó

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:59


szotakdavid írta:

Nekem is 6-s váltó van benne


Ne szívass...megkereslek. Elveszem!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:50


ute107 írta:
b_imi írta: e]

Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.

De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...

Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.


tuti megdobálnak páran...



Én osztom a véleményedet ha 6 gangot szeretne lehet tenni a 136 lovasra is és véleményem szerint is szerelhetőbb a 136 lovas mint a 150

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:45


b_imi írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
b_imi írta:
tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos.


Ja, viszont kurv@ sok a típushibája... + lényegesen hangosabb mint az adagolós.
A 136 lovas jobb választás.


Ezt megerősíthetem,de sok a leharcolt 136 lovas.



És legalább annyi a 150 lovas lehajtott romhalmaz is.
Oda kell figyelni vásárláskor és legalább 4-5 autót meg kell nézni ahhoz, hogy legyen viszonyítási alap. Továbbra is az adagolósat javaslom.
Nincs ékszíjtárcsa, porlasztó, pillangószelep stb probléma vele mint a 150 lovassal. És nincs olyan "kopogós" motorhangja sem.


Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


Nekem is 6-s váltó van benne

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:41


b_imi írta: e]

Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


De nem jobb kétszer annyiért porlasztót cserélni....Meg üzemanyag szivattyút.
Több 150le-ben volt motor cserélve, mint adagolósban.

De ezt ne itt tárgyaljuk mert kb. olyan kényes kérdés, mint a benzin-diesel vita...

Ha szeret a kérdezőnk szerelgetni akkor inkább a 136le-s. Ha inkább szereltetni szeret ($) akkor commonrail.


tuti megdobálnak páran...



ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:37


b_imi írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
b_imi írta:
tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos.


Ja, viszont kurv@ sok a típushibája... + lényegesen hangosabb mint az adagolós.
A 136 lovas jobb választás.


Ezt megerősíthetem,de sok a leharcolt 136 lovas.



És legalább annyi a 150 lovas lehajtott romhalmaz is.
Oda kell figyelni vásárláskor és legalább 4-5 autót meg kell nézni ahhoz, hogy legyen viszonyítási alap. Továbbra is az adagolósat javaslom.
Nincs ékszíjtárcsa, porlasztó, pillangószelep stb probléma vele mint a 150 lovassal. És nincs olyan "kopogós" motorhangja sem.


Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.


nekem a 136 kasztni jobban tetszik. Az elej közel oylan mint az M3 ?D

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 20:34


vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
b_imi írta:
tibi842 írta: Új vagyok az oldalon és egy bmw 320d e46 vásárlása előtt állok.
Kérdezném, hogy 136 vagy 150 lóerőset ajánljátok ?
Mindenfajta segítséget elfogadok !


Szerintem a 150 lovas már elég jól mozgatja a kasztnit és a 330Nm is meggyőző. Keveset fogyaszt, és nem hangos.


Ja, viszont kurv@ sok a típushibája... + lényegesen hangosabb mint az adagolós.
A 136 lovas jobb választás.


Ezt megerősíthetem,de sok a leharcolt 136 lovas.



És legalább annyi a 150 lovas lehajtott romhalmaz is.
Oda kell figyelni vásárláskor és legalább 4-5 autót meg kell nézni ahhoz, hogy legyen viszonyítási alap. Továbbra is az adagolósat javaslom.
Nincs ékszíjtárcsa, porlasztó, pillangószelep stb probléma vele mint a 150 lovassal. És nincs olyan "kopogós" motorhangja sem.


Én speciel leszarom, hogy jobban kopog 130-140-nél úgysincs motorhang. Viszont jobb a 6-os váltó, szebb a kasztni (nekem legalább is), ha meg csöndes autót akarok, nem dízelt veszek, hanem egy 330i-t.