YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 13:43


Milan írta:
kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják



Igen, én hallottam, sőt nekem be is van építve, amióta
megbüntettek párszor gyorshajtásért céges autóval.

Egy szép kis darab cserépléc, a gázpedál alá. Azóta nekem is 1 literrel
kevesebbet eszik. Tökéletes.


tudom, hogy nem cserépléc van ott, de úgy szoktál gyorsulni, hogy mindig padlóra nyomod? azért mert potis a gázpedál, még nem digitális, hogy van a padló (1) és a semmi nyomás (0). ezt komolyan kérdezem, mert ismerek olyat aki így vezet. én pl, érzem, amit az autót tud, és azzal egyenletesen nyomom a gázt ugyanúgy veszi a fordulatot, az egész pedálmozdulat végpontig úgysincs lefedve, van holttere úgymond, egy szakasztól lnetebb hiába nyomod.
amúgy egy új gyári programmal is sokat lehet segíteni, ami frissítése az előzőnek.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 13:12


Takiii írta:
b_imi írta:
kisg325 írta:
b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.


Cseréld ki a főtengelyékszíj-tárcsát az autódon, mert az nyekeg...


Kicseréltem és így is van hangja.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 13:12


Sziasztok!
A jeladós porlasztó hibát ír.Ez miben nyilvánul meg?Valamit kellene éreznem?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 12:43


kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják


Igen van teljesítmény növelésnek és optimalizálásnak hívjak. elviekben tényleg van fogyasztás csökkenés.

De sok múlik rajta hogy hol és ki csinálja. "meg nem utolsó sorban az autó állapota is számi"

Keresd Hantos Ricsit ö többet tudd elmondani a dologról.


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 07:54


kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják



Igen, én hallottam, sőt nekem be is van építve, amióta
megbüntettek párszor gyorshajtásért céges autóval.

Egy szép kis darab cserépléc, a gázpedál alá. Azóta nekem is 1 literrel
kevesebbet eszik. Tökéletes.

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 21:42


b_imi írta:
kisg325 írta:
b_imi írta:
A szíjfeszítővel ne várj, cseréld ki! Érdekes dolgokat művel ha beáll (tapasztalat)


Neked a görgővel volt gond és az állt be? Nekem az új szíj megnyikkan hidegben,szóval a feszítő részével lehet gond. Érdekes,hogy a régi gyári szíj nem ad hangot.


Igen a görgő megszorult. A gyári szíj nekem is jó volt, de a csere után nyikkan, pedig már két fajtát is kipróbáltam.


Cseréld ki a főtengelyékszíj-tárcsát az autódon, mert az nyekeg...

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 19:21


BalaBMW írta:
kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják


Szerintem a tulaj agyát állítják át...





kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 19:12


BalaBMW írta:
kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják


Szerintem a tulaj agyát állítják át...


amúgy müködik nem hülyeség csak azt nem tudodom hogy hosszú távon károsítja e a motort



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 19:01


kecsurobi írta:
Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják


Szerintem a tulaj agyát állítják át...

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 17:51



Űdv hallottatok már arról hogy átállítják a motor agyát és kevesebbet eszik másfél literrel? 45ezerért csinálják

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 21:34


jrtom írta:
zoliika írta:
csbalu írta: Valaki okos!

Mi a különbség az E46ban használt M47TUD20 és az E60-ban használt M47TU2D20 motorok között? Azon kívül hogy 13 lóerővel erősebb?


Ezek már euro5-ös környezetvédelmi besorolásúak és részecskeszűrősek,no meg persze plusz kraft és drehmoment!


EU4-es az M47TU az E60-ban.


egy turbó ez már mitsubishi
és a computer

u.i: egyezik az e90 320d vel 163le

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 07. csütörtök, 21:35

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 21:06


zoliika írta:
csbalu írta: Valaki okos!

Mi a különbség az E46ban használt M47TUD20 és az E60-ban használt M47TU2D20 motorok között? Azon kívül hogy 13 lóerővel erősebb?


Ezek már euro5-ös környezetvédelmi besorolásúak és részecskeszűrősek,no meg persze plusz kraft és drehmoment!


EU4-es az M47TU az E60-ban.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 21:03


csbalu írta: Valaki okos!

Mi a különbség az E46ban használt M47TUD20 és az E60-ban használt M47TU2D20 motorok között? Azon kívül hogy 13 lóerővel erősebb?


Ezek már euro5-ös környezetvédelmi besorolásúak és részecskeszűrősek,no meg persze plusz kraft és drehmoment!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2005

státusz dewill

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 20:38


Sziasztok!

A tanácsotokra lenne szükségem.
Az az eset, hogy eltört a vezérműtengelyem. (BMW e46, 2002/5 318d - még a régi 136le-s motor butított változata)
Ti mit javasolnátok? Komplett motorcsere valahonnan bontóból vagy csak vezérműtengely csere?
Kihez lehetne itt fordulni a fórumon? Ki az aki meg is tudná nekem csinálni és javasoltok is?

Köszi a válaszokat előre is!
Á.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 17:24


Valaki okos!

Mi a különbség az E46ban használt M47TUD20 és az E60-ban használt M47TU2D20 motorok között? Azon kívül hogy 13 lóerővel erősebb?