valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 23:26


csbalu írta:
ZoleeSRB írta:
valter320d írta:
Svero írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)


Ez amugy ugy lenne fer dolog hogy igenis visszahivná azokat a modelleket amikben szar volt a lánc ergo mindet,hiszen olcsóbb egy láncot cserélni mint egy komplett motort nem?


Hát igen csak sajnos nekik olcsóbb nem csinálni semmit,mondjuk kérdés ez hosszútávon mennyire lesz nekik olcsóbb...
Meg hát garancia időn túl mit javítsanak már,lehet ezen elmélkedni.
Sajnos ilyen ez az autózás mindig csak évekkel a gyártás után derül ki h egy típus mennyire válik be.Ezért kell egy jól bevált használtat venni (annak soha semmi baja) vagy inkább egy vadi újat garanciálisat de a legjobb autó ha céges autód van,


Norbert Reithofer, CEO of BMW Group. Szerintetek ez az ember hogy szarja le?

Ez egy kicsit szemét dolog mert az a másik márka mondom VW visszahívta az összes Siemens befecskendező rendszerrel gyártott 2.0 pdtd-it.MERT szurta őket hogy állnak meg sorra a kocsik! És nemcsak most hanem visszamenőleg 2005 ig ahonnan kiadták ezzel a befecskendezővel,egy közeli ismerősöm csinálta ezt(fater)bement kicserélték mondjuk 15 rongyot kértek a műveletért de mind a négyet vadi újra cserélték.Darabja szervíz ár 180+szerelés!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 11:48


ZoleeSRB írta:
valter320d írta:
Svero írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)


Ez amugy ugy lenne fer dolog hogy igenis visszahivná azokat a modelleket amikben szar volt a lánc ergo mindet,hiszen olcsóbb egy láncot cserélni mint egy komplett motort nem?


Hát igen csak sajnos nekik olcsóbb nem csinálni semmit,mondjuk kérdés ez hosszútávon mennyire lesz nekik olcsóbb...
Meg hát garancia időn túl mit javítsanak már,lehet ezen elmélkedni.
Sajnos ilyen ez az autózás mindig csak évekkel a gyártás után derül ki h egy típus mennyire válik be.Ezért kell egy jól bevált használtat venni (annak soha semmi baja) vagy inkább egy vadi újat garanciálisat de a legjobb autó ha céges autód van,


Norbert Reithofer, CEO of BMW Group. Szerintetek ez az ember hogy szarja le?

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 23:45


valter320d írta:
Svero írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)


Ez amugy ugy lenne fer dolog hogy igenis visszahivná azokat a modelleket amikben szar volt a lánc ergo mindet,hiszen olcsóbb egy láncot cserélni mint egy komplett motort nem?


Hát igen csak sajnos nekik olcsóbb nem csinálni semmit,mondjuk kérdés ez hosszútávon mennyire lesz nekik olcsóbb...
Meg hát garancia időn túl mit javítsanak már,lehet ezen elmélkedni.
Sajnos ilyen ez az autózás mindig csak évekkel a gyártás után derül ki h egy típus mennyire válik be.Ezért kell egy jól bevált használtat venni (annak soha semmi baja) vagy inkább egy vadi újat garanciálisat de a legjobb autó ha céges autód van,

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 23:24


Svero írta:
ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)


Ez amugy ugy lenne fer dolog hogy igenis visszahivná azokat a modelleket amikben szar volt a lánc ergo mindet,hiszen olcsóbb egy láncot cserélni mint egy komplett motort nem?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 21:34


zoliika írta:
BarG írta:
m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.


Ha,hiszed ha,nem!Ezt a történetet,majdnem szó szerint hallottam anno 2 hete,csak itt K.méten és ráadásúl egy szakszervizes szerelő mesélte.2009.01 havi 177le-s diesel e-91-ről volt szó,csak Ő szalonból vette és 122ekm-nél adta be a kulcsot a bajor-ja!


Egy nagyon jó barátom nem rég vett egy 2006-s e91-t elhozta két hét Turbó csere 400E,de Ő esküszik a Bmw-re még így is,előtte egy 120d-je volt még mindig arra esküszik megakartam tőle venni,de nem agya el mert annyira szereti a kis méregzsákot.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 21:00


BarG írta:
m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.


Ha,hiszed ha,nem!Ezt a történetet,majdnem szó szerint hallottam anno 2 hete,csak itt K.méten és ráadásúl egy szakszervizes szerelő mesélte.2009.01 havi 177le-s diesel e-91-ről volt szó,csak Ő szalonból vette és 122ekm-nél adta be a kulcsot a bajor-ja!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 20:51


m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 14:38


anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 30. szerda, 14:39

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 12:51


csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 12:42


ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 11:02


m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 30. szerda, 11:05

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 09:53


vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 09:52


zoliika írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Ez a n47-es motorok a 177 le-s motorok?


sajnos nem csak az, hanem a 115/143 LE-s is, és volt vmi Eff.Dynamics is azt nemtudom milyen lóerővel.


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 08:36


anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 30. szerda, 08:39

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 00:12


kory05 írta:
Svero írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Suzuki is kicserélte az első lengéscsillapítót az összes Swift-ben, ingyen... még a 15 évesekben is.



Van egy haverom akinek 10évnél idősebb swiftje van és neki is cserélték ingyen és bérmentve a legközelebbi suzuki szalonba! és az csak egy suzuki...


Na, ezért írd/írjátok alá! Nehogy már a BMW ne tudja azt, mint egy Suzuki... pedig azoknak csak rozsdásodott a lengéscsillapítója.