![YELLOW](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1063/1063_1365250838874_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2010. július 02. péntek, 22:13
ute107 írta:johnnybravo írta: sziasztok!
2. probléma: a lakk miatt agyon kellett melegíteni a nyákot, ezért másodszorra már nem tudtam normálisan visszaforrasztani a reléket, sajnos a nyáknak már mindkét oldalán kellett forrasztanom, mert kitéptem a kis átvezetőket.
Tehát szépen vágtam huszonvalahány darab 5 centis drótdarabot, ráforrasztottam a nyákra, és arra tettem a reléket.
Szerencsére csak két ablakemelőm van, ezért szépen elfértek fektetve is az ajtózár relék.
Azóta hibátlan. Elsőre "kicsit" sufnituningnak tűnhet.
A régi reléket tetted vissza?
szerintem jah.
szokták mondani a cél szentesíti az eszközt. csak nehogy elektronyos tüzed legyen belőle... reméljük nem hajszálvékony drótot használtál.
ezek szerint csak kétoldalas a nyák, ha több lett volna, akkor a galvanizált furatot, csak jól befolyatott forraszanyagagl oldhattad volna meg, és még akkor sem biztos, hogy a közbenső réteghez konnektált volna. az ilyenekkel vigyázni kell, bár ritka ez a több oldalas lyukgalvanizált megoldás, inkább a rétegek között oldják meg az átvezetést.
de működik ez a lényeg!
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/36_1_11.gif)