Elküldve: 2009. augusztus 27. csütörtök, 08:43
én jól tudom, sõt azt is tudom, ha akksit veszek tapasztalat más autóknál, az 4 évtõl többet tutti nem bír ki, én is csak "vagizni" szoktam vele, hogy gyári 7 éves, de a kérdés most nem ez... csak arra vagyok kíváncsi, hogy valamilyen szinten van-e köze az akksinak ehhez az ajtónyitási mizériához... mert ugye alapjáraton nem úgy tölt a generátor, gázadásra amikor több ámpõr van a rendszerben akkor nyílik...
"következõ tapasztalat:
pár napja takarítás közben 10 perces belsõ világítás hatására, nem indult az autó, akksi lemerült, 15 perces töltés után feléledt... az akksi gyári 7 éves télen -20 fokban 12 óra állás után is indult...
ezt az elõzményt csak azért mondtam el, mert kb 1 hete nem nyílnak az ajtók távirányítóról, sõt belsõ ajtógombra se... ma nagyon mérges voltam miatta, és kipróbáltam valamit: korábban ha nem akart nyílni, beindítás után rögtön kinyíltak az ajtók (ezt korábban már írtam), de a belsõ nyitóra biztos, most viszont így sem akart, mindaddig amíg gázt nem adtam, kb 1500-as fordultra, és onnantól kezdve ajtók mûködnek...
ami dilemma, hogy ebbõl következõen az akksinak van köze hozzá, milyen az állapota, viszont ellentmond anank, hogy az autó beindul, és ugye az önindító sok ampert vesz fel... beszéltem Ute-val, neki is régi az akksi és hasonlók a tünetek....
kérem akinek hasonló gondja van a zárral, az nézze már meg az akksi korát! mikor gyártották, vagy mióta lehet használva!?
köszi!"