Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 12:58


zoliika írta:
szeda írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...



Én is fosok egyébként ,hogy mikor szarik be az enyém mert nekem is még az eredeti aksi van benne,de megjegyzem eddig O.K minden!A problémám csak az ,hogy régen volt negatív tapasztalatom az exide-al,vartával,bosch-al!Gyári akkumlátort nehéz bele szerezni?Meg mennyibe kerűlne?Én szívem szerint azt vennék bele akárhogy számolok 7.5 éves aksi és mindig bírja.


A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 11:44


szeda írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...



Én is fosok egyébként ,hogy mikor szarik be az enyém mert nekem is még az eredeti aksi van benne,de megjegyzem eddig O.K minden!A problémám csak az ,hogy régen volt negatív tapasztalatom az exide-al,vartával,bosch-al!Gyári akkumlátort nehéz bele szerezni?Meg mennyibe kerűlne?Én szívem szerint azt vennék bele akárhogy számolok 7.5 éves aksi és mindig bírja.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 11:09


SirToma írta:
YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 09:13


YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 21:40


Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Centurion534

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 21:33


Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 13. péntek, 09:00


Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!









hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 15:40


nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 12. csütörtök, 15:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 11:51


nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!


valószínű akkor beállt a feszítő és nem feszít rendesen, csak elcsúszik a szíj a tárcsán.



nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 11:41


Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !





quote="YELLOW"]
szeda írta: Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.




ezt írtam elegelőször. az oké, hogy menetközben a generátor dolgozik, de indításnál nem, csak az akksi. és ha rövidtávokat megy, akkor a generátor nem fogja feltölteni az akksit egy-egy indítózás után. ráadásul a gyakori indítózás az akksit is tönkre teszi. főleg ha 2 éve van neki és azóta így használja, akkor egy új akksi is lassan megadná magát, ez meg lehet több éves.[/quote]



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 21:01


szeda írta: Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.




ezt írtam elegelőször. az oké, hogy menetközben a generátor dolgozik, de indításnál nem, csak az akksi. és ha rövidtávokat megy, akkor a generátor nem fogja feltölteni az akksit egy-egy indítózás után. ráadásul a gyakori indítózás az akksit is tönkre teszi. főleg ha 2 éve van neki és azóta így használja, akkor egy új akksi is lassan megadná magát, ez meg lehet több éves.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 20:33


Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.

YELLOW írta:
nonesz írta: Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





mondjuk arról nem írtál, hogy rövidtávokat mész. hideg időben, egy hideg motornál az önindító, 150-250 A-t is felvehet. sőt ha a végére jár, vagy kopott, akkor többet is. ha ez sokszor van rövid távokon, akkor a generátor nem tud tölteni annyit. ebben az esetben lehet valóban az akksi gyenge már. de pont az ilyen rövidtávokkal lehet elhaláloztatni egy akksit.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 11:40


nonesz írta: Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





mondjuk arról nem írtál, hogy rövidtávokat mész. hideg időben, egy hideg motornál az önindító, 150-250 A-t is felvehet. sőt ha a végére jár, vagy kopott, akkor többet is. ha ez sokszor van rövid távokon, akkor a generátor nem tud tölteni annyit. ebben az esetben lehet valóban az akksi gyenge már. de pont az ilyen rövidtávokkal lehet elhaláloztatni egy akksit.

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 11:34


Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 17:45


nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?