autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2005

státusz Petya27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. június 04. szombat, 12:40


Sziasztok fiúk, érdeklődni szeretnék, hogy az akksim már kezd meghalni a kocsiba, és szeretném kiszerelni a régit... tudnátok ebbe nekem segiteni, hogy a fekete kis fedő lemezt hogy kell kiszedni? Azzal a részével kicsit el vagyok akadva...



E46 Coupéról van szó. Vagy ha valaki egy teljes leírást tudna adni, azt is megköszönném.

Üdv,

Petya

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. február 08. kedd, 08:54


YELLOW írta:
kabec írta: Sziasztok!
Kérdezném, hogy a régi 12V 80Ah 640A es aksim helyére 12V 90Ah 720Aes aksit tennék. Lesz belőle valami gond? A rádiót letiltja ha kiveszem az aksit és kér kódot vagy csak simán kiveszem a régit az újat pedig beteszem és liszt?!


ha fizikai méretben ugyanolyan, akkor nem lesz gond. nekem nem szokott kódot kérni a rádijó. de ha elég gyors vagy a cserében akkor lehet amúgysem kérne. de ez passz. egyébként a rádijó állomásai és beállítása nekem megmaradnak, csak a napi számláló és a BC adatai, óra, fogyasztás iylenek törlődnek.



Hali

Ha úgy csinálod hogy mielőtt kivennéd az akksit a gyári nagy +ra és a testre (elöl a motortérben ahol bikázni is lehet) ráteszel egy töltőt vagy egy másik akksit akkor minden marad a régiben és nyugodtan ki tudod cserélni (én is így csináltam hogy ne kelljen újra beállítani a rádiót)
Egyébként pedig úgy van ahogy Yellow mondta , ha befér oda ahova kell nem lesz gond vele : )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. február 07. hétfő, 19:55


kabec írta: Sziasztok!
Kérdezném, hogy a régi 12V 80Ah 640A es aksim helyére 12V 90Ah 720Aes aksit tennék. Lesz belőle valami gond? A rádiót letiltja ha kiveszem az aksit és kér kódot vagy csak simán kiveszem a régit az újat pedig beteszem és liszt?!


ha fizikai méretben ugyanolyan, akkor nem lesz gond. nekem nem szokott kódot kérni a rádijó. de ha elég gyors vagy a cserében akkor lehet amúgysem kérne. de ez passz. egyébként a rádijó állomásai és beállítása nekem megmaradnak, csak a napi számláló és a BC adatai, óra, fogyasztás iylenek törlődnek.



kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2011. február 07. hétfő, 19:51


Sziasztok!
Kérdezném, hogy a régi 12V 80Ah 640A es aksim helyére 12V 90Ah 720Aes aksit tennék. Lesz belőle valami gond? A rádiót letiltja ha kiveszem az aksit és kér kódot vagy csak simán kiveszem a régit az újat pedig beteszem és liszt?!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 12:50


hancurozo írta:
YELLOW írta:
a pozitívat nem az akksira kell rakni. a bikázó akksi pozitívját neked a kis fekete + jelű dobozra kell kötni. motortér ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon.



Mindegy hova rakod.
Mint ahogy már leírták.: Valószínű a kábel nem visz át elég áramot. (a gagyi kábelek még 150-200A-t sem tudnak) Segített volna ha vársz egy picit, hogy töltsön a te aksidba is.


Reggel sikerült elindítani, kb 10perc várakozás után (a másik kocsiban 2000-en járt a motor) kapott annyi töltést, hogy "beröffent".
Köszönöm a segítséget!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 10:42


YELLOW írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?


a pozitívat nem az akksira kell rakni. a bikázó akksi pozitívját neked a kis fekete + jelű dobozra kell kötni. motortér ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon.



Mindegy hova rakod.
Mint ahogy már leírták.: Valószínű a kábel nem visz át elég áramot. (a gagyi kábelek még 150-200A-t sem tudnak) Segített volna ha vársz egy picit, hogy töltsön a te aksidba is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 21:15


nekem jónak tűnt...1500Ft-ban került, OMW benzinkútnál vettem. hmmm. Azt rohadt blokkot meg otthagytam. Lehetséges az is, hogy nem vártam 5-10percet...annyi idő alatt talán töltődött volna...indítóztam 2-őt aztán hagytam is a francba.

m_attila írta: Elég vastag bikakábelt használtatok?
Ezekkel a benzinkúton kapható kábelekkel nem nagyon sikerül. Nem forrósodott át?

wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?







m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 21:00


Elég vastag bikakábelt használtatok?
Ezekkel a benzinkúton kapható kábelekkel nem nagyon sikerül. Nem forrósodott át?

wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 20:59


wizzaerr írta: Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?


a pozitívat nem az akksira kell rakni. a bikázó akksi pozitívját neked a kis fekete + jelű dobozra kell kötni. motortér ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 20:53


Sziasztok!

A szivargyújtón felejtettem az ülésmelegítőt ami leszívta az akksit. Havernak szóltam, hogy segítsen bebikázni. A két kocsi akkumulátorát kötöttük össze pólushelyesen, haver 2000-es fordulaton járatta a nissant én indítóztam az enyémet, de ugyanaz a kattogás mint előtte. Lehetséges hogy a 64Ah-s akksi nem tudta kisegíteni az enyémet? Vagy mit rontottunk el?

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. január 14. péntek, 13:22


Szerintem veszek ugyan olyat mint a gyári és vagy Alphaline lesz vagy Jász akku!80Ah 640 indítóárammal!Azt mondták ha cserélem legyen nagyobb az indítóáram de talán nem lesz baj!

Köszi a segítséget!

Az indítómotor határozza meg, hogy mekkora az indítási áram. Az aksi értéke csak azt, hogy az akku mekkorát bír el. Tehát ha nagyobb, az csak azt jelenti, hogy nem fog maximálisan terhelődni az akku, jobban bírja.
Én a nagyobbat választanám.[/quote]





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 15. szombat, 04:14

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 15:01


miniyakuza írta: Ezek ugyan olyanok mint a gyári bár ajánlották az Exide EK900-ami jól hangzik de az már nem sok indítóáram a 720hoz képest?Ja és majdnem dupla annyi az ára!

Ti melyiket vennétek?


Az indítómotor határozza meg, hogy mekkora az indítási áram. Az aksi értéke csak azt, hogy az akku mekkorát bír el. Tehát ha nagyobb, az csak azt jelenti, hogy nem fog maximálisan terhelődni az akku, jobban bírja.
Én a nagyobbat választanám.

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 12:16


A kocsit még nem volt időm szétkapni de ha minden igaz 90Ah 720 akksi van benne!

http://www.akkuauto.hu/akkubol...-90ah.html

http://akkubolt.addel.hu/detai...tid=467638

Ezek ugyan olyanok mint a gyári bár ajánlották az Exide EK900-ami jól hangzik de az már nem sok indítóáram a 720hoz képest?Ja és majdnem dupla annyi az ára!

Ti melyiket vennétek?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 13. csütörtök, 14:14

miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. január 12. szerda, 22:19


A szaki 80Ah-sat mondott de majd lecsekkolom már milyen is kell valójában!
Köszi mégeccer!

jrtom írta: Azt Te nem tudod megcsinálni, ahoz vagy bemész egy márkaszervízbe és ott megcsináltatod vagy egy olyan szakit keresel akinek van BMW spec progija. Azért kell megcsinálni ezt mert ha gyárilag 90Ah-ás akku volt a kocsiba és ahoz volt kódolva akkor annak megfelelően töltött a generátor, ha most belerakod a 80-ast akkor azt túltöltéssel rövididőn bellül kifogja nyírni. 90Ah-ás akkut vegyél!!!

miniyakuza írta: Köszi!
Ezt eddig senki sem mondta!És azt hogyan kell csinálni?Vagy azt csak szerelő tudja?


bmw320d4 írta:
miniyakuza írta: Starter akksit ajánlottak az egyik üzletben!Árban baráti ugyan a gondom csak az, hogy az 75Ah/750-es!
Autószerelő ismerős 80Ah javasolt!A 750es indítóáram az jó lenne!
Tud valaki valamit erről a starter cuccról?Ja a boltos csávó lefikázta a Bosch akksikat!


Bármilyet választasz, ne felejtsd el beregisztráltatni az akkucserét a motorvezérlőbe, ha a kapacitás eltérő a régitől, akkor kódolni/programozni is kell a kocsit.








jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 12. szerda, 19:54


Azt Te nem tudod megcsinálni, ahoz vagy bemész egy márkaszervízbe és ott megcsináltatod vagy egy olyan szakit keresel akinek van BMW spec progija. Azért kell megcsinálni ezt mert ha gyárilag 90Ah-ás akku volt a kocsiba és ahoz volt kódolva akkor annak megfelelően töltött a generátor, ha most belerakod a 80-ast akkor azt túltöltéssel rövididőn bellül kifogja nyírni. 90Ah-ás akkut vegyél!!!

miniyakuza írta: Köszi!
Ezt eddig senki sem mondta!És azt hogyan kell csinálni?Vagy azt csak szerelő tudja?


bmw320d4 írta:
miniyakuza írta: Starter akksit ajánlottak az egyik üzletben!Árban baráti ugyan a gondom csak az, hogy az 75Ah/750-es!
Autószerelő ismerős 80Ah javasolt!A 750es indítóáram az jó lenne!
Tud valaki valamit erről a starter cuccról?Ja a boltos csávó lefikázta a Bosch akksikat!


Bármilyet választasz, ne felejtsd el beregisztráltatni az akkucserét a motorvezérlőbe, ha a kapacitás eltérő a régitől, akkor kódolni/programozni is kell a kocsit.