szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 20. péntek, 08:00


Ha már postázol és kifizetsz egy nagyobb vagy nehezebb darabért 1700-at akkor inkább ajánlom a GTR futárszolgálatot.Ugyanazért 2000-et kell náluk fizetni és háztól-házig 24 óra alatt kézbesítenek ezért a pénzért.

nonesz írta: Aha részben igazad van !
Postás egy f... volt, azé bolyongott a cucc !
Generátor leszedve, kimérve, minden ok vele !


szeda írta: Hát hogyhogy mi.Generátor a szar! Diódasor.Vagy valami kontakthibája van vagy csak egyszerűen a szénkefék kopottak.Mit kell ezen ennyit görcsölni egy szerelőnek.meg mi az az alkatrész amire több napot kell várni? Én amit megrendelek reggel az délután megvan.Egy szerelő tudhatná.
Itt inkább ugyanaz van mint nálam volt.Nem tudja mi a baja mert nem ért hozzá csak találgat a te pénztárcádra.Én így másfélszer drágább motorgenerált csináltattam!

nonesz írta: Sziasztok !

Csak okulás miatt, nem a generátor ékszíjtárcsa volt rossz! Még mindig nem tudjuk mi a baj. Ha bemelegszik akkor van töltés, hidegen nincs !


nonesz írta: Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!
















hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 17:37


BarG írta: Szerintem ez egy közkeletű tévedés. Az első aksi azért tart tovább, mint az utána következők, mert akkor zsír új a gép, minden részegysége a legjobban működik, a legkevesebb áramot fogyasztja, minden faszán meg van zsírozva, olajozva, sőt még a gazdája is szemet mos, mielőtt ránézne. Aztán ahogy kopik a gép újdonsága, úgy nyúlnak a motorolajcsere periódusok, használódnak minden vonalon a részegységek, itt-ott már zörög kicsit, dehát jó az még.

És hát ne feledkezzünk meg arról a jelenségről se, amikor a tizenmilliós autóra felkerül a Wanli, Limlom gumi, ez létezik az akuknál is.


Csak részben igaz. Az autók gyártásánál a beszállító a gyártósorról viszi az akksit az autó gyártójának. Amit a boltban veszel akkut, az sokszor elmúlt már 1-2 éves mire megkapod. (sajna már nem sütik bele a műanyag házba a gyártasi időt) Sok gyártó visszaveszi a polcon porosodó régi akksiját (erre csak a nagyobb cégek/márkák van példa) és vagy újrasavazza/újradátumozza, vagy eldja nyomott áron valamelyik bevásárlóközpontnak.

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 11:33


Aha részben igazad van !
Postás egy f... volt, azé bolyongott a cucc !
Generátor leszedve, kimérve, minden ok vele !


szeda írta: Hát hogyhogy mi.Generátor a szar! Diódasor.Vagy valami kontakthibája van vagy csak egyszerűen a szénkefék kopottak.Mit kell ezen ennyit görcsölni egy szerelőnek.meg mi az az alkatrész amire több napot kell várni? Én amit megrendelek reggel az délután megvan.Egy szerelő tudhatná.
Itt inkább ugyanaz van mint nálam volt.Nem tudja mi a baja mert nem ért hozzá csak találgat a te pénztárcádra.Én így másfélszer drágább motorgenerált csináltattam!

nonesz írta: Sziasztok !

Csak okulás miatt, nem a generátor ékszíjtárcsa volt rossz! Még mindig nem tudjuk mi a baj. Ha bemelegszik akkor van töltés, hidegen nincs !


nonesz írta: Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!














szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 10:33


Hát hogyhogy mi.Generátor a szar! Diódasor.Vagy valami kontakthibája van vagy csak egyszerűen a szénkefék kopottak.Mit kell ezen ennyit görcsölni egy szerelőnek.meg mi az az alkatrész amire több napot kell várni? Én amit megrendelek reggel az délután megvan.Egy szerelő tudhatná.
Itt inkább ugyanaz van mint nálam volt.Nem tudja mi a baja mert nem ért hozzá csak találgat a te pénztárcádra.Én így másfélszer drágább motorgenerált csináltattam!

nonesz írta: Sziasztok !

Csak okulás miatt, nem a generátor ékszíjtárcsa volt rossz! Még mindig nem tudjuk mi a baj. Ha bemelegszik akkor van töltés, hidegen nincs !


nonesz írta: Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!












szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 10:30


Ezt megcáfolnám.életemben kétszer botlottam meg.Az első egy daewoo tico volt a második egy új motor.Mindkettőbe 2 éven belül ment tönkre az aksi pedig 0km-esek voltak.Csak akkor még 1 évet adtak mindenre.
Szerintem a gyári aksik jobb minőségű darabok.Minden márkából létezik jobb és rosszabb.
Az alfába például exide gyári aksi volt.2004 óta ment és tavaly halt meg.Az autóba ösz visz 90.000km volt tehát rövid távokat ment.
A baj az hogy ha bemész és kérsz egy gyári aksit akkor valami át cimkézett szart adnak és nem azt ami 7 év után purcant ki.Ha ugyanolyan aksit adnának el mint ami a szalonba az új kocsikban van nem lenne kérdés melyiket venném

BarG írta:
szeda írta:
Jó lenne kideritni hogy ténylegesen kik az aksis beszállítók és olyat venni mert igaz hogy dupla annyiba kerül de dupla annyit is tud.



Szerintem ez egy közkeletű tévedés. Az első aksi azért tart tovább, mint az utána következők, mert akkor zsír új a gép, minden részegysége a legjobban működik, a legkevesebb áramot fogyasztja, minden faszán meg van zsírozva, olajozva, sőt még a gazdája is szemet mos, mielőtt ránézne. Aztán ahogy kopik a gép újdonsága, úgy nyúlnak a motorolajcsere periódusok, használódnak minden vonalon a részegységek, itt-ott már zörög kicsit, dehát jó az még.

És hát ne feledkezzünk meg arról a jelenségről se, amikor a tizenmilliós autóra felkerül a Wanli, Limlom gumi, ez létezik az akuknál is.




nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 19. csütörtök, 09:29


Sziasztok !

Csak okulás miatt, nem a generátor ékszíjtárcsa volt rossz! Még mindig nem tudjuk mi a baj. Ha bemelegszik akkor van töltés, hidegen nincs !


nonesz írta: Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!










BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 19:40


szeda írta:
Jó lenne kideritni hogy ténylegesen kik az aksis beszállítók és olyat venni mert igaz hogy dupla annyiba kerül de dupla annyit is tud.



Szerintem ez egy közkeletű tévedés. Az első aksi azért tart tovább, mint az utána következők, mert akkor zsír új a gép, minden részegysége a legjobban működik, a legkevesebb áramot fogyasztja, minden faszán meg van zsírozva, olajozva, sőt még a gazdája is szemet mos, mielőtt ránézne. Aztán ahogy kopik a gép újdonsága, úgy nyúlnak a motorolajcsere periódusok, használódnak minden vonalon a részegységek, itt-ott már zörög kicsit, dehát jó az még.

És hát ne feledkezzünk meg arról a jelenségről se, amikor a tizenmilliós autóra felkerül a Wanli, Limlom gumi, ez létezik az akuknál is.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 10:17


Coyote írta: Nem hiszem, hogy ég és föld lenne a különbség két ismertebb márka között... sokkal inkább számít a használat. Valaki pl. navit, blokkolót, erősítőt, mélyládát, extra világítást, meg ki tudja milyen felesleges szerkentyűt hajt meg vele, és ezt folyamatosan, rövid utakon is, más meg legfeljebb a rádiót és a tompított fényt használja hosszú utakon... Teljesen más a töltés és merítés folyamata, ez az, ami meghatározza inkább az élettartamot. Na meg egy jó generátor


Értem én de például a corsa gyári aksija több mint 6 évet ment ugyanolyan bánásmód mellett.Egyébként semmi extra fogyasztó nincs.Anyukám 56 éves és nem használ lézerblokkolót sem nagy hifit!

Jó lenne kideritni hogy ténylegesen kik az aksis beszállítók és olyat venni mert igaz hogy dupla annyiba kerül de dupla annyit is tud.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 21:03


Nem hiszem, hogy ég és föld lenne a különbség két ismertebb márka között... sokkal inkább számít a használat. Valaki pl. navit, blokkolót, erősítőt, mélyládát, extra világítást, meg ki tudja milyen felesleges szerkentyűt hajt meg vele, és ezt folyamatosan, rövid utakon is, más meg legfeljebb a rádiót és a tompított fényt használja hosszú utakon... Teljesen más a töltés és merítés folyamata, ez az, ami meghatározza inkább az élettartamot. Na meg egy jó generátor


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 20:35


az egész használat függő. aki hosszabb távokat megy, pl minden indítás után legalább egy 20-30km-t, azzal nem elsz gond. aki városban, gyakori indításokra használja, azon is kell csodálkozni, ha 2 év után megadja magát.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 20:22


szeda írta:
InsectKiller írta: A gyári BMW akksi nagyon drága. Szerintem majdnem duplája 1 akármilyen márkának.
Én a Vartaról viszont csak jót tudok mondani. Nekem 2008 óta muzsikál és amit már az átélt, le a kalappal...


Nálunk sajnos két varta is füstbe ment.Az említett 2.5-et, a másik még évekkel ezelőtt egy merciben 3 évet bírt.Ezzel szemben előtte a merciben 5 évet ment egy fekete bosch, aztán volt egy exide másik kocsiban az is 5 év.Mondjuk az utolsó évben a kocsival kb 2000km-t mentem és a végén már az állásban merült le kb 1 hét alatt így lett kuka.
Én az ár/érték miatt maradok az exidenál.
A gyári BMW aksi ami gyengélkedik bekerül az alfámba mert az benzines és egy 44-essel is simán ment.A Bömös meg kap egy újat



6 éves volt a gépem, amikor kiment a gyári aksi - szerintem az Exide egyszerűbbik verziója volt. Kapott egy ugyanolyat, csak prémiumot. Anno benzines peugeot-ban 6 évet bírt a Perion is.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 18:28


InsectKiller írta: A gyári BMW akksi nagyon drága. Szerintem majdnem duplája 1 akármilyen márkának.
Én a Vartaról viszont csak jót tudok mondani. Nekem 2008 óta muzsikál és amit már az átélt, le a kalappal...


Nálunk sajnos két varta is füstbe ment.Az említett 2.5-et, a másik még évekkel ezelőtt egy merciben 3 évet bírt.Ezzel szemben előtte a merciben 5 évet ment egy fekete bosch, aztán volt egy exide másik kocsiban az is 5 év.Mondjuk az utolsó évben a kocsival kb 2000km-t mentem és a végén már az állásban merült le kb 1 hét alatt így lett kuka.
Én az ár/érték miatt maradok az exidenál.
A gyári BMW aksi ami gyengélkedik bekerül az alfámba mert az benzines és egy 44-essel is simán ment.A Bömös meg kap egy újat



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 16:30


A gyári BMW akksi nagyon drága. Szerintem majdnem duplája 1 akármilyen márkának.
Én a Vartaról viszont csak jót tudok mondani. Nekem 2008 óta muzsikál és amit már az átélt, le a kalappal...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 14:20


YELLOW írta:
Coyote írta:

A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem


nekem az Exide-et is hazudták még....


Mondjuk kábé annyit számíthat az akku gyártója, mint a gumiabroncsoknál... vannak fos olcsók, meg vannak drágák és jók, de marhára nem számít, hogy a gyári beszállítóét használod vagy mást.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 13:09


Coyote írta:

A BMW akkut nem gyárt, de a gyárinak mondott akkuk általában Banner vagy Bosch termékek - legalábbis nekem ezt mondták, és elhittem


nekem az Exide-et is hazudták még....