- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2014. július 01. kedd, 14:21
laptopelite írta:szotakdavid írta:laptopelite írta: Sziasztok!
Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!
Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!
Töröltetek adaptációt?!
Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".
ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.
Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad
Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik
Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!