YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 13:53


slooter írta: Hali,

két kérdésem lenne

reggel mikor kitolatok, elengedem a gázt (R fokozatban) , olyan mintha hátramenetben kicsit fulladozna, mintha döcögős lenne.


hidegen, mikor visszarakom megálláskor az autót P-be egy fura kattanó zajt hallok. Ez a zaj megszűnik mikor már üzemi hőmérsékleten van.


Kell ezekkel foglalkoznom vagy ez normál a bmw automata váltóknál?


Köszi előre is!



nem volt váltóolaj cserélve mostanság? mert ez kb olyan, mintha hidegen túl sűrű lenne neki az olaj.

slooter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz slooter

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 09:59


Hali,

két kérdésem lenne

reggel mikor kitolatok, elengedem a gázt (R fokozatban) , olyan mintha hátramenetben kicsit fulladozna, mintha döcögős lenne.


hidegen, mikor visszarakom megálláskor az autót P-be egy fura kattanó zajt hallok. Ez a zaj megszűnik mikor már üzemi hőmérsékleten van.


Kell ezekkel foglalkoznom vagy ez normál a bmw automata váltóknál?


Köszi előre is!




mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 24. szombat, 19:18


Szerintetek? Megnéztem a 37-es hibakód ez lenne?
P0037 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor 2.szonda)




Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 20:59


mnorbert87 írta:
Medvedisznoman írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Pár hónapja kijött egy hibaüzenet. Egy sárga fogaskerékben egy felkiáltójel. Most volt időm kiolvastatni. Nem BMW szervizbe, de egy olyan szervizbe aki foglalkozik automata váltó javítással régóta, de nem lettem okosabb. Az 5. sebességet írj és 37-es hibakód. Azt mondták több baj lehet, lehet váltó olajcsere megoldja,mágneses hiba a váltónál, lamellák stb. Utána olvastam mit jelent a 37-es hibakód.

P0037 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor 2.szonda)

Létezik hogy a váltónak semmi baja csak a lambdaszonda kever be? Ahogy olvastam, mert hülye vagyok hozzá, sok mindent bajt tud okozni. Aki tud valami okosat mondani erre akár tapasztalatból szívesen venném...





Szia!
Igen, létezik hogy a váltónak nincs baja, mégis bejön a hibajel. Bejön pl. akkor is, ha feszültségellátási gondja van, vagy például, ha lehúzod a stekkert a légtömegmérőről. Ezer dolog okozhatja, ezért ha amúgy normálisan működik, akkor én nem itt kezdeném a keresgélést.


Köszönöm a választ. Olvastam olyat hogy ezt a lambdaszondát lehúzhatom egy kis ideig és kiprobálhatom hogy kijon-e e úgy a hiba. Műszerrel meg lehet ennek mérni a feszültséget gondolom, igaz?


Minden bizonnyal meg lehet, de hogy hogyan, azt ne kérdezd.

mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 12:03


Medvedisznoman írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Pár hónapja kijött egy hibaüzenet. Egy sárga fogaskerékben egy felkiáltójel. Most volt időm kiolvastatni. Nem BMW szervizbe, de egy olyan szervizbe aki foglalkozik automata váltó javítással régóta, de nem lettem okosabb. Az 5. sebességet írj és 37-es hibakód. Azt mondták több baj lehet, lehet váltó olajcsere megoldja,mágneses hiba a váltónál, lamellák stb. Utána olvastam mit jelent a 37-es hibakód.

P0037 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor 2.szonda)

Létezik hogy a váltónak semmi baja csak a lambdaszonda kever be? Ahogy olvastam, mert hülye vagyok hozzá, sok mindent bajt tud okozni. Aki tud valami okosat mondani erre akár tapasztalatból szívesen venném...





Szia!
Igen, létezik hogy a váltónak nincs baja, mégis bejön a hibajel. Bejön pl. akkor is, ha feszültségellátási gondja van, vagy például, ha lehúzod a stekkert a légtömegmérőről. Ezer dolog okozhatja, ezért ha amúgy normálisan működik, akkor én nem itt kezdeném a keresgélést.


Köszönöm a választ. Olvastam olyat hogy ezt a lambdaszondát lehúzhatom egy kis ideig és kiprobálhatom hogy kijon-e e úgy a hiba. Műszerrel meg lehet ennek mérni a feszültséget gondolom, igaz?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 00:28


mnorbert87 írta: Szevasztok. Pár hónapja kijött egy hibaüzenet. Egy sárga fogaskerékben egy felkiáltójel. Most volt időm kiolvastatni. Nem BMW szervizbe, de egy olyan szervizbe aki foglalkozik automata váltó javítással régóta, de nem lettem okosabb. Az 5. sebességet írj és 37-es hibakód. Azt mondták több baj lehet, lehet váltó olajcsere megoldja,mágneses hiba a váltónál, lamellák stb. Utána olvastam mit jelent a 37-es hibakód.

P0037 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor 2.szonda)

Létezik hogy a váltónak semmi baja csak a lambdaszonda kever be? Ahogy olvastam, mert hülye vagyok hozzá, sok mindent bajt tud okozni. Aki tud valami okosat mondani erre akár tapasztalatból szívesen venném...





Szia!
Igen, létezik hogy a váltónak nincs baja, mégis bejön a hibajel. Bejön pl. akkor is, ha feszültségellátási gondja van, vagy például, ha lehúzod a stekkert a légtömegmérőről. Ezer dolog okozhatja, ezért ha amúgy normálisan működik, akkor én nem itt kezdeném a keresgélést.

mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 23:53


Szevasztok. Pár hónapja kijött egy hibaüzenet. Egy sárga fogaskerékben egy felkiáltójel. Most volt időm kiolvastatni. Nem BMW szervizbe, de egy olyan szervizbe aki foglalkozik automata váltó javítással régóta, de nem lettem okosabb. Az 5. sebességet írj és 37-es hibakód. Azt mondták több baj lehet, lehet váltó olajcsere megoldja,mágneses hiba a váltónál, lamellák stb. Utána olvastam mit jelent a 37-es hibakód.

P0037 Lambdaszonda fűtés vezérlő áramkör alacsony jelszint (1.hengersor 2.szonda)

Létezik hogy a váltónak semmi baja csak a lambdaszonda kever be? Ahogy olvastam, mert hülye vagyok hozzá, sok mindent bajt tud okozni. Aki tud valami okosat mondani erre akár tapasztalatból szívesen venném...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 19. hétfő, 23:54


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 18. vasárnap, 20:57


szegenysanyi írta: lehet, hogy megoldódott a hiba, és nincs is köze a váltóhoz. Mikor haver kiolvasta mondta, hogy a Maf szenzor xar, próbáljam meg, hogy megfújkállom féktisztítóval, ne tegnap volt időm kiszedtem, jót megfürdettem féktisztítóval, megtörölgettem, és azóta jó a kocsi. Lehet a szenzor hibája miatt ilyen vészüzembe rakta a kocsit vagy mi?


Elnézést,hogy bele szólok. Van köze hozzá. Ha lehúztam a csatit a tömeg mérőről,akkor a váltónál írta a fogas kereket nekem is. Ha próba képpen lehúztam a csatit,és úgy mentem a kocsival,a váltó szarúl működött. Rángatva agresszívan váltott.
Tehát összefüggésbe van. Hogy hogyan,nem tudom,de befolyásolja a váltót. (automatát )

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. január 18. vasárnap, 17:36


szegenysanyi írta: lehet, hogy megoldódott a hiba, és nincs is köze a váltóhoz. Mikor haver kiolvasta mondta, hogy a Maf szenzor xar, próbáljam meg, hogy megfújkállom féktisztítóval, ne tegnap volt időm kiszedtem, jót megfürdettem féktisztítóval, megtörölgettem, és azóta jó a kocsi. Lehet a szenzor hibája miatt ilyen vészüzembe rakta a kocsit vagy mi?


És ez hol található? Hogy szedted ki?

szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 16:02


lehet, hogy megoldódott a hiba, és nincs is köze a váltóhoz. Mikor haver kiolvasta mondta, hogy a Maf szenzor xar, próbáljam meg, hogy megfújkállom féktisztítóval, ne tegnap volt időm kiszedtem, jót megfürdettem féktisztítóval, megtörölgettem, és azóta jó a kocsi. Lehet a szenzor hibája miatt ilyen vészüzembe rakta a kocsit vagy mi?

szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 23:04


Amúgy kezd a problémám misztikusba átmenni.
A motorba nem volt motor olaj a pálca legalján volt 1 kicsi. Öntöttem bele, véletlenül baromi sok ment bele jóval a max fölé, mind1.
Megyek melózni félórás út, már indításnál öröm boldogság, nem jelez a váltó hiba lámpa, kocsi nem áll le percenként (hidegen szokta csak) váltó nem rángatott minden faxa. Haza felé fél útnál újra kidobja a hiba kódot, újra rángat a váltó...
A motor olaj hiányának lehet köze a váltó rángatásához?

szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 22:46




Azért kérdezem ezt, mert nekem olyan volt, hogy 225/45 17 helyett 245/40 17 került fel hátra. ( mert az okos gumis azt mondta, mindegy az autónak, mert váltóméret)
Egy idő múlva 4-5000 km után elkezdet baszakodni a váltó, össze vissza kapcsolt, és olyan keményen, mintha hátba vertek volna. Városban nagyon rossz volt, országúton sokkal jobban viselkedett. Panaszkodtam egykét ismerősnek és az egyik szerelő mondta, hogy csak olyan gumit/kereket rakjak az automataváltós autóra amilyen a táblán szerepel. Kicseréltettem és rögtön jobb lett, de még jó pár km-et kellett vele menni, hogy közel olyan legyen mint volt.

[/quote]

Hát az faxa, mert nekem nincs is 16-os kerekem, 17es gumiból meg elég drágát vettem rá. De mondjuk nekem ég a hiba lámpa is, attól esetleg bejelezhet?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 13:40


szegenysanyi írta:
viktor írta:
szegenysanyi írta:

Mióta rángat? Cseréltél rajta kereket vagy másik gumi került e rá?




KArácsony elött kezdte, de akkor volt úgy ha megálltam leállítottam, utánna nem tette ki a hiba ikont, meg jól viselkedett. Aztán egyre többször meghülyült, pár napja pedig állandósult a hiba.
November végén lett hátsó gumi, lengéscsillapító, meg fékpofa cserélve cserélve.

És az a felszerelt hátsó gumi, olyan méret ami az adattáblán szerepel?

nem mert az adattáblán 16os van, de én már így vettem 17es felnivel és ugyan olyan gumit vettem rá amilyen volt
[/quote]

Azért kérdezem ezt, mert nekem olyan volt, hogy 225/45 17 helyett 245/40 17 került fel hátra. ( mert az okos gumis azt mondta, mindegy az autónak, mert váltóméret)
Egy idő múlva 4-5000 km után elkezdet baszakodni a váltó, össze vissza kapcsolt, és olyan keményen, mintha hátba vertek volna. Városban nagyon rossz volt, országúton sokkal jobban viselkedett. Panaszkodtam egykét ismerősnek és az egyik szerelő mondta, hogy csak olyan gumit/kereket rakjak az automataváltós autóra amilyen a táblán szerepel. Kicseréltettem és rögtön jobb lett, de még jó pár km-et kellett vele menni, hogy közel olyan legyen mint volt.



szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 09. péntek, 08:41


viktor írta:
szegenysanyi írta:

Mióta rángat? Cseréltél rajta kereket vagy másik gumi került e rá?




KArácsony elött kezdte, de akkor volt úgy ha megálltam leállítottam, utánna nem tette ki a hiba ikont, meg jól viselkedett. Aztán egyre többször meghülyült, pár napja pedig állandósult a hiba.
November végén lett hátsó gumi, lengéscsillapító, meg fékpofa cserélve cserélve.

És az a felszerelt hátsó gumi, olyan méret ami az adattáblán szerepel?
[/quote]
nem mert az adattáblán 16os van, de én már így vettem 17es felnivel és ugyan olyan gumit vettem rá amilyen volt


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 13:39


szegenysanyi írta:

Mióta rángat? Cseréltél rajta kereket vagy másik gumi került e rá?




KArácsony elött kezdte, de akkor volt úgy ha megálltam leállítottam, utánna nem tette ki a hiba ikont, meg jól viselkedett. Aztán egyre többször meghülyült, pár napja pedig állandósult a hiba.
November végén lett hátsó gumi, lengéscsillapító, meg fékpofa cserélve cserélve.
[/quote]
És az a felszerelt hátsó gumi, olyan méret ami az adattáblán szerepel?