YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:06


dbtibi írta: sziasztok !
Az alábbi linken található autóról tud esetleg valaki valamit ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6714390

Van valaki vagy valakinek esetleg ismerőse, aki kicsit is(ha nagyon az mégjobb) ért hozzá és megnézné nekem, hogy élőben milyen, mit lehet rajta látni, amiket így esetleg fotókon nem lehet észrevenni?

Ha valakinek van fotók és leírás alapján véleménye, ne tartsa magában (mindenkinek van egy első benyomása )
Köszi előre is,
Tibi


szerk.: nem válaszolt senki a másik topicban(lehet rossz helyre írtam), azért nem kaptam választ mert rossz helyre küldtem, vagy valami más okból kifolyólag?
Vagy szóra sem érdemes, annyira felejtős ? Azt pl. figyeltem hogy ezen kereskedés hirdetéseinél nem igazán tüntetik fel a km-t.



kép alapján korrekt, sokat nem lehet hozzátenni. élőben kell megnézni. mivel nem a legolcsóbb fajta, gondolom nem véletlen az ára, valószínű nem leharcolt.
a km nem megjelenítésnek két oka van.
1. ha kiírják és túl sok (valós), akkor azért nem érdeklődik felé senki
2. ha kiírják és túl alacsony, akkor ha valós, ha nem, nem fogják elhinni, rögtön az jön le, hogy tekert, és ha tekert akkor mellé mi minden lehet még kamu, azért nem nézik meg.
úgy gondolom ennyi a jelentősége ennek.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 13:51


Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 13:27


sziasztok !
Az alábbi linken található autóról tud esetleg valaki valamit ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6714390

Van valaki vagy valakinek esetleg ismerőse, aki kicsit is(ha nagyon az mégjobb) ért hozzá és megnézné nekem, hogy élőben milyen, mit lehet rajta látni, amiket így esetleg fotókon nem lehet észrevenni?

Ha valakinek van fotók és leírás alapján véleménye, ne tartsa magában (mindenkinek van egy első benyomása )
Köszi előre is,
Tibi


szerk.: nem válaszolt senki a másik topicban(lehet rossz helyre írtam), azért nem kaptam választ mert rossz helyre küldtem, vagy valami más okból kifolyólag?
Vagy szóra sem érdemes, annyira felejtős ? Azt pl. figyeltem hogy ezen kereskedés hirdetéseinél nem igazán tüntetik fel a km-t.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 12. péntek, 13:32

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 13:06


tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 12:57


YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 12:53


YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


vagy nézz egy kisebb motoros benyásat, ha számít az ár

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 12:49


Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 12:34


Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 22:12


YELLOW írta: hali!

valakinek nincs meg letölthető változatban bmw-hez, vagy konkrét bmw típusokhoz ilyen vásárlási jegyzőkönyv?
arra a doksira gondolok, amiben pontokba van szedve, hogy mit kell átnézni autóvásárláskor.

akinek megvan jelezze, vagy küldheti e-mail-emre.

köszi!


senkinek sem van?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 22:12


hol lehet vagy hogyan lehet kiolvastatni hogy menyi kilométer van a kocsiba pl-1998 as bmw e46 ba?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 21:25


Svero írta:
m_attila írta:
Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Ott a pont Attila.
Többnyire ezt a csóróság teszi. Félpénzért akar mindenki(tisztelet a kivételnek) venni, de pár év múlva pedig HASZONNAL eladni. -autót..hahh
ui: nekem az a kedvencem, amikor a vevő akarja meggyőzni saját magát, hogy ebben tényleg csak ennyi km van, amúgy pedig egy öreg bácsié volt, aki csak a saját temetésére járt vele.



Ez nem csóróság kérdése!
Ez az, hogy mindenki azt akarja hinni magáról, hogy Ő aztán tuti a legokosabb, a legjobb döntéseket Ő hozza meg, meg aztán Ő igazán szerencsés is, mert hát Ő egy ilyen tuti csávó. És ha néha, tízévente meglegyinti a valóság szele, hogy talán mégsem így van, akkor is ilyennek akar látszani a mások szemében. (mert vevőként miért tekertetné vissza?! ha nem azért, hogy lehessen dicsekedni a haveroknak/munkatársaknak, a fain műveleteket bizonyítandó?!) Mert a látszat a lényeg itt kérem.

Svero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Svero

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 13:35


m_attila írta:
Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Ott a pont Attila.
Többnyire ezt a csóróság teszi. Félpénzért akar mindenki(tisztelet a kivételnek) venni, de pár év múlva pedig HASZONNAL eladni. -autót..hahh
ui: nekem az a kedvencem, amikor a vevő akarja meggyőzni saját magát, hogy ebben tényleg csak ennyi km van, amúgy pedig egy öreg bácsié volt, aki csak a saját temetésére járt vele.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 03. szerda, 13:41

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 13:27


m_attila írta:
Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Januárban 200.000 Km el gondolkodás nélkül megvettem egy e46 -ot, ennél az autónál ez még nem tétel, "persze valós szerviz könyvel rendelkezik"




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 03. szerda, 13:28

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 13:24


Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Nova4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Nova4

Újonc

Elismertség: 11% (5 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 13:05


Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly