státusz Bluedetjen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 14:26


Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 12:30


Hali
Autót akarok majd venni, 320i,323i,325i vagy CI-k között nézelődtem ezeknek van tipus hibája amit érdemes megnézni?
Mennyi km állásig érdemes nézni?
Kb mennyi ezeknek a fogyasztása ha nyomom neki és ha takarékosan megyek?
Köszönöm a segítséget előre

státusz bojan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 09:38


Sziasztok!
Én is vásárlás előtt állok.Ha valaki esetleg tud erről valamit, netán megnézte,megoszthatná velem a látottakat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-6350369


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 07:32


Umberto írta:
BarG írta:

Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.



Oké én ezt értem, de azért írtam hogy 80%-nak nincs rá szüksége mert szerintem az emberek ezen csoportba tartozó része soha az életbe nem fog annyit menni egy évben hogy megérje neki

De! ennek ellenére nem ám az a helyzet hogy átgondolja a dolgokat és ezen átgondolást és utánaszámolást követően kiköt a benzinesnél hanem csakazértisdájzelpávör! mert az olyan jó (hogy mire azt ő se tudja) és ezért van az hogy sajnos a 8 évnél fiatalabb bmw-k iszonyatos többsége dízel. Belekényszerítve ezzel a "kiszámolós" leendő tulajdonosokat is hogy a dízeleket is nézegessék mert könyörgöm nincs benzines választék! Én például konkrétan nem tudom mit fogok venni pár év múlva...
És ez is a sok szar katalógusadatnak köszönhető meg mert bebeszélték nekik hogy hűdejó lesz majd a dízel (most azt kell nyomni nagyon, egész európa rákattant) amúgy meg rengeteg elsőtulaj szerintem az anyját megb.szná a 2 deci minusz miatt merthogy ott áll hogy vegyesbe' most akciósan csak 3.9999 l/100...

És most ezt senki ne vegye magára, de az a helyzet szerintem hogy a tisztelt polgárok jó része elfelejtett gondolkodni!


nem. nagyjából értem mit is akarsz mondani. én most általánosságban a dízelről fogok beszélni, nem konkrétan a BMW dízelről.
1. dízelt az vesz, aki sokat megy
2. vagy az, aki az 1-es pont mellé ócsón tud TSZ-bűűű gázolajat szerezni, vagy akárhonnan
3. nem megy sokat, de ha kell, akkor van ócső traktoros gázolaj
4. nem megy sokat, de azé vesz dízelt, mert akkor is kevesebbet fogyaszt még ritkábban kell tankolni, mégha már lassan 20Ft-tal drágább is literje a kutakon a gázolajnak (mifelénk legalábbis)
és az utolsó pontnál jön az a 100 Ft-ért az anyját megb.szná
ő dolga, vegye, csak aztán hírtelen kell rá sokat költeni, aztán meg még annyit sem megy, de miylen jó mer dízel.

én kiskoromban, meg később nagyon sok dízelt vezettem, írtam már párszor, de személyautóban sosem volt az igazi. lehet itt áradozni a nyomatékról, én annyira nem vagyok elszállva, de egy dízel fenn tartása, és esetleges költségei főleg BMW-nél sokkal drágább, mint egy benyásé. ezen kár vitázni.
mindenki vegyen azt amit akar, majd megtanulja a saját bőrén, ha olyat fog ki.

Umberto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Umberto

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 21:43


sajnos nem szoktam :S

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 21:39


Umberto írta:
BarG írta:

Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.



Oké én ezt értem, de azért írtam hogy 80%-nak nincs rá szüksége mert szerintem az emberek ezen csoportba tartozó része soha az életbe nem fog annyit menni egy évben hogy megérje neki

De! ennek ellenére nem ám az a helyzet hogy átgondolja a dolgokat és ezen átgondolást és utánaszámolást követően kiköt a benzinesnél hanem csakazértisdájzelpávör! mert az olyan jó (hogy mire azt ő se tudja) és ezért van az hogy sajnos a 8 évnél fiatalabb bmw-k iszonyatos többsége dízel. Belekényszerítve ezzel a "kiszámolós" leendő tulajdonosokat is hogy a dízeleket is nézegessék mert könyörgöm nincs benzines választék! Én például konkrétan nem tudom mit fogok venni pár év múlva...
És ez is a sok szar katalógusadatnak köszönhető meg mert bebeszélték nekik hogy hűdejó lesz majd a dízel (most azt kell nyomni nagyon, egész európa rákattant) amúgy meg rengeteg elsőtulaj szerintem az anyját megb.szná a 2 deci minusz miatt merthogy ott áll hogy vegyesbe' most akciósan csak 3.9999 l/100...

És most ezt senki ne vegye magára, de az a helyzet szerintem hogy a tisztelt polgárok jó része elfelejtett gondolkodni!


Te el is olvasod azt a baromságot amit írsz ?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 21:21


BarG írta: Szóval lehet valakinek hibamentes gépe, de nem ez a jellemző és az jár jól, aki tisztában van a helyzettel és felkészül a lehetőségekre, mert nem biztos, hogy ő a kevés szerencsés közt lesz.


Igen! Én felkészültem. Már direkt így is vásároltam. Bmw legyen, de egyszerű.
4 henger, 8 szelep, lánc. És ennyi. Nincs szükségem a többi ketyerére, mert az idő halad, öregszenek a dolgok és a diag sem mindenható. Dízelre meg automata váltóra csak akkor gondolnék, ha vagy nagyon kevés km-es a kocsi, vagy én hozom ki a szalonból. Nekem ez a használt automata+dízel nagyon úri sportnak látszik.

És mondom ezt úgy, hogy az alacsonyról húzó dízelmotor és a kényelmes automata váltó a nagy favoritom. Egyszerűen nem tudnám megfizetni (vagy megtudnám, de oda lenne a megtakarításom) még ezzel a jó kis informatikusi fizetéssel se, ha valamelyik segédberendezés vagy fődarab elromlana, amire valljuk meg őszintén a fórumos tapasztalatokból nagyon is reális esély van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 14. vasárnap, 21:21


Umberto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Umberto

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 21:10


BarG írta:

Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.



Oké én ezt értem, de azért írtam hogy 80%-nak nincs rá szüksége mert szerintem az emberek ezen csoportba tartozó része soha az életbe nem fog annyit menni egy évben hogy megérje neki

De! ennek ellenére nem ám az a helyzet hogy átgondolja a dolgokat és ezen átgondolást és utánaszámolást követően kiköt a benzinesnél hanem csakazértisdájzelpávör! mert az olyan jó (hogy mire azt ő se tudja) és ezért van az hogy sajnos a 8 évnél fiatalabb bmw-k iszonyatos többsége dízel. Belekényszerítve ezzel a "kiszámolós" leendő tulajdonosokat is hogy a dízeleket is nézegessék mert könyörgöm nincs benzines választék! Én például konkrétan nem tudom mit fogok venni pár év múlva...
És ez is a sok szar katalógusadatnak köszönhető meg mert bebeszélték nekik hogy hűdejó lesz majd a dízel (most azt kell nyomni nagyon, egész európa rákattant) amúgy meg rengeteg elsőtulaj szerintem az anyját megb.szná a 2 deci minusz miatt merthogy ott áll hogy vegyesbe' most akciósan csak 3.9999 l/100...

És most ezt senki ne vegye magára, de az a helyzet szerintem hogy a tisztelt polgárok jó része elfelejtett gondolkodni!


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 20:39


A 645i-ről mi a véleményetek? Két-három évvel idősebb kocsik hasonló árban vannak, és azok szívó motorok...


BarG írta:
Umberto írta: ...tehát akkor (szokás szerint) kilyukadtunk oda, hogy a dízelek fenntartása jóval többe kerül mint egy bármilyen szívó benzinesé. :S
Mi erre a jó megoldás? Ezzazzz vegyük a dízelt hátha majd pont mi fogjuk ki a tutijót!!! Az se számít hogy az emberek 80%-ának hót felesleges bármilyen dízel, de nem baj vegyétek, vegyétek csak mert az a menő





Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.







BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 20:15


Umberto írta: ...tehát akkor (szokás szerint) kilyukadtunk oda, hogy a dízelek fenntartása jóval többe kerül mint egy bármilyen szívó benzinesé. :S
Mi erre a jó megoldás? Ezzazzz vegyük a dízelt hátha majd pont mi fogjuk ki a tutijót!!! Az se számít hogy az emberek 80%-ának hót felesleges bármilyen dízel, de nem baj vegyétek, vegyétek csak mert az a menő





Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.





Umberto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Umberto

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 18:56


...tehát akkor (szokás szerint) kilyukadtunk oda, hogy a dízelek fenntartása jóval többe kerül mint egy bármilyen szívó benzinesé. :S
Mi erre a jó megoldás? Ezzazzz vegyük a dízelt hátha majd pont mi fogjuk ki a tutijót!!! Az se számít hogy az emberek 80%-ának hót felesleges bármilyen dízel, de nem baj vegyétek, vegyétek csak mert az a menő





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 14. vasárnap, 18:56

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 13:23


YELLOW írta:
nickname írta:
BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.


Na te is kifogtál, egy jó darabot ha ez az objektív véleményed.


de Ő zsír újonnan vette szalonból... tehát neki még csak az sem volt, hogy valaki leharcolta előtte. és ez a lényeg.


Igen, 10km-nél kevesebb volt benne, amikor átvettem. Átvettem és pár km után jött az első motorolajszint szenzor sárga lámpa. Hát nem bedöglött? Az első olajcseréig - 10e km - jártam így. Gariban cserélték, de a bmw hibamentesség illúziója kicsit odalett. 75e km-nél meg jött a gumirozott ékszíjtárcsa. És még valamit észrevettem. Azt, hogy azok mondják, hogy hibamentes a gépük, akik a kezdődő meghibásodásokat nem veszik észre és nem is zavarja őket, a legtöbb kis hibával simán még tízezreket el lehet menni. Meg az az átkozott vízpumpa. Akárhányszor valamiért megnéztem, mindig lötyögött a tengelye, ami után aztán rövid időn belül vettem is újat bele. Már vagy a 4. pumpa van benne, de ez is lötyög. Már megvettem a következőt, egy ventilátor lapáttal együtt, de most nem rakatom be, kíváncsi vagyok, hogy meddig megy úgy, hogy tudom, már nem teljesen egészséges.
A fenti dolgok viszont mind olyan alkatrészek, amikre nem lehet vigyázni. Hogy figyelsz oda egy vízpumpára? (természetesen betartva a 3 éves fagyálló csere periódust) Vagy egy olajszenzorra? Nyilván sehogy. Aztán olvasom a fórumot, hogy kis odafigyeléssel egyesek milyen szuper hibamentesen tudnak élni. Lehet, hogy 1000-ből van egy ilyen is, de én a saját tapasztalataim alapján nem hiszek ebben. A másik meg az a dolog, hogy mivel járogatok szervízbe, látom, hogy mi folyik ott. Azt látom, hogy fényesen megélnek a bmw javítók, mert bőven van munkájuk. szóval lehet valakinek hibamentes gépe, de nem ez a jellemző és az jár jól, aki tisztában van a helyzettel és felkészül a lehetőségekre, mert nem biztos, hogy ő a kevés szerencsés közt lesz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 10:31


nickname írta:
BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.


Na te is kifogtál, egy jó darabot ha ez az objektív véleményed.


de Ő zsír újonnan vette szalonból... tehát neki még csak az sem volt, hogy valaki leharcolta előtte. és ez a lényeg.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 09:47


BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.


Na te is kifogtál, egy jó darabot ha ez az objektív véleményed.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 09:04


BarG írta: Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.




szerk.: mondjuk én tényleg csak azért cseréltem, fékszettet, meg gumit, mert ilyen mánia volt. a gumikat eladtam, amik voltak. a fékek megvannak, teljesen jó, első betétek 90%-osak, hátsók olyan 40% tárcsákra max egy szabályzás kell.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 14. vasárnap, 09:15