
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. április 17. szerda, 19:28
hil írta:YELLOW írta:
N42-nél N46-nál NINCS láncugrás, mivel benne van a b@szás. N40, N43, N45-nél viszont nincs benne. Főleg az N40-es blokk az, aminél leginkább előfordul. ebben nincs valvetronic, csak vanos van.
N42-nél még komolyabb gondot nem hallottam, viszont N46-os ismerős van, akinek volt már rajta elég komoly munka, de azóta is megy.
Köszi Yellow!
Most akkor teljesen tanácstalan vagyok, nagyon keverednek ezek a motorkódok. Akkor azt mondod, hogy az N42 az a probléma mentes motor? Mit tagadjam, autót szeretnék cserélni és amit néztem és be is linkeltem korábban, abban N42 van. Csak a 318 jöhet szóba, én nem vállalnám be a hangzás miatt a 6 hengeres 320i-t, használni akarom és nem a szervizeket látogatni. Jelen motorom M43TU B19 teljesen jó, tudás kell ahhoz, hogy valaki agyonüsse, tehát nekem való (ez persze csak vicc volt)
bye:hil, a további válaszok, tapasztalatok, okítások reményében
elvileg az enyémben is volt 18ezer körül velvtronic cserélve, pontosan nem tudom, hogy a motorja, vagy a újra kellett szoftverezni, ez kérdőjel.
ismerősnek pont a 318 Ci cabrio van, amiben nagy munka volt. N46-os. ráadásul valós 88-ezer környékén ha jól emlékszem.
én mondtam neked, hogy szerintem ne cseréld le a tiéd. hisz ismered, tudsod a nyűgjeit. nála van jó pár éve. most képes lennél, egy 3-4 évvel fiatalabba belevágni, aminek kitudja milyen előélete volt? és még több évet más kézben volt, nem a tiédbe, nem úgy mint a jelenlegi.