YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 19:28


hil írta:
YELLOW írta:

N42-nél N46-nál NINCS láncugrás, mivel benne van a b@szás . N40, N43, N45-nél viszont nincs benne. Főleg az N40-es blokk az, aminél leginkább előfordul. ebben nincs valvetronic, csak vanos van.
N42-nél még komolyabb gondot nem hallottam, viszont N46-os ismerős van, akinek volt már rajta elég komoly munka, de azóta is megy.


Köszi Yellow!
Most akkor teljesen tanácstalan vagyok, nagyon keverednek ezek a motorkódok. Akkor azt mondod, hogy az N42 az a probléma mentes motor? Mit tagadjam, autót szeretnék cserélni és amit néztem és be is linkeltem korábban, abban N42 van. Csak a 318 jöhet szóba, én nem vállalnám be a hangzás miatt a 6 hengeres 320i-t, használni akarom és nem a szervizeket látogatni. Jelen motorom M43TU B19 teljesen jó, tudás kell ahhoz, hogy valaki agyonüsse, tehát nekem való (ez persze csak vicc volt)

bye:hil, a további válaszok, tapasztalatok, okítások reményében



elvileg az enyémben is volt 18ezer körül velvtronic cserélve, pontosan nem tudom, hogy a motorja, vagy a újra kellett szoftverezni, ez kérdőjel.
ismerősnek pont a 318 Ci cabrio van, amiben nagy munka volt. N46-os. ráadásul valós 88-ezer környékén ha jól emlékszem.
én mondtam neked, hogy szerintem ne cseréld le a tiéd. hisz ismered, tudsod a nyűgjeit. nála van jó pár éve. most képes lennél, egy 3-4 évvel fiatalabba belevágni, aminek kitudja milyen előélete volt? és még több évet más kézben volt, nem a tiédbe, nem úgy mint a jelenlegi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 19:19


YELLOW írta:

N42-nél N46-nál NINCS láncugrás, mivel benne van a b@szás . N40, N43, N45-nél viszont nincs benne. Főleg az N40-es blokk az, aminél leginkább előfordul. ebben nincs valvetronic, csak vanos van.
N42-nél még komolyabb gondot nem hallottam, viszont N46-os ismerős van, akinek volt már rajta elég komoly munka, de azóta is megy.


Köszi Yellow!
Most akkor teljesen tanácstalan vagyok, nagyon keverednek ezek a motorkódok. Akkor azt mondod, hogy az N42 az a probléma mentes motor? Mit tagadjam, autót szeretnék cserélni és amit néztem és be is linkeltem korábban, abban N42 van. Csak a 318 jöhet szóba, én nem vállalnám be a hangzás miatt a 6 hengeres 320i-t, használni akarom és nem a szervizeket látogatni. Jelen motorom M43TU B19 teljesen jó, tudás kell ahhoz, hogy valaki agyonüsse, tehát nekem való (ez persze csak vicc volt)

bye:hil, a további válaszok, tapasztalatok, okítások reményében



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 18:52


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


N42. N46 2003 vége felétől-2004 után voltak. én nem hallottam ilyenről... inkább a valvetronic az, ami szeret rakoncátlankodni. én ennyit hallottam ezekről.

üdv: YELLOW orákulum

Szia Yellow és sziasztok!
Én is túrtam kicsit, érdeklődtem, próbáltam okosodni és a Valvetronic (lehet rosszul írtam Vanosnak)meghibásodásban és drága javításban, gyenge élettartamban az N42 motorok az érintettek a vezlánc átugráson kívül. Sokan mondják, ez a motor kerülendő a sok bajság miatt. Én nem tudom, hihetőek-e ezek az aggályok? 2003 szeptembertől van N46, de év végéig még szereltek autókat N42-vel is. Van-e erről másoknak valami tapasztalata, véleménye, stb.
Köszönöm a válaszokat előre is és Neked külön is Yellow!

bye:hil

ui: a piramist most szándékosan nem szüntettem meg, hogy láthassa más is az alap kérdést.



N42-nél N46-nál NINCS láncugrás, mivel benne van a b@szás . N40, N43, N45-nél viszont nincs benne. Főleg az N40-es blokk az, aminél leginkább előfordul. ebben nincs valvetronic, csak vanos van.
N42-nél még komolyabb gondot nem hallottam, viszont N46-os ismerős van, akinek volt már rajta elég komoly munka, de azóta is megy.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 18:45


YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


N42. N46 2003 vége felétől-2004 után voltak. én nem hallottam ilyenről... inkább a valvetronic az, ami szeret rakoncátlankodni. én ennyit hallottam ezekről.

üdv: YELLOW orákulum

Szia Yellow és sziasztok!
Én is túrtam kicsit, érdeklődtem, próbáltam okosodni és a Valvetronic (lehet rosszul írtam Vanosnak)meghibásodásban és drága javításban, gyenge élettartamban az N42 motorok az érintettek a vezlánc átugráson kívül. Sokan mondják, ez a motor kerülendő a sok bajság miatt. Én nem tudom, hihetőek-e ezek az aggályok? 2003 szeptembertől van N46, de év végéig még szereltek autókat N42-vel is. Van-e erről másoknak valami tapasztalata, véleménye, stb.
Köszönöm a válaszokat előre is és Neked külön is Yellow!

bye:hil

ui: a piramist most szándékosan nem szüntettem meg, hogy láthassa más is az alap kérdést.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 17. szerda, 18:46

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 08:46


hil írta:
jons írta:

Igen! Én felkészültem. Már direkt így is vásároltam. Bmw legyen, de egyszerű.
4 henger, 8 szelep, lánc. És ennyi. Nincs szükségem a többi ketyerére, mert az idő halad, öregszenek a dolgok és a diag sem mindenható. Dízelre meg automata váltóra csak akkor gondolnék, ha vagy nagyon kevés km-es a kocsi, vagy én hozom ki a szalonból. Nekem ez a használt automata+dízel nagyon úri sportnak látszik.




Szia Laci!
Ezt nagyon szépen leírtad



Én is erre készülök, csak Touringban, csak lenne meg az ideális jelölt.
Ha tud valaki ilyet szóljon nyugodtan, vagy ahogy a tollfelvásárló is szokta mondani : - "...Tessék szólni, vagy kézzel inteni ..."




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 17. szerda, 08:47

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 07:13


hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


N42. N46 2003 vége felétől-2004 után voltak. én nem hallottam ilyenről... inkább a valvetronic az, ami szeret rakoncátlankodni. én ennyit hallottam ezekről.

üdv: YELLOW orákulum

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 16. kedd, 19:15


Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! N42 és N46 motorokkal kapcsolatban senki nem tud segíteni, válaszolni, tanácsot adni???

bye:hil


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 21:47


hil írta: Sziasztok!
Az előbbi kérdésemhez elfelejtettem hozzátenni: kollégám szemez ezzel az autóval: http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-6591323 ő szeretne választ a korábbi kérdésemre. Holnap menne megnézni így minden érdemleges választ köszönettel veszek,
bye: hil


Külsőleg szerintem szép, egyben van viszont a belső kicsit lelakottnak tűnik, de egy nagytakarítás ráfér. Lényeg, hogy motor-hajtás legyen rendben, ha törésmentes és szép a fényezés a többi nem igen számít. Kilométer viszont van benne bőven, de nem az a lényeg.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 20:30


jons írta:

Igen! Én felkészültem. Már direkt így is vásároltam. Bmw legyen, de egyszerű.
4 henger, 8 szelep, lánc. És ennyi. Nincs szükségem a többi ketyerére, mert az idő halad, öregszenek a dolgok és a diag sem mindenható. Dízelre meg automata váltóra csak akkor gondolnék, ha vagy nagyon kevés km-es a kocsi, vagy én hozom ki a szalonból. Nekem ez a használt automata+dízel nagyon úri sportnak látszik.




Szia Laci!
Ezt nagyon szépen leírtad



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 20:05


Sziasztok!
Az előbbi kérdésemhez elfelejtettem hozzátenni: kollégám szemez ezzel az autóval: http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-6591323 ő szeretne választ a korábbi kérdésemre. Holnap menne megnézni így minden érdemleges választ köszönettel veszek,
bye: hil

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 19:58


hil írta: Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil


YELLOW Orákulumot kérdezd,ö 100% ra tudja a tutit.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 19:53


Sziasztok!
Érdeklődök, hogy van-e tapasztalat, aggály az FL 318i motorral (talán N46 motorkód) kapcsolatban? Elsősorban a Vanos meghibásodásra gondolok, mert valami bontós azt mondta, hogy az a motor szar, a Vanos élettartama kb 120 kKm és a javítás sacc/kb 150-200 k

Előre is köszönöm a válaszokat,
bye:hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 15:33


csatis1 írta:
YELLOW írta:
Bluedetjen írta: Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



rendszám alapján valóban 8 év. egy cabrio-nál hihehtő a 150ezer, hisz ha nincs hardtop, akkor leginkább tacasztól őszig hzsnálják, főleg 2. 3. autóként. kép alapján hihehtp is lehet. ár alapján kb ott lehet, ahol kell neki. de mivel autókereskedés, így valami biztos sántít. képről kb ennyi. meg kell nézi, körbemérni a réteget, stb.


Szinte biztos voltam benne, hogy szerinted sántít, de végül is igazad van: el kell menni, meg kell nézni, meg kell mérni, ki kell próbálni.


voltam már pár emberrel, off autó ügyben is autót nézni. én még olyat nem láttam, ahol kereskedőnél ne lett volna valami BUG. valami mindig volt, amiről persze az elején hallgatott. most kinézet alapján nem lehet belekötni, a vez. ülésből se sok látzsik, amik gyanús pontok lehetnek. valahogy sosem úgy fotózzák őket nem furcsa? valahogy mindig anyós oldal felől, vagy olyan lehetetlen szögből, hogy na ....

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 15:08


YELLOW írta:
Bluedetjen írta: Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



rendszám alapján valóban 8 év. egy cabrio-nál hihehtő a 150ezer, hisz ha nincs hardtop, akkor leginkább tacasztól őszig hzsnálják, főleg 2. 3. autóként. kép alapján hihehtp is lehet. ár alapján kb ott lehet, ahol kell neki. de mivel autókereskedés, így valami biztos sántít. képről kb ennyi. meg kell nézi, körbemérni a réteget, stb.


Szinte biztos voltam benne, hogy szerinted sántít, de végül is igazad van: el kell menni, meg kell nézni, meg kell mérni, ki kell próbálni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 14:54


Bluedetjen írta: Sziasztok!

Nagyon szeretnék egy 330-as cabrio-t. Ezt az autót néztem ki.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ha-6636621

Tud róla valaki valamit? Kicsit félek, hogy 8 éve Mo-on van. Meg az fura, hogy kora ellenére "csak" 150 ezer van benne.

Vagy inkább Németországban keresgéljek?
Help me!



rendszám alapján valóban 8 év. egy cabrio-nál hihehtő a 150ezer, hisz ha nincs hardtop, akkor leginkább tacasztól őszig hzsnálják, főleg 2. 3. autóként. kép alapján hihehtp is lehet. ár alapján kb ott lehet, ahol kell neki. de mivel autókereskedés, így valami biztos sántít. képről kb ennyi. meg kell nézi, körbemérni a réteget, stb.