YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:57


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:54


YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:45


m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:37


bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:06


Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:06


Szegény, ezzel jól elbántak!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-7372503



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:05


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 21:05


BarG írta:
Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.


akkor nekem biza már annyi van benne nekem meg akkor kezdett megjelenni (igaz ennyire nem durva) miután kárpit tisztítva lett. pedig nem vizeztem agyon. mondjuk akkor sem rögtön jelent meg, hanem vagy 1 hónappal később.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:59


BarG írta:
jlaci74 írta: Na, hogy kicsit csituljon a lincshangulat és hogy minden jövőbeli autóvásárlót jól összezavarjak íme két kép egy 230 000 km-t futott e46 kormányáról és üléséről .
( német tulajtól, +szervizkönyv , +szervizszámlák )




Félreértés ne essék, tudom, hogy sok mindentől függ a fenti elemek kopása, de valahol mégis elgondolkodtató , hogy mennyi a valós km a kereskedésekben álló 180-200e. km-es de szervizmúlt nélküli e46-okban ...



Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.

Egyre jobban bosszant, hogy nincs szervízkönyvem. A 150e-es szervíznél vettem észre, hogy hiányzik a kistáskából, amiben a doksik vannak. A tetű bmw magyarország meg nem hajladó semmit se tenni az ügyben. A sok parannoid vásárlójelölt - lásd itt a hozzászólásokat - meg elképzelhetetlennek tartja olyan autó vételét, aminek nincs szervízkönyve.


A vásárlónak az ÁR a lényeg le se szarja a szervizkönyvet.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:52


jlaci74 írta: Na, hogy kicsit csituljon a lincshangulat és hogy minden jövőbeli autóvásárlót jól összezavarjak íme két kép egy 230 000 km-t futott e46 kormányáról és üléséről .
( német tulajtól, +szervizkönyv , +szervizszámlák )




Félreértés ne essék, tudom, hogy sok mindentől függ a fenti elemek kopása, de valahol mégis elgondolkodtató , hogy mennyi a valós km a kereskedésekben álló 180-200e. km-es de szervizmúlt nélküli e46-okban ...



Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.

Egyre jobban bosszant, hogy nincs szervízkönyvem. A 150e-es szervíznél vettem észre, hogy hiányzik a kistáskából, amiben a doksik vannak. A tetű bmw magyarország meg nem hajladó semmit se tenni az ügyben. A sok parannoid vásárlójelölt - lásd itt a hozzászólásokat - meg elképzelhetetlennek tartja olyan autó vételét, aminek nincs szervízkönyve.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:39


YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta: egy dolgot nem értek, hogy miért jellemző dízelesekre (nem csak bmw, és nem is szúrkálódás a célom), hogy hülyítik maguk, hogy 3 litert figyaszt és költségmentes. azt látom az emberek képesek hazudni maguknak, és még lehet el is hiszik.


Akkor lehet velem van a hiba, de én azért vettem diesel-t, mert szeretem, főleg a hathengeres típusokat.
Egész életemben nagy diesel-ek közelében voltam, dolgoztam velük, aztán egyszer meghalottam egy 30D-t...
Haverok is ámulnak mikor meglátják a motorteret, aztán egyből jön a kérdés mennyit eszik... Ki nem sz@rja le... ez egy mozdony b@zmeg
Amúgy az átlagom 10liter körül van, ha nagyon sietek 12 ,ha meg spórolok akkor 7,5.
Ez ilyen.
Üdv.:Neo


havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Valahogy minden vita előbb-utóbb a benzin-dízel ellentét irányába tolódik el, pedig az igazi különbség a 4 henger-6 henger között van! Régen volt is egy olyan mondás, hogy a BMW az 6 hengeres, de aztán a 4 hengeresek annyira elszaporodtak, hogy a sor6 szinte kuriózumnak számít. Valójában már a sor4 olyan szintre van erősítve - már persze aki megengedheti magának! - hogy nincs igazi értelme sor6-ot venni, csak az igazi elvetemült fanatikusok járnak ilyennel.
Pár hónapos 528i van a használtautón, kiütött motorral. Ma már a nagyköbcentis szívó benzinesek, amik sose mennek tönkre, az illúzió kategóriába kerülnek, a régiek elkopnak, az újak meg pont ugyanazokat a hibákat fogják produkálni, mint a dízelek. A dízelek javulnak - remélhetőleg, a bmw éppen erre gyúr az értékesítőjük szerint - a benzinesek meg romlanak. Majd középen találkoznak valahol



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:38


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



nem pont a BMW motorjaira gondoltam tudom BMW fórum...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:36


YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:27


Na, hogy kicsit csituljon a lincshangulat és hogy minden jövőbeli autóvásárlót jól összezavarjak íme két kép egy 230 000 km-t futott e46 kormányáról és üléséről .
( német tulajtól, +szervizkönyv , +szervizszámlák )




Félreértés ne essék, tudom, hogy sok mindentől függ a fenti elemek kopása, de valahol mégis elgondolkodtató , hogy mennyi a valós km a kereskedésekben álló 180-200e. km-es de szervizmúlt nélküli e46-okban ...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 20:21


Neo954 írta:
YELLOW írta: egy dolgot nem értek, hogy miért jellemző dízelesekre (nem csak bmw, és nem is szúrkálódás a célom), hogy hülyítik maguk, hogy 3 litert figyaszt és költségmentes. azt látom az emberek képesek hazudni maguknak, és még lehet el is hiszik.


Akkor lehet velem van a hiba, de én azért vettem diesel-t, mert szeretem, főleg a hathengeres típusokat.
Egész életemben nagy diesel-ek közelében voltam, dolgoztam velük, aztán egyszer meghalottam egy 30D-t...
Haverok is ámulnak mikor meglátják a motorteret, aztán egyből jön a kérdés mennyit eszik... Ki nem sz@rja le... ez egy mozdony b@zmeg
Amúgy az átlagom 10liter körül van, ha nagyon sietek 12 ,ha meg spórolok akkor 7,5.
Ez ilyen.
Üdv.:Neo


havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.