státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:17


jons írta:
WinnerB0Y írta: szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik.


Én amikor kerestem 2millióért, nem találtam értelmes nem ráköltéssel kezdődő 30d-t.


:/
Szép álomnak tűnt pedig. A mostani géppel az a baj, hogy 2.5 V6 bnenzin, 163 Le, 15 liter és egy meredekebb emelkedő, ahol a dízel 1700-2000(100-110 és ha akarom gyorsul) ott az enyém 3000-3700 (100-110 és lassul).
Midnenképpen szeretnék az E46-nál maradni. Ez az egy fajta BMW az amit szívesen megveszek. Nagyon jól néz ki, nagyon sportos. Egyébként a másik kiszemelt autó egy C220 mercedes, de megláttam hogy 186 lóerő, ugyan az a kaszni mint a 320d és iszonyat jól megy. Ezért kerestem is egy fórumot ahol érdeklődhetek. Nem mondom, hogy csalódott vagyok, de azért az. Sajnos nem tudok és nem akarok többet autóra költeni. Ez a keret és régebbi BMWt nem nagyon szeretnék.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:55


WinnerB0Y írta: szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik.


Én amikor kerestem 2millióért, nem találtam értelmes nem ráköltéssel kezdődő 30d-t.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:14


WinnerB0Y írta: Sziasztok!

3 éve egy ismerősömnek volt egy 2004-es 320d BMW-je. Naaaagyon sok probléma volt vele, pedig leinformálható márkaszervizben szervizelt autó volt, olajcsere 10000km stb. Ennek ellenére nagyon tetszett az autó. Most tavasszal úgy néz ki végre hozzájuthatok én is egyhez, de én a 330d-t nézegetem. Mi az amire figyelni kell ennél az autónál, illetve mi a szervizelési költségei. Például annyit tudok, hogy a 320d-nél a porlasztócsúcsok, üzemanyag pumpa kritikus pontok. 330d-nél is ugyan ezek a hibák vannak? Nem vagyok nagyon pénzes és így is beszámítással lesz megoldva, szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik. Ennyiből már veszek egy olyan autót amire nem kell még másfél milliót költeni hogy használni tudjam? Vagy inkább felejtsem el?
Illetve ezen felül érdemes Németországban ilyet keresni? Sokkal jobbak az árak, valamivel és van ahol jobb a km óra állása is. Bár ez mindegy ha nincs papírozva meg nem leinformálható stb. Előre köszönöm a válaszokat.
U.I.: természetesen ennyiért E46 az amit szeretnék.


Ennyiért ne 30d-t nézegess, vagyis ennyiből egy 184 le-t tudsz venni amire még költeni fogsz tuti



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 08. hétfő, 21:17

státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:10


Sziasztok!

3 éve egy ismerősömnek volt egy 2004-es 320d BMW-je. Naaaagyon sok probléma volt vele, pedig leinformálható márkaszervizben szervizelt autó volt, olajcsere 10000km stb. Ennek ellenére nagyon tetszett az autó. Most tavasszal úgy néz ki végre hozzájuthatok én is egyhez, de én a 330d-t nézegetem. Mi az amire figyelni kell ennél az autónál, illetve mi a szervizelési költségei. Például annyit tudok, hogy a 320d-nél a porlasztócsúcsok, üzemanyag pumpa kritikus pontok. 330d-nél is ugyan ezek a hibák vannak? Nem vagyok nagyon pénzes és így is beszámítással lesz megoldva, szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik. Ennyiből már veszek egy olyan autót amire nem kell még másfél milliót költeni hogy használni tudjam? Vagy inkább felejtsem el?
Illetve ezen felül érdemes Németországban ilyet keresni? Sokkal jobbak az árak, valamivel és van ahol jobb a km óra állása is. Bár ez mindegy ha nincs papírozva meg nem leinformálható stb. Előre köszönöm a válaszokat.
U.I.: természetesen ennyiért E46 az amit szeretnék.



Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:07


Sziasztok!

Ha valaki benzines automatát keres, és a kombi nem kizárt: eladó az enyém, 2004 E46 318iA Touring.
Részletek a hirdetésekben (itt és a HaHu-n), nyilván alkuképes az ár, és nem bánnám ha január előtt meg tudnám venni azt, ami a munkám miatt sajnos kelleni fog az elkövetkező 1-2 évben... Februárban vettem, gatyába ráztam de egy hónapja munkahelyet váltottam és sajnos erre nem az igazi (sajnálnék terepezni vele, ez nem arra van kitalálva)
Mail-t mindig olvasok, telefonon is válaszolok a kérdésekre, a fórumot nézem olykor de ritkábban.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 21:07


jons írta:
ervin35 írta: Beszéltem a sráccal,itt van tőlem 30km-re, holnap megnézem élőben.Azt mondta hogy autószerelő és magának rakta össze ilyen jó állapotra az autót, számlája van mindenről!


Akkor viszont mindenképpen meg kell nézni! Várjuk a beszámolót vagy a saját képeket ha megvetted



Remélem úgy lesz és nem csalódom benne!Ennyi pénzért szerintem illik olyan autót adni amire nem kell pár hét után százezreket költeni

A 46 320d-met tegnap este megtörték a hátulját.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 08. hétfő, 21:15

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 20:59


ervin35 írta: Beszéltem a sráccal,itt van tőlem 30km-re, holnap megnézem élőben.Azt mondta hogy autószerelő és magának rakta össze ilyen jó állapotra az autót, számlája van mindenről!


Akkor viszont mindenképpen meg kell nézni! Várjuk a beszámolót vagy a saját képeket ha megvetted




ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 20:43


Beszéltem a sráccal,itt van tőlem 30km-re, holnap megnézem élőben.Azt mondta hogy autószerelő és magának rakta össze ilyen jó állapotra az autót, számlája van mindenről!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 20:12


ervin35 írta: Sziasztok. Valaki esetleg nem ismeri ezt az autót?Meg véleményt is szívesen meghallgatok a 325d-röl, meg erről is.


325d

320d őt ismeri valaki?


20d régen (legalább 1 hónapja) fent van. Az ára rendben lévőnek tűnik, de ezzel a lézeres szarral nem nagyon lehet külföldön mászkálni. Persze biztos van ilyen, hogy ha nem használod akkor lehet de én nem kekeckednék az osztrákokkal, németekkel, szivatják a népet eléggé. Erősítő + utólagos cuccoknak én nem vagyok nagy barátja.
De ezek mind szubjektív dolgok, lehet másnak nem számítanak. Az viszont igen, hogy ha el akarok 3M-ért egy autót, arról olyan fotókat csinálok, hogy a nyál a szádban megindul, nem ezeket az iphonos, instagramos vackokat. Viszont a 163 lovas motor van benne ami elég megbízható a leírások alapján. A 177 lovasban előszeretettel szakad a lánc.

25d szép, bár az ára talán egy kissé alacsony. Azonkívül láncproblémái vannak, ami nagyobb baj. Amiről eddig úgy láttam, hogy megbízható az a 163lovas dízel. Legalábbis erről írtak eddig a legkevesebb rosszat.



ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 20:38


Sziasztok. Valaki esetleg nem ismeri ezt az autót?Meg véleményt is szívesen meghallgatok a 325d-röl, meg erről is.


325d

320d őt ismeri valaki?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 07. vasárnap, 22:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2006

státusz agabor90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 21:51


Sziasztok!
Próbált itt már valaki E46 330i-t és 330Xi-t vagy ugyanilyen touringot?
Az érdekelne, hogy menetteljesítményben észre lehet venni a különbséget?
Köszönöm a válaszokat előre is!

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 17:20


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!


a egyik FB csoportban pont most láttam, hogy ott is hirdeti. na igen, de most gondold el, hányan vannak, akik nem fognak normális képet kérni, hanem tovább görgetnek. az ilyne hirdetéseket sosem értem meg. az első benyomás nagyon fontos, ez a stílus nem kapja oda a fejem, mert autómatikusan szűröm fejben, hogy na itt a kép dizájn inkább, mint a valóság. lehet amúgy szép, csak pont emiatt gördítem is tovább. ez olyna mint a sötétben fotózott autó. mint akinek azonnal el kell adni az autóját (az meg nem jelent jót) nem tudott egy fél napot várni míg világos van, hogy kattintson párat? vagy egy kölcsön fényképezó mobil helyett sincs? érted.


Mindenben egyetértek veled, van egy olyan hobbim, hogy szabadidőmben autóhirdetéseket nézek (mindenfélét, nem csak BMW-t), és engem is zavarnak az értékelhetetlen képek vagy leírások. A szerkesztett kép csak marketing. Most is emiatt beszéltem többször a tulajjal, és több email-t is váltottunk, mert nem ugrok bele akármibe.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 06. szombat, 17:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 13:36


Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!


a egyik FB csoportban pont most láttam, hogy ott is hirdeti. na igen, de most gondold el, hányan vannak, akik nem fognak normális képet kérni, hanem tovább görgetnek. az ilyne hirdetéseket sosem értem meg. az első benyomás nagyon fontos, ez a stílus nem kapja oda a fejem, mert autómatikusan szűröm fejben, hogy na itt a kép dizájn inkább, mint a valóság. lehet amúgy szép, csak pont emiatt gördítem is tovább. ez olyna mint a sötétben fotózott autó. mint akinek azonnal el kell adni az autóját (az meg nem jelent jót) nem tudott egy fél napot várni míg világos van, hogy kattintson párat? vagy egy kölcsön fényképezó mobil helyett sincs? érted.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 12:15


Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!


Szia, tényleg szép a gép, megértem, hogy rákattantál, de az a 2-3 liter engem zavarna... Én inkább úgy állnék a helyzethez, hogy ha mindegy egyéb stimmel, félretennék úgy 200-300 ezret (nem túl szakszerű becslés) arra, hogy felújítsam/kicseréljem a motort... Remélem, tudtam segíteni a döntéshozatalban...

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2014. december 06. szombat, 11:56


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!