YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 14:01


ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.


Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.


milyen szíjjas?
hát kb 80-as években volt utoljára szíjjas BMW motor. legalábbis vezérlés szempontjából.

szerk.: pont a láncossági hibái vannak az N42, N46 motoroknak. legalábbis ezekre panaszkodnak. mondom vissza kell olvasni, mert lassan 100x írjuk le ugyanazokat

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 02. szombat, 14:05

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 13:56


YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.


Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 13:44


ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 13:30


Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 14:35


Ma akartam megnézni, de azt mondta h elkelt, pont ma, de beszámolta vna az enyémet is...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. május 01. péntek, 07:47


Tano írta:
kundof1 írta: erről valaki vélemény? elég rég óta hirdeti már, de nem kell senkinek sem...

http://www.hasznaltauto.hu/aut...re-7726329


"Külsőre mint az M3, csak fogyaszt kb. 6 litert 100-on! Kitűnő, makulátlan állapot: Full, kivéve bőr! Az autó az akkori BMW kínálat csúcsa, nem összekeverendő az alap modellekkel illetve a felM-esítettel!"
Azért ilyen szöveg egy szedán 20d-re megmosolyogtató. Elég jól felszerelt, de azért közel sem full mint ahogy a címében írja. Alubetétet ír és közben karbon mintázatos (matricázott?). A fontosabb dolgok úgyis személyesen derülnek ki, meg kell nézni élőben.


Jó duma igen! Korántsem olyan jól felszerelt. Amúgy Ez tényleg alu betétes,Alu black cube!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. április 30. csütörtök, 23:55


kundof1 írta: erről valaki vélemény? elég rég óta hirdeti már, de nem kell senkinek sem...

http://www.hasznaltauto.hu/aut...re-7726329


"Külsőre mint az M3, csak fogyaszt kb. 6 litert 100-on! Kitűnő, makulátlan állapot: Full, kivéve bőr! Az autó az akkori BMW kínálat csúcsa, nem összekeverendő az alap modellekkel illetve a felM-esítettel!"
Azért ilyen szöveg egy szedán 20d-re megmosolyogtató. Elég jól felszerelt, de azért közel sem full mint ahogy a címében írja. Alubetétet ír és közben karbon mintázatos (matricázott?). A fontosabb dolgok úgyis személyesen derülnek ki, meg kell nézni élőben.



kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. április 30. csütörtök, 23:37


erről valaki vélemény? elég rég óta hirdeti már, de nem kell senkinek sem...

http://www.hasznaltauto.hu/aut...re-7726329


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 08:24


indianejones írta:

Így három hete nézegetve a piacot, úgy látom nagyjából két út járható. Ti melyik irányba mennétek? A cél egy megbízható autó beszerzése lenne.

a, Venni egy E46-os kasznist 2005-ös 160e-180e km-es Faceliftes BMW-t olyan 4800-6200 euró között és amit lehet cseréltetni/kicsit többet költeni rá.

b, Vagy egy E91 kasznist 2006-2007-est 180e-200e km-est megcélozni 6700-8000 euró között és remélhetőleg kevese(bbe)t költeni rá. Az új kaszninál mi a tapasztalat, sokkal drágább karban tartani, cserélni az alkatrészeit?
Az újaknál. pl computer vagy navi vagy egyéb.. ha majd elromlik egy ilyen 10 éves kocsinál blokkoló hiba-e? van valami egyéb olyan extra ami meghibásodás esetén elég kellemetlen leállást tud okozni?





Inkább egyet az E46 széria végéről ami már kiforrott, mint egyet az E9x széria elejéről ami még tele lehet gyerekbetegségekkel, az a pár év különbség nem számít



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. április 23. csütörtök, 19:35


indianejones írta:

Így három hete nézegetve a piacot, úgy látom nagyjából két út járható. Ti melyik irányba mennétek? A cél egy megbízható autó beszerzése lenne.

a, Venni egy E46-os kasznist 2005-ös 160e-180e km-es Faceliftes BMW-t olyan 4800-6200 euró között és amit lehet cseréltetni/kicsit többet költeni rá.

b, Vagy egy E91 kasznist 2006-2007-est 180e-200e km-est megcélozni 6700-8000 euró között és remélhetőleg kevese(bbe)t költeni rá. Az új kaszninál mi a tapasztalat, sokkal drágább karban tartani, cserélni az alkatrészeit?
Az újaknál. pl computer vagy navi vagy egyéb.. ha majd elromlik egy ilyen 10 éves kocsinál blokkoló hiba-e? van valami egyéb olyan extra ami meghibásodás esetén elég kellemetlen leállást tud okozni?


szerintem a motoron fog múlni. az újabb motorosok egyre rosszabbak. viszont karosszériában jobbak. fordított az arányosság, én így gondolom. viszont az E46 tágasabb belülről és szerintem szebb. E91 mellett a modernebb külső szól. én is agyaltam az E90 szérián, de úgy döntöttem kihagyom. nekem csak benyás kellene. amit beválallnék az már öreg lenne, a régi M54-s motorral. E90-ből is a FL-es a szebb. de a belsővel nagyon barátkozni kellene. így marad E46, aztán majd az új szériából valamikor. persze az élet hozhat bármit, de egyenlőre így van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 23. csütörtök, 19:23




Így három hete nézegetve a piacot, úgy látom nagyjából két út járható. Ti melyik irányba mennétek? A cél egy megbízható autó beszerzése lenne.

a, Venni egy E46-os kasznist 2005-ös 160e-180e km-es Faceliftes BMW-t olyan 4800-6200 euró között és amit lehet cseréltetni/kicsit többet költeni rá.

b, Vagy egy E91 kasznist 2006-2007-est 180e-200e km-est megcélozni 6700-8000 euró között és remélhetőleg kevese(bbe)t költeni rá. Az új kaszninál mi a tapasztalat, sokkal drágább karban tartani, cserélni az alkatrészeit?
Az újaknál. pl computer vagy navi vagy egyéb.. ha majd elromlik egy ilyen 10 éves kocsinál blokkoló hiba-e? van valami egyéb olyan extra ami meghibásodás esetén elég kellemetlen leállást tud okozni?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 23. csütörtök, 19:12


indianejones írta:
lantika írta:
indianejones írta: Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.


BMW szervizben le tudjäk kerdezni. Vagy itt 6-8 euro/ora dijert,illetve elvileg cegeknek van...


Köszi. Ilyesmire gondoltam. Holnap szerintnem le is tesztelem, csak kéne egy ismert múltu BMW + alvázszám addig lássuk mennyire okos az adatbázis...


Esetleg tudtok más ilyenről szolgáltatóról is? Kicsit húzósabb mint 6-8 Euró.
Csak a beregisztrálás 30 euró, ha jól értettem a szabályzatot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 22:01


lantika írta:
indianejones írta: Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.


BMW szervizben le tudjäk kerdezni. Vagy itt 6-8 euro/ora dijert,illetve elvileg cegeknek van...


Köszi. Ilyesmire gondoltam. Holnap szerintnem le is tesztelem, csak kéne egy ismert múltu BMW + alvázszám addig lássuk mennyire okos az adatbázis...


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 21:17


indianejones írta: Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.


BMW szervizben le tudjäk kerdezni. Vagy itt 6-8 euro/ora dijert,illetve elvileg cegeknek van...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 20:45


Rorybreaker írta: Mit kell tennem, hogy töröljék innen az accountomat?
nem találtam erre vonatkozó topicot.

Reklámozzak valami céget???



Szia,

Szerintem nem írtál semmi olyat, ami miatt le kéne törölnöd a múltat.

Sőt szerintem az pozítiv, hogy mennyire lelkesen körül jártad az egyes témákat az autód kapcsán, mégha most lakásra is fordítanád majd a további erőforrásaid és sajnálod amit bele öltél. Én pl az itt lévő forumosoktól biztosan szívesebben vennék autót, mint egy öreg magyar doktor bácsitól, aki nem ért hozzá és esetleg elfejeti karban tartani a kocsit.