YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 09:30


SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 08:23


SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 09. csütörtök, 08:23

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 00:48


Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 09. csütörtök, 00:55

státusz kpeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. július 08. szerda, 20:53


Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 08. szerda, 08:12


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Vagy e31 850csi


200 paci környéke kell, könnyű autó, ez az E30 M3 és az elektronika is minimális.


Mindenekelőtt köszi mindenkinek.
Az M30 M3 elég jónak tűnik, találtam párat, bár inkább már veteránszerűen tökéletesnek tűnnek, azt meg nem szeretném, hogy utána rá se merjek nézni nehogy valami baja legyen
Nem túl olcsó, azt látom elég ritka is, persze nem zárkózom el semmitől, más tekintetben tényleg nagyon jónak tűnik.

E36 325 ... hát nem tudom... lehet jó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 23:04


lantika írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Vagy e31 850csi


200 paci környéke kell, könnyű autó, ez az E30 M3 és az elektronika is minimális.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 23:01


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Vagy e31 850csi


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 23:00


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Az M-es autókra nem is gondoltam. Mindig hirdetnek valami átépített E30-ast, attól könnyebb nem hiszem, hogy lenne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 22:51


Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 21:35


SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. július 07. kedd, 21:37

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 21:26


Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 21:14


Whole01 írta: Mi a különbség a 2003as ill. 2004es 318i motorja között?
A 2004es már jobb,megbízhatóbb vagy nincs nagy diferencia?
Mind2ben az N46B20as motor van már ami a 2005ös E90es 320ikben?



Tudomásom szerint ugyanaz a motor, nincs különbség.
A korai vagyis a facelift előtti E90 még az E46-ban található motorpalettára épül...
Ha tévedek javitsatok ki...

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 15:52


Mi a különbség a 2003as ill. 2004es 318i motorja között?
A 2004es már jobb,megbízhatóbb vagy nincs nagy diferencia?
Mind2ben az N46B20as motor van már ami a 2005ös E90es 320ikben?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 07. kedd, 15:56

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 10:37


Whole01 írta: Sziasztok!

A következő benzines Bmw-t néztem ki és szeretném megvásárolni.
Kérdésem hogy ezek a 2004esek már jobb,kiforottabb motorral szereltek mint az 1-2 évvel korábbiak?
Továbbá ismeri vki ezt a kereskedőt,vélemény Róluk esetleg,aki ott vásárolt?:
Mert elég mutatós darabok vannak arrafelé....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-9135435

Üdv. Whole





Szia!

Ennek a kereskedésnek az autói itt is megtalálhatók:
http://www.hasznaltauto.hu/par..._kft.-6950

Szerintem jó kocsit választottál, nagyrészt E46-ot árulnak, értenek hozzá. Én is akartam autót venni tőlük, mert a felhozatal nagyon tetszik. Bár a kép lehet átverés, minden autójuk kitűnik a hirdetések közül, úgyhogy egy megtekintéssel nem bukhatsz nagyot! Ráadásul, több darab 318-as van nekik egyforma áron, úgyhogy még válogathatsz is.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 10:06


Bero írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő benzines Bmw-t néztem ki és szeretném megvásárolni.
Kérdésem hogy ezek a 2004esek már jobb,kiforottabb motorral szereltek mint az 1-2 évvel korábbiak?
Továbbá ismeri vki ezt a kereskedőt,vélemény Róluk esetleg,aki ott vásárolt?:
Mert elég mutatós darabok vannak arrafelé....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-9135435

Üdv. Whole





Ez az autó full fapad,és nagyon drága. Üdv: Bero


Miert lenne full fapad? Esö/fenyerzekelö,xenon,sport/elektromos üles,navi vagy cd,H/K. Kb ezek hiänyoznak belöle. (RDC kimaradt)
Szerintem ez inkäbb közepesen felszerelt auto ami szep ällapotban van,es a KM ora is csak minimälisan van visszatekerve.