Sziasztok!
Leírnám az én autóvásárlási történetem, hátha segítek a jövőbeli tulajdonosoknak!
Szemezgettem E46-okkal, mivel kevés pénzem volt külföldi papírosokat keresgéltem. Benzinesbe számtalan megtetszett, rengeteget megnéztem, de egyiknek a beltere, másiknak a motorja volt gyenge... Egyik nap böngészgettem és találtam egy 320D-t, elmentem megnézni, esztétikai hibái voltak (ápolatlan szakadt vezető oldali bőrülés, kaszni sérülések, lakk hibák), de a motor kárpótolt mindenért
Igaz egy 136 lovas gépről beszélünk, de 1.4 fábia után meghökkentő volt. Kis alku után egy 99-es 320D tulaja lettem.
Először a rengeted papír munka az átírással, honosítással kapcsolatban (magamnak intéztem mindent) ill. a 230-240 ezres költség. Meglett a rendszám és a forgalmi, irány a szervíz..
Komplett szűrő és folyadékcsere, turbótakarítás, geometria beállítás, hűtőventillátor elektronika csere... Kedvezményekkel együtt nem is volt sok. Később kaszni csinosítása, fényezése, komplett alvázvédelem. 1 hónapja lengőkar csere szilentekkel, stabilkarokkal együtt. A kisebb munkákat (beázás, vákumcső, olajcsövek) nem is számolom
Vannak még javítandó területek most is, bőrülés, szép felni, kárpittakarítás.... de ezeket majd sorjában megoldom.
Összességében nem bántam meg a vételt, költöttem rá de ezt tudtam is. Körülbelül ott járok mintha itthon vettem volna meg, de ne feledjük hogy sok dolgot megcsináltattam ami a magyarba is kijöhet hibaként. Így legalább tudom hogy üzembiztos a járgány.
Kellő odafigyeléssel lehet jó külföldi autót venni, ám nagyon szét kell nézni nem szabad beleugrani az elsőbe. Azt ajánlom hogy a futóműre és a motorra érdemes nagyon figyelni...
Remélem tudtam a leendő tulajoknak egy kis útbaigazítást adni.
Üdv:
Gery