autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 18:18


Lacko320d írta:
lacaca írta: Sziasztok! Keresek E46 320D -t M-est vagy simát 2002-2005 ig ! Estleg valakinek eladó-vagy tud jó állapotút kérem jelezze! Köszönöm


http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-9478997
A sajátom 5-ösre váltás miatt vált eladóvá.

Köszönöm! Bocs nem írtam,hogy csak sedan érdekel!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacko320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2015. október 30. péntek, 08:49


lacaca írta: Sziasztok! Keresek E46 320D -t M-est vagy simát 2002-2005 ig ! Estleg valakinek eladó-vagy tud jó állapotút kérem jelezze! Köszönöm


http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-9478997
A sajátom 5-ösre váltás miatt vált eladóvá.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 30. péntek, 08:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 14:34


Sziasztok! Keresek E46 320D -t M-est vagy simát 2002-2005 ig ! Estleg valakinek eladó-vagy tud jó állapotút kérem jelezze! Köszönöm

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. október 28. szerda, 13:15


lalada írta:
F2X írta: ?

F2X írta: Szia

XVI ker, Örstől kb 2km

lalada írta:
F2X írta: Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






üdv merre van a gép?
pl hibakód kiolvasásban tudok segíteni.






ok.keress privátban, INPA 5.03-asom van.


És milyen adatbázis frissítés van hozzá ?



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2015. október 28. szerda, 09:51


F2X írta: ?

F2X írta: Szia

XVI ker, Örstől kb 2km

lalada írta:
F2X írta: Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






üdv merre van a gép?
pl hibakód kiolvasásban tudok segíteni.






ok.keress privátban, INPA 5.03-asom van.

státusz F2X

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 18:51


?

F2X írta: Szia

XVI ker, Örstől kb 2km

lalada írta:
F2X írta: Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






üdv merre van a gép?
pl hibakód kiolvasásban tudok segíteni.






státusz F2X

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 21:27


Szia

XVI ker, Örstől kb 2km

lalada írta:
F2X írta: Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






üdv merre van a gép?
pl hibakód kiolvasásban tudok segíteni.





lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 21:08


F2X írta: Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






üdv merre van a gép?
pl hibakód kiolvasásban tudok segíteni.

státusz F2X

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. október 23. péntek, 19:34


Vélemény? Tanács? Esetleg segítség?

F2X írta: Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm






státusz F2X

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. október 21. szerda, 20:12


Sziasztok

Egy 2011 évjáratu E90 318d automata kombit néztem ki magamnak Bp-en 150e km-el. Soha nem volt még BMW-m, ezért örömmel venném, ha vki hozzáértő hajlandó lenne megnézni velem. Nyilván nem szívességből kérném.

Véleményt, tanácsot, segítséget kérnék...

Köszönöm




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 21. szerda, 20:29

státusz Pimpamaster77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 19:56


YELLOW írta:
Pimpamaster77 írta:
Szebii írta: Igazabol attol fugg hogyan hasznalod/hasznaltak, de az ismerosomnek minden cserelve lett, motor valto difi elektronika. A fenntartasa az egyre dragabb lesz mivel a v10-es motor az egy kuriozum, szinte egy forma 1-es motor es sajnos soha tobbe nem fognak mar ilyet gyartani.


Értem. Akkor sajnos a nagy régi álmom az is marad mert azért nem vagyok a magam ellensége és hiába lehet már 5 millió alatt is venni 2005 ös M5-öt ha rá kell költeni még pár miliót aztán még folyamatosan ki tudja mennyit.

A másik kedvencem ami furának fog tünni a másik mellett a Z4 3.0 i vagy 3.0si motorral E85-86 kasznival. Esetleg erről valakinek pozitív véleménye? Remélem a kettőből egyik megmarad nekem vétel szempontból.....


egy pár hete Z4 szerelmes lettem én is. ahogy a tulaja mondta egy igazi p_nci mágnes. főleg a roadster. képről sosem tetszett, de élőben nagyon durva...


Hát úgy néz ki tényleg fölösleges lett volna az új M5 téma

Estleg Z4 3.0i vagy 3.0si vel kapcsolatban tapasztalat vkinek?


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 18:44


YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


Hát én pont nem régen próbáltam egy 1.6-os 115 lovas csodát, amire 2-es fokozatban még azt mondtam, hogy érezhetően próbálkozik. Aztán amikor az a fokozat elfogyott és 3-ba váltottam, nem történt semmi. A kanyargós útról annyit, hogy ott próbáltam ki, ahol az enyémet szoktam meghajtani, és elég vicces volt, hogy ugyanott 50-60-al lassabban fél kézzel "autókázok" a máskor csúszkálós kanyarokban.

Az meg lehet, hogy 1.4-es motor is elég a mindennapokban, de milliószor kényelmesebb a nagy motor nyomatékával autózni például egy sávváltásnál, városban a forgalomba ugrásnál, vagy a sárga lámpánál még érezhető gyorsulással átcsúszni. Arról nem beszélve, amikor egy hegyi úton kamion vagy busz mögé szorulsz.

Persze mindent meg lehet magyarázni, mindenki máshogy vezet, és én sem ezzel a kocsival kezdtem, hanem egy 1.3-as semmiséggel, mégis túléltem vele több évet. Viszont a nagy motor mindig kényelmesebb, ha valaki megengedheti magának, ezt fogja venni. Igenis érezhető különbség van, nem csak a futómű miatt.

Azt meg szerintem hagyjuk egy BMW-s oldalon, hogy nem kell száguldozni. Ha valaki a sportosság szinonímájával közlekedik, néha-néha kihasználja annak a tudását.

Azt, hogy mennyire kell pörgetni a 2.2-est, nem tudom. A 2.5-nek 2-3 ezres fordulat elég a tempós közlekedéshez, szerintem a kisebbiknek is megfelel ennyi. Nincs dízeles nyomatéka, néha vissza kell váltani, de akkor már nagyon jól fog menni.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. október 17. szombat, 02:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:09


Pimpamaster77 írta:
Szebii írta: Igazabol attol fugg hogyan hasznalod/hasznaltak, de az ismerosomnek minden cserelve lett, motor valto difi elektronika. A fenntartasa az egyre dragabb lesz mivel a v10-es motor az egy kuriozum, szinte egy forma 1-es motor es sajnos soha tobbe nem fognak mar ilyet gyartani.


Értem. Akkor sajnos a nagy régi álmom az is marad mert azért nem vagyok a magam ellensége és hiába lehet már 5 millió alatt is venni 2005 ös M5-öt ha rá kell költeni még pár miliót aztán még folyamatosan ki tudja mennyit.

A másik kedvencem ami furának fog tünni a másik mellett a Z4 3.0 i vagy 3.0si motorral E85-86 kasznival. Esetleg erről valakinek pozitív véleménye? Remélem a kettőből egyik megmarad nekem vétel szempontból.....


egy pár hete Z4 szerelmes lettem én is. ahogy a tulaja mondta egy igazi p_nci mágnes. főleg a roadster. képről sosem tetszett, de élőben nagyon durva...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:07


Pimpamaster77 írta: Sziasztok. Sajnos új témát nem indíthatok így nem.tudom E60 M5 vásárlással kapcsolatban hová írjak mert ilyen téma még nincsen de újat nem tudok indítani.....


nagyon jó helyre írtál, nem kellett új témát nyitni ezért

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:05


kpeter írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?



akinek nem elég, az inkább ne menjen emberek közé autóval. egy átlagos magyar hazsnálathoz egy 1.4-es motor is elég. nyílván autópályázáshoz jobb egy nagyobb motor, mert ott még jó is a fogyasztásnak.
kérdés, hogy versenyezni akarsz, vagy közlekedni? ha az első, akkor inkább ne BMW, ha a második, akkor meg szépen mutassunk példát, hogy a BMW-s nem közveszélyes.
nekem sme egy erőgép van, de 2500-ig pörgetve is simán tudok vele közlekedni városi forgalomban is normálisan. ha oylan a forgalom már 2ezernél elváltok.
hidd el ha kell, meg fogod tudni oldani az előzést, ha annyira muszáj. ha meg nem, akkor más autóval sem tudnád. helyzetfelmérés, felismerés a vezető dolga.