YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta:
e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?
Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.
Üdv.: Pocses
így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...
Hát én pont nem régen próbáltam egy 1.6-os 115 lovas csodát, amire 2-es fokozatban még azt mondtam, hogy érezhetően próbálkozik. Aztán amikor az a fokozat elfogyott és 3-ba váltottam, nem történt semmi. A kanyargós útról annyit, hogy ott próbáltam ki, ahol az enyémet szoktam meghajtani, és elég vicces volt, hogy ugyanott 50-60-al lassabban fél kézzel "autókázok" a máskor csúszkálós kanyarokban.
Az meg lehet, hogy 1.4-es motor is elég a mindennapokban, de milliószor kényelmesebb a nagy motor nyomatékával autózni például egy sávváltásnál, városban a forgalomba ugrásnál, vagy a sárga lámpánál még érezhető gyorsulással átcsúszni. Arról nem beszélve, amikor egy hegyi úton kamion vagy busz mögé szorulsz.
Persze mindent meg lehet magyarázni, mindenki máshogy vezet, és én sem ezzel a kocsival kezdtem, hanem egy 1.3-as semmiséggel, mégis túléltem vele több évet. Viszont a nagy motor mindig kényelmesebb, ha valaki megengedheti magának, ezt fogja venni. Igenis érezhető különbség van, nem csak a futómű miatt.
Azt meg szerintem hagyjuk egy BMW-s oldalon, hogy nem kell száguldozni. Ha valaki a sportosság szinonímájával közlekedik, néha-néha kihasználja annak a tudását.
Azt, hogy mennyire kell pörgetni a 2.2-est, nem tudom. A 2.5-nek 2-3 ezres fordulat elég a tempós közlekedéshez, szerintem a kisebbiknek is megfelel ennyi. Nincs dízeles nyomatéka, néha vissza kell váltani, de akkor már nagyon jól fog menni.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. október 17. szombat, 02:34