szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet:
Sziasztok!
Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak
ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..
Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból
N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.
persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?
Részben igazad van,de egy széthajtott 20d-ben nem ugrik át a vezérlés és nem eszik 1000km/1L olajat persze van más amire lehet költeni egy dízelnél ezért nem is szeretnék vitát kezdeni a dologról. Leírtam a véleményemet ennyi.
nem vita ez... de most abból alapozunk, ami pár videó van a youtube-on? mert sokan azokra hivatkoznak. nagy része orosz, meg egyéb balkáni videó. valószínű megbecsült tulajok lehetnek. én is láttam az összes ezzel kapcsolatos videót, de nem paráztat egyáltalán. több olyan eset van, ahol a szokásos bajra gyanakodnak, aztán látszik több videón keresztül, hogy semmi köze az "általánosan" megalapozott lánc problémához.
érdekes, mert tudok egy 300ezret futott N42-ről és nem volt még bontva a motor. igaz nem is volt 6 tulaja, nem ment át 4 kereskedőn, stb. ha ven 1db ilyen, akkor van több is.
leírtam visszább ezt is, hogy most 12-15 évesen én sem vennék ilyen motoros E46-ot, de semmi mást, talán valami régi 6 hengeres blokkost (de annak lesz egyéb kasztni, futómű baja). vagy kintről egy valóban 1 tulajost, valami akármilyen motorost.
itthonról BMW-t? kizárt, max fanatikustól. bár sokan itt a forumon is titkolóznak, később nehogy nyoma legyen bárminek is. pedig mondjuk számomra érték lenne, ha látnám, hogy valaki próbált megoldást találni a bajára. bár sokszor a megvalósítást jobb nem olvasni
viszont ha valaki odafigyel, mondjuk megoldja, hogy ne ugorjon a lánc, odafigyel a megfelelő olajra és cserére (nem 20ezrenként), akkor egy nagyon jó motor ez az N42/N46 (bár én azt gondolom az N46 már nem olyan, hiába szinte ugyanarról a motorról beszélünk, ebből többet láttam bontva), takarékos is tud lenni, de elég az ereje a normál használathoz. akinek kevés, az ne ezzel járjon gyorsulásira