státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2017. február 14. kedd, 07:23


Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!
Akkor levonva a konzekvenciát:lánc,EGR,DPF a lelke mindennek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 21:58


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.


Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.


ha nekem dízelem lenne sem mennék többet. de mivel nem is megyek, ezért nincs dízelem.
most lehet éppen olyan, aki a dízelt szereti, mert a karaktere fekszik, aztán sosem hozza be az előnyét.
de nem a hajtóanyag típusa határozza meg a futást.
bár abban igazad van, hogy többségében azért dízellel sokat szoktak menni. ha autópályáztak vele, azért a 400ezer sem sok, nem lesz kevésbé kopott a beltere sem, mint egy városi 150ezresnek..


Akkor valamilyen szinten mégis van korreláció a hajtóanyag és a futásteljesítmény között ...ha statisztikailag kimutatható, hogy a dízelek többett futottak... Bár én is ismerek olyat aki dízelt vett, pedig nem is megy sokat, plusz van aki nem megy sokat, de azt legalább pályán, gondolom az a legjobb scenario... hétvégente vagy heti 1x2

Whole01 írta: A lánc az tényleg rizikó, én lecseréltettem amikor megvettem. Úgy tudom az N47-ből a N47D20A/B verziók rizikósabbak 2008Q1-ig, nekem C-van, de szakad az is... első kerekeknél hidegindítás után lehet hallani a csattogást, neten van fent elég sok video... EGR szelep, DPF lehet még rizikó ha sokat városoztak... utóbbit lehet takarítani előbbi viszont csere... Én kicsit bánom hogy nem E46-ot vettem, egy 30i-t

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 15:22


juhaszadika írta:
lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.


Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.


ha nekem dízelem lenne sem mennék többet. de mivel nem is megyek, ezért nincs dízelem.
most lehet éppen olyan, aki a dízelt szereti, mert a karaktere fekszik, aztán sosem hozza be az előnyét.
de nem a hajtóanyag típusa határozza meg a futást.
bár abban igazad van, hogy többségében azért dízellel sokat szoktak menni. ha autópályáztak vele, azért a 400ezer sem sok, nem lesz kevésbé kopott a beltere sem, mint egy városi 150ezresnek..

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 15:17


lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.



Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 14:54


Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. február 12. vasárnap, 14:08


Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


Nekem 18D van, N47. Amennyire tudom ez a 3 literes egy jobb konstrukció, megbízhatóbb. Ennél a motronál is volt pillangószelep probléma? Amúgy a futásteljesítmény nekem nem annyira hihető (átlagban évi 19E...), dehát bármi lehet.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2017. február 12. vasárnap, 12:29


Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 14:37


N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Sziasztok,
ezt írogattam, de bele fáradtam: a német a leg nemtörődömebb autó tulaj. Van pénze, megveszi az új autót, tudja 3-5 év múlva lapátra teszi, addig elmegy szar olajjal 30, vagy még több ezrenkénti cserével, semmit nem költ rá, a szervizben átverik (nem érdekli), autópályán kitapossa a lelkét, stb. Ott kint az utak azért nem annyira jók, mint ahogyan itt azt sokan állítják/gondolják, tehát a futómű is kap rendesen. Télen pedig sóznak úgy, mint sehol máshol.
bye_hil


státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 14:26


Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval


Hát én már elég régóta keresgélek de mivel csak bezinest nézek eléggé limitált a választék. Sajna anno még gyerekkoromba szerelembe estem az M-pack 2 megjelenésével és már 5 éve arra gyűjtők csak 318-320-vagy felette de eddig rosszakat fogtam. Holnap megyünk félegyházára nézni egyet pont ugyan ilyen csak 2013.12 havi és fekete de minden már paraméter egyezik ( reméljük a hibák nem ).

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 13:51


YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval

státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 13:48


Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


Hát hol is kezdjem amik nagyon nagy gondok voltak :
Fékek mind a 4 tárcsa + pofa + kézi fék pofák cseréje. Behúzott kéziféknél forgott a kerék a padon...
Kisebb rozsda volt a két küszöb alatt meg a jobboldali íven. ( Ez normálisnak könyvelem el nem mai autó )
Gumik kukák rajta téli/nyári ( a nyári szerintem csoda hogy nem durrant ki )
Motornál középen erőteljes olaj folyás. Álló helyben szépen csöpögött belőle az olaj.
Diagnosztikán több hiba is volt ( lopás gátló és hasonlók nem mentek )
Bütykös tengely hibát is dobott.
Két hátsó fékvezeték szakadt elsők repedtek.

Szóval jah lett volna mit javítani/cserélni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 13:42


Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 12:12


N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi

státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 11:54


YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 31. kedd, 13:38


N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.