jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 16:38


vfeca írta: Újra képbe került a pápai 318i Touring, mégis eladó...
1,479M-t kér érte.
Vélemény?


ABS, légyzsák, check engine. Ezt a kocsit diag nélkül nem szabad megvenni. Márha egyáltalán megszabad.
Azonkívül a rozsda több helyen ami biztosan nem nagy dolog, de ne legyen már rajta. Ezek valószínű már át is ették magukat a lemezen.
Tükör cserés.
Hátsó rugók/teleszkópok el vannak ájulva az látszik.
És ezt csak úgy ránézésből írom, úgy hogy nem is értek hozzá. Mi lenne ha egy szakértő nézné. Szerintem várjál még. Tudom, hogy nehéz.

Én 1,5M vettem tavaly előtt szemptemberben. Abba csak be kellett ülni és menni vele. Csak viszonyítás képpen mondom. A 318i nem egy erőgép, biztos, hogy a kombit akarsz?


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 16:33


vfeca írta: Újra képbe került a pápai 318i Touring, mégis eladó...

Kértem a sráctól képeket, küldött egy rakással, felraktam a tárhelyemre, ezen az linken lehet megnézni. Kicsit kusza így ömlesztve, bocsi, de hirtelen ennyit tudtam kihozni belőle.

228e km-rel vette Münchenben, 8e-et ment vele. 132e-ig van vezetve a szerizkönyv. Tolatóradar van, de nem működik. Tükrökön van sérülés, és a hirdetésben írta az ABS jeladót meg a légzsáklámpát. Meg ahogy látom, világít még valami...

1,479M-t kér érte.

Vélemény?


Az én privát véleményem: csak akkor vedd meg, ha van pénzed (még fél milla) az esetleges azonnali javításokra.

A kilométer kamu (persze, elmegy az autóért ezer km-t, hogy aztán menjen vele nyolcat), de ugye az állapot a lényeg. A bevallott hibák száma nekem már túl sok, a hátsó sárvédőkön sem sár az a barna...
Persze jól hangzik érte az aránylag olcsó ár, de úgy gondolom, hogy ilyen hibák eltűrése mellett simán elsumákolta a motor- és futóműhibákat is, amit fotókról nem fogsz látni.
Az is lehet, hogy valóban csak nyolcezret ment vele, mert olyan csillagászati összeg lett volna a javítása valamilyen hibának.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 04. hétfő, 16:34

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 15:46


Újra képbe került a pápai 318i Touring, mégis eladó...

Kértem a sráctól képeket, küldött egy rakással, felraktam a tárhelyemre, ezen az linken lehet megnézni. Kicsit kusza így ömlesztve, bocsi, de hirtelen ennyit tudtam kihozni belőle.

228e km-rel vette Münchenben, 8e-et ment vele. 132e-ig van vezetve a szerizkönyv. Tolatóradar van, de nem működik. Tükrökön van sérülés, és a hirdetésben írta az ABS jeladót meg a légzsáklámpát. Meg ahogy látom, világít még valami...

1,479M-t kér érte.

Vélemény?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:27


YELLOW írta:
vivaladiesel írta:

Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )



ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.


Ezt nem tudtam. Mondjuk nekem eddig csak német autóim voltak, (passat, 320d, merci) ezt a szokásomat a jövőben is megtartom!




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 08:03


YELLOW írta:
ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.


Én 86-tól 96-ig dolgoztam egy japán fújóüzemben. Vékonyra fújtunk való igaz. Mikor már 30-at fújtam úgy kellett rám szólni, hogy ne spóroljak annyira

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 07:04


vivaladiesel írta:

Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )



ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 00:52


kempelen írta:
vfeca írta:
Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.




Reálisnak tűnik a kilométer. 2010 augusztusában hasonló 318i touringot 2.2ért kínáltak. (azért nem fog minden évben milliókkal csökkenni az ár, ezért szerintem reális amit az árcédulára tettek)



A kilométer, ha van szervizkönyv akkor reális lehet. Az enyém 2002 januári, de hasonló km zustandja volt.
"A motornak tűrhető hangja volt" Miért milyen az amikor a motor hangja jó? Ja tudom sorhat!

És végül: az előttem szólónak igaza van: Az ár abszolúte gut. Sőt szerintem még lehetne drágább is. Csak ugye ha szerencsétlen bevallja a valós km-t akkor sokan visszavonulót fújnak, ezért kénytelen olcsóbban adni, az amúgy nem rossz autót. (Saját példa.)




vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:18


vivaladiesel írta:
Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )


Kb. ezeket az értékeket mondta, sztem én írtam el egy kicsivel, vagy emlékeztem rosszul. Ha igaz, amit mondott, akkor az életszerűnek tűnik.

De ez a lomhaság, ez furcsa... Ha visszaváltottam 4-be, akkor 2000-től elkezdett érezhetőbben gyorsulni, de az sem tépte le a fejem.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:09


vivaladiesel írta: Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

mintha olvastam volna olyat, hogy igénytelen festéssel (=kellő alapozás nélkül, minimális lakk) rájátszanak egyesek a minél vékonyabb rétegre. gyáriként én is csak 80-120 közötti értékekről tudok. gittelt tető körbefújás nélkül jelenthet jégkárt is, ezért is kell megnézni az ajtók mögötti rétegeket is.

vivaladiesel írta: 80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )

....vagy tisztességes méretű benzinest.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:08


vivaladiesel írta:
Rendben. Ja, és nem kerül ez semmibe. Ha esetleg erre jársz (például megveszed a békési 320d-t ) akkor majd iszunk egy jó kávét, arra mindig vevő vagyok.


Megvételtől függetlenül benne vagyok, megbeszéltük!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:58


vfeca írta:
Máshol nem nagyon látszott rajta rozsda, csak 1-2 apró pöttyöt vettem észre. A kereskedő állítása szerint nem volt törve, az ő mérése szerint 60-80 mikron körül van a festés szinte mindenhol, néhány helyen 120-140. Ha igazak ezek az értékek, mire utalhatnak?

A következő: mennyire normális, ha 5-ben 80-nál nyomok egy padlógázt, és nem történik semmi? Úgy vettem észre, hogy kb. 2000-es fordulattól kezd el húzni, én elég gyengének éreztem, annak ellenére, hogy turbódízel. Tesómnak volt turbós dízelautója (dCi), annál bármilyen fordulatnál léptem rá a gázra, azonnal elkezdett nagyon érezhetően húzni, ez meg inkább a 316i-re hasonlított, olyan kelletlenül kezdte összeszedni magát, mint amilyen az volt 5-ben 70-80-nál klímával. A kérdés az, hogy ennek így kell-e viselkednie? Esetleg csak turbólyuk?


Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 19:37


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.

Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!


Rendben. Ja, és nem kerül ez semmibe. Ha esetleg erre jársz (például megveszed a békési 320d-t ) akkor majd iszunk egy jó kávét, arra mindig vevő vagyok.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 19:05


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.


Ismerős E46 kombijának hátsó ív elkezdett foltosodni. Kiderült hogy kiesett, elhagyta vagy más ismeretlen okból hiányzott belül az üregzáró műanyag dugó és menet közben esőben, hóban az összes sár, szutyok, vizes nyavaját szépen beverte az üregbe....

Egy kis vékony műanyag dugóról van szó. De hogy az miért és hogyan esik ki magától???


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:35


vfeca írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.


Nekem a szedán a csomagtartó alsó pereménél kezdett kicsit rozsdásodni, meg a bal küszöb első részén, valszeg a sok ki- és beszállással lerugdosták. Én mindkettőt megcsináltattam, nem kezdtek el újra rozsdásodni.


Alapdefiníció, hogy a korróziót csak lassítani lehet, megállítani nem.
Vagy olyan anyagból készíteni a konstrukciót, ami nem hajlamos a termodinamikailag stabilabb állapotába magától visszatérni - arany, platina, titán, korrózióálló acél, stb....
Néhány éve volt szélvédőcserém. Tavaly azt vettem észre, hogy az új szélvédő mellett az A oszlopon dudorodik a festék. Valószínűleg megsérült a korrózióvédelem és nekiállt rozsdállani. Elvittem karosszériáshoz, jó drágához, a Cascómra kértem egy új szélvédőt, meg a korrózió rendbehozatalát. Eddig nyom nélkül megcsinálták, csak a számla nem tetszett annyira.

Szerintem most már tartunk ott technikailag, hogy az autókat komolyabban lehetne különböző kompozit műanyagokból készíteni, ez igen jót tenne a fogyasztásnak is.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:31


vivaladiesel írta:

Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.

Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!