hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 20:15


csbalu írta:

Én annyit teszek hozzá itt a dolgokhoz ami az elmúlt 5000km-em tapasztalata. Áltag 5.5-6 literes fogyasztás, gond nélküli előzések, 160ig kellően dinamikus motor, 2esben padológázra elpörgő kerekek.
Csak az fosik a 20d-től hogy bedöglik akinek még nem volt. Csak olyan hibái lehetnek mint bármeik másik modern dízelnek, turbó, porlasztócsúcsok, lendkerék stb... Ha normálisan átnézeted vásárlás előtt és nem egy 600e-ről visszatekertet veszel meg nem lesz bajod a 20d-vel sem! Ott esik nagy hibába sok ember hogy megveszi a nagy dízeleket és tapossa neki mintha kötelező lenne állandóan, mert élvezkedik a nyomatékon, ha egy 16i-nek taposod folyamatosan annak is baja lesz előbb utóbb hidjétek el!

ÉN AJÁNLOM a 20d-t!


Megmérgeztek.........



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 16:04


Nepperszótár
http://totalcar.hu/magazin/koz...perszotar/



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 16:04

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 13:28




RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 13:06


YELLOW írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:

én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh.....


Na Yellow amit írtál azt azért remélem Te sem hiszed el! Egy 1.6i ne hasonlítsunk nyomatékban egy 20d-hez!


írtam, ha tudnál olvasni, hogy nem azt mondtam, hogy jobban megy!!!!! de ne úgy fogalmazzunk már, hogy és és föld a különbség, mert marhára nem.
kicsit durva, hogy egy-két tag, akinek 20d-je van olyan lekezelően beszél a kisebb motoros autókról, mikor a 20d sem egy olyan nagy szám. ugyanaz mikor a 6 hengeres leszólja a 4-est.
nem akarok én szembe úszni az árral, de nekem a BMW életérzés nem dízeles. lehet kis szar fos motor van benen, de benzin hajtja. dízelt max az X szériában képzelem el.
nem akarom rábeszélni én az 1.6-osra csak azért másképp kéne néhamegfogalmazni dolgokat.
szerintetek én beszélek haza, szerintem meg ti a 20d-sek. túl is van tárgyalva


Ha tudnál olvasni, akkor látnád, hogy én se azt mondtam, hogy jobban megy csupán a számszerű tények magukért beszélnek!
Amúgy meg szerintem te kezdted azzal a két szóval, hogy "TÚL MISZTIFIKÁLÁS" és a "cöhh" de téma részemről lezárva! Mindenki válassza a neki megfelelő motort, a vezetési élvényt úgyis meg fogja adni!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 13:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 12:54


RePTaiL írta:
YELLOW írta:

én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh.....


Na Yellow amit írtál azt azért remélem Te sem hiszed el! Egy 1.6i ne hasonlítsunk nyomatékban egy 20d-hez!


írtam, ha tudnál olvasni, hogy nem azt mondtam, hogy jobban megy!!!!! de ne úgy fogalmazzunk már, hogy és és föld a különbség, mert marhára nem.
kicsit durva, hogy egy-két tag, akinek 20d-je van olyan lekezelően beszél a kisebb motoros autókról, mikor a 20d sem egy olyan nagy szám. ugyanaz mikor a 6 hengeres leszólja a 4-est.
nem akarok én szembe úszni az árral, de nekem a BMW életérzés nem dízeles. lehet kis szar fos motor van benen, de benzin hajtja. dízelt max az X szériában képzelem el.
nem akarom rábeszélni én az 1.6-osra csak azért másképp kéne néhamegfogalmazni dolgokat.
szerintetek én beszélek haza, szerintem meg ti a 20d-sek. túl is van tárgyalva

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 12:42


YELLOW írta:

én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh.....


Na Yellow amit írtál azt azért remélem Te sem hiszed el! Egy 1.6i ne hasonlítsunk nyomatékban egy 20d-hez!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 12:41


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.


316i: 165 Nm
320d: 330 Nm.

A különbséget csak az nem érzi, aki nem akarja.

Az új 1-esnél már "csak" 115 Nm a diffi, ha jól gugliztam



Én annyit teszek hozzá itt a dolgokhoz ami az elmúlt 5000km-em tapasztalata. Áltag 5.5-6 literes fogyasztás, gond nélküli előzések, 160ig kellően dinamikus motor, 2esben padológázra elpörgő kerekek.
Csak az fosik a 20d-től hogy bedöglik akinek még nem volt. Csak olyan hibái lehetnek mint bármeik másik modern dízelnek, turbó, porlasztócsúcsok, lendkerék stb... Ha normálisan átnézeted vásárlás előtt és nem egy 600e-ről visszatekertet veszel meg nem lesz bajod a 20d-vel sem! Ott esik nagy hibába sok ember hogy megveszi a nagy dízeleket és tapossa neki mintha kötelező lenne állandóan, mert élvezkedik a nyomatékon, ha egy 16i-nek taposod folyamatosan annak is baja lesz előbb utóbb hidjétek el!

ÉN AJÁNLOM a 20d-t!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 12:29


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.


316i: 165 Nm
320d: 330 Nm.

A különbséget csak az nem érzi, aki nem akarja.

Az új 1-esnél már "csak" 115 Nm a diffi, ha jól gugliztam



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 14. csütörtök, 12:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 12:12


Coyote írta:
YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.


én ezzel a 20d "TÚL MISZTIFIKÁLÁSSAL" nem értek egyet. belepasszíroz az ülésbe... cöhh. én szeély szerint marhára nem vagyok hanyat esve tőle. nem azt mondom, hogy az 1.6 van olyan, de ha be akarja bpasszíroztatni, akkor 130M. én így gondolom. családban, volt 116i. belsőre meglepően jó, nem tágas, de igényes. meglepődtem én is. vezetni is jó. jó ez nem a legújabb hanem 2006-os volt asszem. szerintemmenni sem ment rosszul. az igaz, hogy a keresztanyám tesója, nem volt elégedett a fogyasztással. ő sokat járt vele, és sokat fogyasztott. amúgy semmi baja nem volt vele.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 09:53


YELLOW írta: ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Aki 1-es BMW-t vesz, és nem 1M-et, akkor sztem nem a versenyzés a szándéka, egyetértek.

Lestat83:, az én javaslatom:
Ha 25-30.000 km-nél kevesebbet mész, és nem hiányzik a nyomatékos, dinamikus közlekedés, akkor 116i --> ha nincsenek nagy igényeid, miért fizetnél többet?
Ha a fentinél többet mész, vagy szereted, ha belepasszíroz az ülésbe a gép, akkor 120D.

A menetteljesítményt te tudhatod, a nyomatékot meg tesztvezetéssel próbáld ki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 14. csütörtök, 06:39


ha gyenge az autód és tudod is, áés nem vagy gyenge elméjű, akkor nem kell leállni versenyezni. az meg legalább jópofa, ha más versenyezni akar veled, te meg zöldnél nem nyomod neki. a másikban fog előtörni az érzés, hogy szarba se nézték, vagy éppen úgy fogja fel, hogy mennyire lealázott. ez ne zavarjon, BMW-ben ülsz is kész. azé ne vegyen 1.6-ost mert mindenki lenyomja??? na és!?

lalada írta: őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.








hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:16


vfeca írta:
hil írta:
vfeca írta:

Sziasztok!

Elhoztam a 320d kombit.
A diagnál rögtön kiderült, hogy többet pörgették a km-órát, mint a főtengelyt.
De összességében nem volt rossz állapotban. 1-2 rizikós dolog lehet benne, viszont végül találtunk közös nevezőt, úgyhogy bevállaltam.
Köszi mindenkinek a segítséget, ha nem bánjátok, nem sorolom fel az összes nevet, de nagyon hálás vagyok, és ha tudom viszonozni, szóljatok!
És ne örüljetek, hogy megszabadultatok tőlem, mostantól majd elkezdek kérdezni a többi fórumtémában is.


Szia! Remélem ezáltal tudtál vagy 300 000 pénzt lealkudni az árából????



Nem feltétlenül csak ezáltal, de tudtam...






vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:11


hil írta:
vfeca írta:

Sziasztok!

Elhoztam a 320d kombit.
A diagnál rögtön kiderült, hogy többet pörgették a km-órát, mint a főtengelyt.
De összességében nem volt rossz állapotban. 1-2 rizikós dolog lehet benne, viszont végül találtunk közös nevezőt, úgyhogy bevállaltam.
Köszi mindenkinek a segítséget, ha nem bánjátok, nem sorolom fel az összes nevet, de nagyon hálás vagyok, és ha tudom viszonozni, szóljatok!
És ne örüljetek, hogy megszabadultatok tőlem, mostantól majd elkezdek kérdezni a többi fórumtémában is.


Szia! Remélem ezáltal tudtál vagy 300 000 pénzt lealkudni az árából????



Nem feltétlenül csak ezáltal, de tudtam...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:07


lestat83 írta: Ervin35,,LALALA.. koszonom gyors valaszotokat.Ha jol ertem egy 118D -vel jobban jarnek ugye? vagy 120D,,kevesebbet eszik mint a benzines?,,,egyebkent surun akadnak gondok a kocsival,,? vagy csak kissebb kopo alkatreszek azok amik altalaban cserelnik ell? hivatalos markaszervizbe nem vinnem,, az biztos..csais ismeroshoz vagy maganszemelyhez..


Szia! Itt olvastam, már nem tudom ki írta, hogy a szervizek udvara tele van első szériás, talán gariban cserélt 1-es, 3-as főtengelyekkel.

Ha ért is hozzá................





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 13. szerda, 22:09

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:05


vfeca írta:

Sziasztok!

Elhoztam a 320d kombit.
A diagnál rögtön kiderült, hogy többet pörgették a km-órát, mint a főtengelyt.
De összességében nem volt rossz állapotban. 1-2 rizikós dolog lehet benne, viszont végül találtunk közös nevezőt, úgyhogy bevállaltam.
Köszi mindenkinek a segítséget, ha nem bánjátok, nem sorolom fel az összes nevet, de nagyon hálás vagyok, és ha tudom viszonozni, szóljatok!
És ne örüljetek, hogy megszabadultatok tőlem, mostantól majd elkezdek kérdezni a többi fórumtémában is.


Szia! Remélem ezáltal tudtál vagy 300 000 pénzt lealkudni az árából????