akksi írta:
Sziasztok! Elősször vagyok itt,a jövő hónapban esedékes E46- E36 vásárlása miatt. Már extázisban vagyok, remélem összejön! Igazából nem döntöttem még, hogy késői E 36 (320), vagy korai E 46, mindegyik más miatt tetszik, de mindkettő k.-ra! Nem is ez lenne a kérdésem, hanem hogy a futott kilóméter tényleg kiolvasható-e slusszkulcsból. Nem fetisizálom a kevés kilómétert, de gyanúsan sok a keveset futott a piacon, és nem szeretem , ha átbasznak... Ha valaki tud erről infót nagyon megköszönném, vagy ha volt már róla szó, akkor a topic címet. Köszi!
Ha valóban nem fetisizálod a kilométert, akkor azzal se foglalkozz, ha átbasznak. Mert át fognak. Nem fogsz valós százezret futott példányt találni, és nem is meri senki bennehagyni a háromötvenet pörgött órát - inkább elveszik a szervízkönyv.
Állapotot vegyél. Én személy szerint többre tartok egy jól kiforrott példányt egy korai "kísérleti nyúlnál", ezért az E36-ra szavazok. Továbbá, bármennyi is a vételár, tarts a zsebedben további félmilliót, amivel igazán rendbehozhatod. Próbálj olyan autót keresni aminek gondos, szerető tulajdonosa van, tehát ne nepper, ne cigó, ne boyracer, ne kivarrott gyúrós genya, ne felvágós diszkókirály legyen, aki csak a BMW jel miatt vette meg, de nem viselte gondját. A lelkiismeretes tulajdonos az alapvető dolgokat talán rendbe tartotta, bár tény, hogy ha az ember eladás mellett dönt, akkor hajlamos megspórolni ezt-azt az utolsó hetekben-hónapokban.
Olyat NE vegyél, amit 1-1,5 éve vagy ennél frissebben írtak a tulaj nevére! A frissen tulajdonost váltó autók gyanúsak, lehet, hogy felfedezett valami költséges, rejtett hibát benne (én ezt már beszoptam OFF autóval, te tanulj belőle).
Ennél jobb javaslatok nincsenek, ezzel a kategóriával a zavarosban halászol, bármit kifoghatsz, és senki nem fog tudni pontos tanácsot adni - hacsak nem ismerős autót ajánl. De a döntés alapvetően jó, inkább ilyet vegyél, mint TDS dízelt vagy 20 éves 5-öst vagy 7-est.