státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 07:18


Csak annyit szerettem volna mondani, hogy fiatal korban van rá esély valós km számú autót venni és ez az esély egyre kisebb ahogy nő az autó életkora.

Annyi idősen, mint a hirdetésben ennyi km-el esélytelen hacsak ez megint nem az évszázad fogása...

(Még mindig látni 150-180 ezret futott dízelt és már több, mint négy éve vettem én is a sajátomat. Ráadásul van ami még idősebb is, mint az enyém)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 06:56


én a minap átléptem a 90ezret, és kicsit rosszul vagyok.... így közelítve a 100ezer felé

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 09. hétfő, 06:54


akksi írta: Coyote,
köszönöm válaszod! Valami ilyesmi fogalmazódott meg bennem is!
Igazából most maradtam le, egy (fotókon) szép 318 E 36 ról, 98 as évjárattal, vérzik a szívem mert minden passzolt, kivitel, állapot, szín, stb... Elkezdtem a Mobilét is jobban szemügyrevenni, csodás darabok vannak, de azért ne mondja senki hogy a németek nem tekerésznek, gyanúsan sok a 140 e körüli 10 - 12 év körüli autó.Viszont talán ott a 300at futott is frankón volt szervízelve, akkor meg mindegy.. Talán a szervízkönyv az egyetlen fogódzkodó, a magam fajta laikus ember számára. Amúgy E46ot rengeteget hoztak be mostanában, sokukon fenn van még a német rendszám, és bevallom az egyik igen jó kiállásúnak tűnik fotókon, - megint csak hihetetlen futással. Lehet hogy a messziről kerülendő kategória?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5937642



Amikor én vettem az enyémet, akkor majdnem 4 évesen volt benne 133 ezer. Jó az dízel, de amint látom azóta sem növekszik a km szám egyik autóban sem.

Az ismerősöm barátjának a családjában van egy rokon. Annak az unokatesójának a nővérének a keresztapja mondta, hogy a németek és a svájciak nagyon vigyáznak az autóikra, hogy a szegény magyaroknak megkímélhessék még 12 évesen is óvják, vigyázzák, mert tudják hogy mi milyen szegénységben élünk hozzájuk képest és muszáj hogy spóroljanak nekünk előre is.

Szóval ahogy Coyote is mondta, felejtsd el a km számot.



státusz akksi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 22:51


Coyote,
köszönöm válaszod! Valami ilyesmi fogalmazódott meg bennem is!
Igazából most maradtam le, egy (fotókon) szép 318 E 36 ról, 98 as évjárattal, vérzik a szívem mert minden passzolt, kivitel, állapot, szín, stb... Elkezdtem a Mobilét is jobban szemügyrevenni, csodás darabok vannak, de azért ne mondja senki hogy a németek nem tekerésznek, gyanúsan sok a 140 e körüli 10 - 12 év körüli autó.Viszont talán ott a 300at futott is frankón volt szervízelve, akkor meg mindegy.. Talán a szervízkönyv az egyetlen fogódzkodó, a magam fajta laikus ember számára. Amúgy E46ot rengeteget hoztak be mostanában, sokukon fenn van még a német rendszám, és bevallom az egyik igen jó kiállásúnak tűnik fotókon, - megint csak hihetetlen futással. Lehet hogy a messziről kerülendő kategória?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5937642



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 22:19


akksi írta: Sziasztok! Elősször vagyok itt,a jövő hónapban esedékes E46- E36 vásárlása miatt. Már extázisban vagyok, remélem összejön! Igazából nem döntöttem még, hogy késői E 36 (320), vagy korai E 46, mindegyik más miatt tetszik, de mindkettő k.-ra! Nem is ez lenne a kérdésem, hanem hogy a futott kilóméter tényleg kiolvasható-e slusszkulcsból. Nem fetisizálom a kevés kilómétert, de gyanúsan sok a keveset futott a piacon, és nem szeretem , ha átbasznak... Ha valaki tud erről infót nagyon megköszönném, vagy ha volt már róla szó, akkor a topic címet. Köszi!


Ha valóban nem fetisizálod a kilométert, akkor azzal se foglalkozz, ha átbasznak. Mert át fognak. Nem fogsz valós százezret futott példányt találni, és nem is meri senki bennehagyni a háromötvenet pörgött órát - inkább elveszik a szervízkönyv.

Állapotot vegyél. Én személy szerint többre tartok egy jól kiforrott példányt egy korai "kísérleti nyúlnál", ezért az E36-ra szavazok. Továbbá, bármennyi is a vételár, tarts a zsebedben további félmilliót, amivel igazán rendbehozhatod. Próbálj olyan autót keresni aminek gondos, szerető tulajdonosa van, tehát ne nepper, ne cigó, ne boyracer, ne kivarrott gyúrós genya, ne felvágós diszkókirály legyen, aki csak a BMW jel miatt vette meg, de nem viselte gondját. A lelkiismeretes tulajdonos az alapvető dolgokat talán rendbe tartotta, bár tény, hogy ha az ember eladás mellett dönt, akkor hajlamos megspórolni ezt-azt az utolsó hetekben-hónapokban.

Olyat NE vegyél, amit 1-1,5 éve vagy ennél frissebben írtak a tulaj nevére! A frissen tulajdonost váltó autók gyanúsak, lehet, hogy felfedezett valami költséges, rejtett hibát benne (én ezt már beszoptam OFF autóval, te tanulj belőle).

Ennél jobb javaslatok nincsenek, ezzel a kategóriával a zavarosban halászol, bármit kifoghatsz, és senki nem fog tudni pontos tanácsot adni - hacsak nem ismerős autót ajánl. De a döntés alapvetően jó, inkább ilyet vegyél, mint TDS dízelt vagy 20 éves 5-öst vagy 7-est.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz Generator

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 21:35


Szia YELLOW!

Nem járok BOT-tal, és nem vagyok unatkozó ember sem

A fórumot meg már harmadik napja nyálazom (most találtam rá), csak sajna még nem találtam meg minden topicot, amiben leírnák a válaszokat a felmerülő kérdéseimre. Ettől függetlenül azért érthető a felvetés "tessék olvassgatni".

Üdv

YELLOW írta: míly sok lett hírtelen a BMW-t vásárló, új reges ember, és mindenkit ugynaaz érdekel
lehet csak a fantáziám, demintha lett volna már korábban hasonló dolog BOT-os, vagy unatkozó ember személyében....
amennyiben valós szándákkal írnak ide, úgy sorry.

de mint ahogy írták az általános, és ugynaezen kérdésekre már nagyon sokan, nagyon sokszor adtak választ. tessék olvassgatni.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz Generator

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 21:30


Szia Jons!

Köszi a válaszokat.


Idézet: Valóban nem érné meg. Ha nem számít a fogyasztás csak az élmény akkor 328(c)i. Ha számít akkor 323i. A 20-as 6 hengeres csak némileg erősebb, mint a 18i. Viszont minden nehezebb benne és "másfelszer" annyi cucc van hozzákötözgetve a motorhoz


Hát, azért valamennyire számít az is

Idézet:
Ne viccelj már. Nekem óra szerint van benne 230k. Ami inkább 350k. Semmi baja nincs. Még az olaj sem fogy olyan mértékben ami meghaladná az ingerküszöbömet. 1 L/10k km. Talán. De ebben benne van az első főtengely szimmering is...
A magyarországi futásteljesítményeket ne vedd alapul. 1 kattintás és annyi van benne amennyit akarsz. Az alapanyagok amikből készült az autó nem indikálják az elhasználódó autó képét még 300k km futás után sem.


Nos, ennyit megeszik az én jelenlegi autóm is. Azt tudom, hogy könnyen manipulálják az órát. Viszont azt olvastam, a kulcsból ki lehet olvasni. Ehhez mindenképp szakszervíz kell, vagy ki lehet valahogy olvasni (EDIABAS vagy vmi más)

jons írta:
Nekem csak ASC van. Észen kell lenni hóban jégben, mert ez nem vezet helyetted. Szó szerint, mint a malac a jégen. DSC-vel már más a helyzet. Itt a fórumon is volt egy két olyan beszámoló ami nyilvánvalósítja, hogy ez egy elegedhetetlen segédeszköz. Egyébként elsőkerekes gyenge autó is tud olyan lenni, hóban jégben mint egy darab szar a hullámzó tengeren.


Na akkor azt hiszem, a DSC majd feliratkozik a kötelező minimum listájára.

Idézet:
Egyébként mennyit szánsz rá pénzben? Van már kiszemelt? Linkeld be és kivesézzük! Lehet lesz olyan kartárs aki meg is nézi neked.


Konkrétan kiszemelt példány még nincs. Először még tájékozódok (pl: DSC szükségesség ) Ha lesz, belinkelem mindenképp. Egyébként -már amennyire meg tudom állapítani a különbséget- nekem a facelift előtti kivitel tetszik egy kicsit jobban, meg ugye azok kicsit olcsóbbak. Van itt a fórumon valami lista, mi volt a facelift különbsége? Ha van, légyszi linkeld be.

Köszönöm, üdv



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 20:36


míly sok lett hírtelen a BMW-t vásárló, új reges ember, és mindenkit ugynaaz érdekel
lehet csak a fantáziám, demintha lett volna már korábban hasonló dolog BOT-os, vagy unatkozó ember személyében....
amennyiben valós szándákkal írnak ide, úgy sorry.

de mint ahogy írták az általános, és ugynaezen kérdésekre már nagyon sokan, nagyon sokszor adtak választ. tessék olvassgatni.

státusz akksi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 19:51


Sziasztok! Elősször vagyok itt,a jövő hónapban esedékes E46- E36 vásárlása miatt. Már extázisban vagyok, remélem összejön! Igazából nem döntöttem még, hogy késői E 36 (320), vagy korai E 46, mindegyik más miatt tetszik, de mindkettő k.-ra! Nem is ez lenne a kérdésem, hanem hogy a futott kilóméter tényleg kiolvasható-e slusszkulcsból. Nem fetisizálom a kevés kilómétert, de gyanúsan sok a keveset futott a piacon, és nem szeretem , ha átbasznak... Ha valaki tud erről infót nagyon megköszönném, vagy ha volt már róla szó, akkor a topic címet. Köszi!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 18:27



Generator írta: Autóvásárláson gondolkodom, és természetesen szóba jött az E46 Touring is.


Jó az ötlet!

Generator írta: Tavaly egy év alatt 10-12.000 km-t mentem.
Úgy gondolom, ilyen futással nem érné meg beleugrani a dízelbe (meg nem szeretem a hangját). Ti milyen motorral javasolnátok?

Valóban nem érné meg. Ha nem számít a fogyasztás csak az élmény akkor 328(c)i. Ha számít akkor 323i. A 20-as 6 hengeres csak némileg erősebb, mint a 18i. Viszont minden nehezebb benne és "másfelszer" annyi cucc van hozzákötözgetve a motorhoz

Generator írta: Nem riadnék vissza Németo-ból behozataltól sem, de nem tudom, hogy az ott látott 230-270.000 km-es futásteljesítmény mennyire húzós mondjuk a 6 hengeresnek.

Ne viccelj már. Nekem óra szerint van benne 230k. Ami inkább 350k. Semmi baja nincs. Még az olaj sem fogy olyan mértékben ami meghaladná az ingerküszöbömet. 1 L/10k km. Talán. De ebben benne van az első főtengely szimmering is...
A magyarországi futásteljesítményeket ne vedd alapul. 1 kattintás és annyi van benne amennyit akarsz. Az alapanyagok amikből készült az autó nem indikálják az elhasználódó autó képét még 300k km futás után sem.


Generator írta: Második kérdésem: eddig csak elsőkerekes autót használtam, 100LE-vel. Ti mennyire javasolnátok ESP (=DSC???)-s változat megvételét? Mennyivel lesz így télen használhatóbb (legjobban ettől tartok)?

Nekem csak ASC van. Észen kell lenni hóban jégben, mert ez nem vezet helyetted. Szó szerint, mint a malac a jégen. DSC-vel már más a helyzet. Itt a fórumon is volt egy két olyan beszámoló ami nyilvánvalósítja, hogy ez egy elegedhetetlen segédeszköz. Egyébként elsőkerekes gyenge autó is tud olyan lenni, hóban jégben mint egy darab szar a hullámzó tengeren.

Egyébként mennyit szánsz rá pénzben? Van már kiszemelt? Linkeld be és kivesézzük! Lehet lesz olyan kartárs aki meg is nézi neked.

---------------------------
malits írta: Sziasztok.Tanácsot szeretnék kérni!BMW-t szeretnék vásárolni,1999-2005 közötti kiadásból.320sedan ,320ci,323ci.Előre is köszönöm a segítséget!!


Ilyen általános kérdéseknél szerintem olvasd végig ezt a topicot és a fenntartási topicot. Sok minden kiderül belőlük. Ha továbbra is lenne valami kérdésed, akkor tedd fel nyugodtan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 08. vasárnap, 18:30

státusz malits

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 17:53


Sziasztok.Tanácsot szeretnék kérni!BMW-t szeretnék vásárolni,1999-2005 közötti kiadásból.320sedan ,320ci,323ci.Nem tudom h melyik lenne a jó választás,a 320-ból sedán dizelt szeretnék ,de a másik kettő a sportosság miatt csábító!Tanácsokat várnék h melyik milyen szervíz igényes mire kell oda figyelni.Ja és az h francia országban dolgozom melyik bírja a hoszabb utat?De itt ahol dolgozom pedig csak rövid távokon lenne szükség az autóra így benzin vagy dízel??Előre is köszönöm a segítséget!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz Generator

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 17:52


Sziasztok!

Autóvásárláson gondolkodom, és természetesen szóba jött az E46 Touring is. Viszont van jópár kérdésem, meghallgatnám a véleményeteket, mint felhasználóknak. Amire használnám az autót: vársoban nem nagyon, elsősorban országút és autópálya, min. 200km egy alkalom, de nem túl sűrűn. Tavaly egy év alatt 10-12.000 km-t mentem.
Úgy gondolom, ilyen futással nem érné meg beleugrani a dízelbe (meg nem szeretem a hangját). Ti milyen motorral javasolnátok? Nem riadnék vissza Németo-ból behozataltól sem, de nem tudom, hogy az ott látott 230-270.000 km-es futásteljesítmény mennyire húzós mondjuk a 6 hengeresnek.
Második kérdésem: eddig csak elsőkerekes autót használtam, 100LE-vel. Ti mennyire javasolnátok ESP (=DSC???)-s változat megvételét? Mennyivel lesz így télen használhatóbb (legjobban ettől tartok)?
Harmadik kérdésem pedig az autó hasmagassága. Tudom, hogy nagyon sokféle hasmagassággal jött ki (sportfutóművek), de a gyári alapfutóművel mennyi? Lehet ezt tudni? (fekvőrendőr, kisebb földút:lol

Köszönöm mindenkinek előre a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 16:52


Szabi46 írta: M packet?! Facelift?!

Most találtam ezt a hirdetést ami egyből szemet szúrt. No nem azért mert anyira tetszik, csak a leírás és a képek kicsit ellentmondásosak
Vagy az M packett néhol azt jelenti hogy veszek rá Mpack2 lökösöket meg küszöböt, a facelift meg azt hogy kicserélem a hátsó lámpát ledesre?


ha full m-pack lenne, akkor belül is az lenne, és belül semmi nem az. a égzsák is hülyén áll. zerint összetörte, aztán m-est rakott kívülre...
hát a szöveggel eladja magát, amúgy meg vicces

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2012. július 08. vasárnap, 16:33


M packet?! Facelift?!

Most találtam ezt a hirdetést ami egyből szemet szúrt. No nem azért mert anyira tetszik, csak a leírás és a képek kicsit ellentmondásosak
Vagy az M packett néhol azt jelenti hogy veszek rá Mpack2 lökösöket meg küszöböt, a facelift meg azt hogy kicserélem a hátsó lámpát ledesre?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 22:18


Coyote írta:
csbalu írta: Vedd meg nyugodtan, Merci tehát nem olyan szar azért... Mikor ez új volt öltek érte az emberek, pedig akkor is ugyan ekkora volt a gravitáció a földön és már e46 320d is volt A KA-ba meg ne fektessél pénzt, rohadt megbízható igénytelen autó de mivel külföldön egy jobban felszerelt példány 300 Euro Soha nem fog megtérülni amit ráköltesz.
Azért a Szmötyi mindig is jópár ember szíve csücske lesz, értékállóbb autó, lejjebb már nem nagyon fog menni az ára.


az a dilemmám, hogy most a Fordért kb 300-at kapnék, mivel festetés nélkül elég fos az állapota
Újrafényezve rögtön 500k lenne minimum, a klímája szuper, minden flottul működik rajta.

Tehát a C terv lép életbe: megcsináltatjuk, oszt meglátjuk, vagy eladjuk ehhez képest haszonnal, és jön a Smart, vagy marad az igénytelen KA. BMW-t ennyiért nem vennék, az tuti.


Nekem van egy 98-as fiestán 100e km-el végig vezetett szervízkönyvvel. Én 71.000Ft-ért vettem és félig volt a tankja Érdekel?