YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:08


hil írta:
Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



illetve hazugság vizsgáló "ááá ez? nem vót ez tőrve" rögtön kiderül...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:04


Coyote írta:

mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel


Sziasztok!
Már bocs, hogy beleszólok, de a rétegmérő nem is azért kell, hogy megnézzék azt, hogy törött volt-e az autó, hanem azt a célt (is) szolgája, hogy a javítás nem gittel történt-e. Mert ugye az belátható, hogyha a bádogra fel van kenve 1 cm gitt, az biza rövid időn belül meg fog repedni, le fog peregni. Viszont ha a rétegmérővel normális vastagság mérhető, mondjuk 200 mikronig (max 300), akkor talán bátrabban megvehető az autó.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 18:36


BarG írta:
Coyote írta:
BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.



Igazad van!
Én most tartok 257e-nél és még kinéz két év kapcsolat (~60e km) plusz volt egy törésem jobboldalt, ajtócserével, 700e-es javítással, meg csomó apró-cseprő hiba, amit mindig azonnal javíttattam - ezért én arra számolok, hogy max ajándékba kellhet valakinek, ha mindent bevallok. Tehát a következő autómhoz nem veszem figyelembe, hogy ezért kapok valamit is! Ja és 150e-nél elváltak útjaink a szervízkönyvemmel, amit a bmw magyarország faszsága miatt nem tudok pótolni, újabb fekete pont az ellenőrzőmbe!
Esetleg olyan olcsón kell meghirdetni, hogy valami nepper elvigye "feljavíttatni", aztán majd előkerül 180e km-rel, hölgy tulajtól. Csak festékvastagság mérőt ne vigyen a leendő tulaj, mert ott kiderülnek a dolgok.


mondjuk a rétegvastagság-mérő is mekkora buziság már, egy cirka 10 éves autónál (az enyém 11 lesz 2015-ben). Nálam ez nem lesz alkualap, viszont én se méregetnék, ha ilyen öreg autót vennék.
Na és ha törve volt? Az a lényeg, hogyan lett megjavítva, és rohad-e.

Bár ha az enyém addig sem sérül (kop-kop) akkor jöhetnek a buzi műszerekkel

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 18:08


Coyote írta:
BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.



Igazad van!
Én most tartok 257e-nél és még kinéz két év kapcsolat (~60e km) plusz volt egy törésem jobboldalt, ajtócserével, 700e-es javítással, meg csomó apró-cseprő hiba, amit mindig azonnal javíttattam - ezért én arra számolok, hogy max ajándékba kellhet valakinek, ha mindent bevallok. Tehát a következő autómhoz nem veszem figyelembe, hogy ezért kapok valamit is! Ja és 150e-nél elváltak útjaink a szervízkönyvemmel, amit a bmw magyarország faszsága miatt nem tudok pótolni, újabb fekete pont az ellenőrzőmbe!
Esetleg olyan olcsón kell meghirdetni, hogy valami nepper elvigye "feljavíttatni", aztán majd előkerül 180e km-rel, hölgy tulajtól. Csak festékvastagság mérőt ne vigyen a leendő tulaj, mert ott kiderülnek a dolgok.


státusz micski2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 14:38


Üdv...

Erről a típusról tudna valaki mondani valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ds-6151538

Mentem egy ilyennel a hétvégén és nagyon megtetszett a kényelem és az erő egyben,de nem nagyon értek hozzá!
Kell e félni attól hogy valami komolyabb baja legyen a kocsinak?
Típushiba pl?
Esetleg valaki ajánlhatna 800e forint körül valami jót!

Köszönöm előre is !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:42


zoley88 írta:
YELLOW írta:
zoley88 írta:
YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.


hova valósi vagy? mert én Lepkével egy tanyában lakunk


messzebb, Vecsésen autómegnézés előtt szólt 1 nappal, hogy felruccanna ezért Budára a feleségével


jah....

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:34


YELLOW írta:
zoley88 írta:
YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.


hova valósi vagy? mert én Lepkével egy tanyában lakunk


messzebb, Vecsésen autómegnézés előtt szólt 1 nappal, hogy felruccanna ezért Budára a feleségével


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:28


zoley88 írta:
YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.


hova valósi vagy? mert én Lepkével egy tanyában lakunk

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:27


YELLOW írta:

ismered Lepkét?


futólag. Édesapámnak volt munkakapcsolata vele, és eljött segíteni vételkor, illetve még telefonon is párszor beszéltünk.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:27


zoley88 írta:
Coyote írta:
Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


szerintem először mindenkiben az van, hogy az állapot és a km egyenesen arányul egymáshoz. Aztán engem is kioktattak BMW-s kollégák, hogy nem egészen így van. max ha nem újítják fel a futóművet egyéb karbantartások mellett e39-es klubos Lepkének is 292 ezres e60asa van és úgy néz ki mintha ötvenezret futott volna. Másból meg ötvenezresen néz ki úgy, mintha 300 ezret ment volna...


Ez szerintem normális: nem mindegy, hogy a tulajdonos egy James Bond vagy egy Torrente...
És az sem mindegy, hogy autópályán suhan tempomattal (mint az enyém) vagy pizzafutárkodik meg boyracerkedik vele...

Egy autópályás autóban legfeljebb az ülések lesznek kiülve és a kavicsfelverődéseket gyűjti be, esetleg a lámpák sárgulnak. De a futómű, a motor, a váltó mind szép állapotban maradhat a kevés váltás és gyorsítás miatt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:26


zoley88 írta:
Coyote írta:
Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


szerintem először mindenkiben az van, hogy az állapot és a km egyenesen arányul egymáshoz. Aztán engem is kioktattak BMW-s kollégák, hogy nem egészen így van. max ha nem újítják fel a futóművet egyéb karbantartások mellett e39-es klubos Lepkének is 292 ezres e60asa van és úgy néz ki mintha ötvenezret futott volna. Másból meg ötvenezresen néz ki úgy, mintha 300 ezret ment volna...


ismered Lepkét?

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 13:18


Coyote írta:
Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


szerintem először mindenkiben az van, hogy az állapot és a km egyenesen arányul egymáshoz. Aztán engem is kioktattak BMW-s kollégák, hogy nem egészen így van. max ha nem újítják fel a futóművet egyéb karbantartások mellett e39-es klubos Lepkének is 292 ezres e60asa van és úgy néz ki mintha ötvenezret futott volna. Másból meg ötvenezresen néz ki úgy, mintha 300 ezret ment volna...

enyémben most 217 ezer van és korához, futásához képest pártízezret letagadhatna. gyakorlatilag a kicsit nyikorgó bal első ablakemelőn és 1-2 kisebb kopáson kívül semmi baja. szélvédő alján lévő műanyag cucc (amiben az ablaktörlő is "kijön" és vizet segít elfolyatni) most lett cserélve, szimmeringcserével együtt (két helyen is kellett), és ennyi. kézifékpofa lett illesztve mert az kicsit elbaszták mikor cserélték és ennyi volt a szerviz. Ment bele még 2 liter motorolaj, munkadíjjal együtt 55 volt, ebből csak a műanyagléc 15 volt. de az hányadékul szét volt töredezve, muszáj volt cserélni.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 08. hétfő, 13:26

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 10:51


BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 04:54


jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 21:48


A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 07. vasárnap, 21:48