autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz pifu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 04:27


ZoleeSRB írta:
pifu írta:
Neo954 írta:
pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo


Szia köszönöm nemtudsz esetleg valami jó kis bontot kéne egykét aproság a gépezethez (balos tűkör, balos ajtonyito bovden, hátso ablakemelo motorok)


Itt találsz hozzá mindent apróért: http://www.powerfanatics.com/forum/


köszi

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 02:28


pifu írta:
Neo954 írta:
pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo


Szia köszönöm nemtudsz esetleg valami jó kis bontot kéne egykét aproság a gépezethez (balos tűkör, balos ajtonyito bovden, hátso ablakemelo motorok)


Itt találsz hozzá mindent apróért: http://www.powerfanatics.com/forum/

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz pifu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 23:13


Neo954 írta:
pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo


Szia köszönöm nemtudsz esetleg valami jó kis bontot kéne egykét aproság a gépezethez (balos tűkör, balos ajtonyito bovden, hátso ablakemelo motorok)

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 23:01


pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz pifu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 22:51


Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Lajko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Lajko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 21:05


Sziasztok. Véleményt szeretnék kérni. Szerintetek ez milyen vételnek mutatkozik? nem gyanusan olcsó? http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-7562734

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 11:38


dbpeti :

" ... jutott kis időm a fórumra is ... " - Hemingway kitört belőled





státusz huvos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 09:21


dbpeti írta:
huvos írta:
dbpeti írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem


Köszönöm a segítséget és várom az ítéletet.



Üdv!

Megnéztem az autót, és jutott kis időm a fórumra is, úgyhogy leírom mit láttam

Kívülről szép az autó, bár polírozták, waxolták, ez tisztán látszik. Motortér is csillogott a tisztaságtól, ami számomra nem túl szimpatikus, de ez még nem jelenti azt hogy baja van. Hideg volt az autó, ennek ellenére kis izzítás után pöccre indult, és szép hangja volt, már amennyire lehet szép hangja egy 18 tds-nek hidegen
Rozsda nincs, de nem kizárt hogy volt az autó újrafényezve, mert alig hihető hogy ennyi idősen semmi horpadás vagy nagyobb karc, kavicsfelverődés, ilyesmi. Ráadásul kerékjáratok pereménél kicsit pattog le a festék, szerintem gyári fény ilyet nem csinál. Előéletéről nem sokat tud a kereskedő, csak annyit, hogy 3 évig használta vmi kereskedő srác, P rendszámmal. Kuplung csendes, jó helyen fog, váltóra egy új kulissza ráférne, de ez már tényleg csak szőrözés Ki akartam próbálni, de nem lehetett, mert nincs rajta rendszám. Azt mondta a srác h megpróbál szerezni egy P rendszámot és akkor mehet a próba. Emiatt futóműről, kormányról, és még elég sok fontos dologról nem tudok nyilatkozni sajnos. Az autó belsejéről annyit, hogy az ajtókárpitok összes patentja a helyén, nincsenek törve. A kesztyűtartót nem is értem miért nem csinálták meg, bármelyik bontós hozzájukvágna 1500 ft-ért egy ajtót, és sokat dobna az esztétikai összképen. Az ülést azt hagyjuk, nem a legszebb, de kiülve nincs, és végülis nem új autó.

Extrák: Elég érdekes a dolog, alap óra van benne, de mégis benne van/volt a nagy hifi, hangszóróváltó kapcsolóval. Van benne a jól láttam kapcsolható kipörgésgátló, és elektrokróm tükör. Hogy működik-e, az kérdéses, de nem hiszem hogy gond lenne vele. Valami panasonic fejegység van benne, nekem első dolgom lenne hogy lecserélném gyárira, de ez már tényleg csak szőrözés.

Hangsúlyozom, nem vagyok szerelő, és az autót nem tudtam kipróbálni, de szerintem annyit megér, hogy elgyere megnézni, ha meg tudsz barátkozni az 1.8 tds-el.

Hogy én megvenném-e, nem tudom. Szerintem drága, és túlságosan rágyúrtak az esztétikára. Ha kimondottan 1.8 tds-t keresnék, akkor átnézetném azért valakivel, ennyi pénzért sokkal jobban elvárom hogy ne kopogjon a futómű, ne húzzon el a fék, a szervo ne sírjon, ne zabálja az olajat és ne könnyezzen orrán száján az olaj. Ez nem derült ki, mert nem próbálhattam ki, pedig sokkal fontosabb lenne mint a kinézet. Ha ezekről meggyőződsz, és olyan jó az autó ahogy kinéz, akkor nyugodt szívvel megveheted

Ha szaki kell Debrecenben, írj privit, és adok egy telefonszámot. Van itt egy srác aki bmw-re van ráállva, némi pénzért szerintem bevizsgálja neked az autót.

Sok szerencsét, remélem közelebb kerültél a megoldáshoz

Ja, és bocs hogy hosszúra sikerült, kijött belőlem a hemingway


Úgy alakult, hogy most nem tudok elmenni (talán a jövő héten), de amit leírtál az nem tűnik unszipmatikusnak. A leírtak alapján egy utat megér, aztán majd meglátjuk.
Később jelentkezem privin a telefonszámért és akkor egyeztetünk.
Nagyon köszönöm a segítséget!!!



dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 22:34


huvos írta:
dbpeti írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem


Köszönöm a segítséget és várom az ítéletet.



Üdv!

Megnéztem az autót, és jutott kis időm a fórumra is, úgyhogy leírom mit láttam

Kívülről szép az autó, bár polírozták, waxolták, ez tisztán látszik. Motortér is csillogott a tisztaságtól, ami számomra nem túl szimpatikus, de ez még nem jelenti azt hogy baja van. Hideg volt az autó, ennek ellenére kis izzítás után pöccre indult, és szép hangja volt, már amennyire lehet szép hangja egy 18 tds-nek hidegen
Rozsda nincs, de nem kizárt hogy volt az autó újrafényezve, mert alig hihető hogy ennyi idősen semmi horpadás vagy nagyobb karc, kavicsfelverődés, ilyesmi. Ráadásul kerékjáratok pereménél kicsit pattog le a festék, szerintem gyári fény ilyet nem csinál. Előéletéről nem sokat tud a kereskedő, csak annyit, hogy 3 évig használta vmi kereskedő srác, P rendszámmal. Kuplung csendes, jó helyen fog, váltóra egy új kulissza ráférne, de ez már tényleg csak szőrözés Ki akartam próbálni, de nem lehetett, mert nincs rajta rendszám. Azt mondta a srác h megpróbál szerezni egy P rendszámot és akkor mehet a próba. Emiatt futóműről, kormányról, és még elég sok fontos dologról nem tudok nyilatkozni sajnos. Az autó belsejéről annyit, hogy az ajtókárpitok összes patentja a helyén, nincsenek törve. A kesztyűtartót nem is értem miért nem csinálták meg, bármelyik bontós hozzájukvágna 1500 ft-ért egy ajtót, és sokat dobna az esztétikai összképen. Az ülést azt hagyjuk, nem a legszebb, de kiülve nincs, és végülis nem új autó.

Extrák: Elég érdekes a dolog, alap óra van benne, de mégis benne van/volt a nagy hifi, hangszóróváltó kapcsolóval. Van benne a jól láttam kapcsolható kipörgésgátló, és elektrokróm tükör. Hogy működik-e, az kérdéses, de nem hiszem hogy gond lenne vele. Valami panasonic fejegység van benne, nekem első dolgom lenne hogy lecserélném gyárira, de ez már tényleg csak szőrözés.

Hangsúlyozom, nem vagyok szerelő, és az autót nem tudtam kipróbálni, de szerintem annyit megér, hogy elgyere megnézni, ha meg tudsz barátkozni az 1.8 tds-el.

Hogy én megvenném-e, nem tudom. Szerintem drága, és túlságosan rágyúrtak az esztétikára. Ha kimondottan 1.8 tds-t keresnék, akkor átnézetném azért valakivel, ennyi pénzért sokkal jobban elvárom hogy ne kopogjon a futómű, ne húzzon el a fék, a szervo ne sírjon, ne zabálja az olajat és ne könnyezzen orrán száján az olaj. Ez nem derült ki, mert nem próbálhattam ki, pedig sokkal fontosabb lenne mint a kinézet. Ha ezekről meggyőződsz, és olyan jó az autó ahogy kinéz, akkor nyugodt szívvel megveheted

Ha szaki kell Debrecenben, írj privit, és adok egy telefonszámot. Van itt egy srác aki bmw-re van ráállva, némi pénzért szerintem bevizsgálja neked az autót.

Sok szerencsét, remélem közelebb kerültél a megoldáshoz

Ja, és bocs hogy hosszúra sikerült, kijött belőlem a hemingway

státusz huvos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 18:53


dbpeti írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem


Köszönöm a segítséget és várom az ítéletet.



dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 12:59


huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
Neo954 írta:
Neo954 írta:
huvos írta:
ZoleeSRB írta:
huvos írta: Sziasztok Fanok!

Új belépő vagyok és egy régi álmomat készülök megvalósítani, de nem merem a véleményetek nélkül.
Van egy aveóm melyet lecserélni készülök. E36 kombiban gondolkodom (a családomra való tekintettel kombira rám való tekintettel E36-ra). Kinéztem egy gyönyörű 318tds-t, de sok negatív tapasztalatot olvastam róla.
Nem versenyezni szeretnék, hanem BMW-t használni.
Elsősorban e motort használók véleményét várom, de természetesen minden kedves fan véleményét szívesen veszem.
Segítsetek egy újoncnak! Előre is köszi!:


Nekem nemrégiben volt ilyenem, összességében meg voltam vele elégedve!
Vásárlásnál azért oda kell figyelni,mert könnyű sz.rt kifogni.Mivel egy kis köbcentis pörgős dízelről van szó sokan nyomják neki aztán azt meg nem szereti!
Vezérműlánc szokott megnyúlni rajta ezenkívül szokásosat kell nézni :adagoló, turbó,karosszéria!
Belinkelnéd melyiket nézted ki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-7522988


Nézd át tüzetesen az ajtók alját, rozsdát, vagy kontár javításnyomokat keresve és ha találsz akkor nyugodtan alkudj, elég nagymenő a leírás kicsit le kell hervasztani a kedvüket!


Én elmennék 10 percig hallgatnám a csávót aztán megmondanám neki, hogy még egy kisboard sincs benne ne vakerolj nekem full extrárol, meg beleraktátok a gagyi angeleyes tuningot vazze 650 oszt kész! Ha nem nem!


ez tény, hogy nem full de én még olyat nem láttam ami full lenne csak amire azt mondják,hogy full!
Akkor te tényleg feleslegesen utaznál, 650ért


Sokat kérnek érte??



Mondjuk nem olcsó(de az M-sek mindig drágábbak),de nem is kell mindig az olcsót megvenni,csak hát ha drága akkor legyen jóóó!
Ne csak azért legyen drága,mert úgy is jön egy hülye akinek az az elmélete,hogy ha drága akkor az tényleg jó!
Mondjuk 800 szerintem le lehet alkudni,ha nagyon eladó nekik akkor talán 750is lehet!
Vagy vársz vele,ha nem tudják eladni leengedik,mert azért nem olyan könnyű egy ilyet eladni!Persze ott a rizikó,hogy vkinek megér ennyit!


Lehet, hogy laikus nagyok kicsit, de nekem megérné, mert ez lenne az első BMW-m és igazán nem találkoztam még ilyen ritka színű és kárpitúval. Az első BMW-m lehetne egyedi is.
A harmadiknál már lehet, hogy kérdőre vonnám a Board hiányát meg egyebeket.
Csak az elsőben nem szereték csalódni.



Pedig fogsz.. az első 3 hibáig aztán megszokod az enyém Jan 16. tölti be a 17. életévét, én is csalódtam mikor előjöttek az első hibák.
De!
Félni nem kell, mert könnyen javítható az E36, negyedévente járok Baján (anyóséknál) szóval ha valami nem megy és pont arra járok szívesen segítek!


Nagyon rendesek vagytok mindannyian, nem győzök hálálkodni!!



Majd iszunk rá valamit az Agytemető-ben!


Ismered a helyet? Esetleg vkit Bácsalmáson?



Üdv!

dbtibi barátom kért meg, hogy nézzem meg az e36 touringot élőben, és szóljak, mit láttam. Kb. délután 3óra felé megyek megnézni, de utána majd csak este leszek gépközelben, akkor le fogom írni ide, hogy mit tapasztaltam. Nekem jelenleg e39 van, előtte nekem is e36 volt. Imádtam, soha semmi baja nem volt. Nem mondom, hogy ezzel a konkrét touringgal nincsenek fenntartásaim, bár képek alapján rendesen felwaxolták, de szerintem kissé drága, és a belső tér is hagy kívánnivalót maga után. Tudnod kell viszont, hogy az e36 olyan mint egy LEGO. Bármit megvehetsz hozzá, és szinte otthon beszerelheted. Akár komplett motort kapsz 70-80ezer Ft-tól. Én az enyémbe 70ezer Ft-ért komplett bőrbelsőt vettem, nagy BC-t cseréltem, és tényleg minden utólagos extrát beszerelhetsz. Bár írtad, hogy most még ezek a dolgok nem érdekelnek, de hidd el, meg fogsz fertőződni, mint én is és még nagyon sokan rajtam kívül. Szinte biztos vagyok benne, hogy két hónap múlva már a bontós oldalakat fogod böngészni, honnan kéne gyári CD43-as fejegységet, gyári HK "hifit" szerezni, stb.


Ami a legfontosabb szempont autóvásárlásnál (legalábbis nálam), az a kaszni állapota. Motort cserélhetsz, futóművet/féket szintén nem nagy dolog javítani, váltót kapsz 20ezerért, diffit szintén, de ami ha az autó törve volt annyira, hogy szerkezeti/tartóelem is sérült, akkor soha nem lesz olyan mint újkorában. Ez az, amire a legjobban oda kell figyelni szerintem. Meg persze azért ne lógjon, zörögjön, kattogjon, ez alap


Akár ezt veszed, akár mást, jó választás a BMW, sok sikert hozzá! Nemsoká jelentkezem


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 10:07


hancurozo írta:
Darius írta:
gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...



Pont ezaz.Nincs Harag,se sértődés.Azt mond amit akar bárki.De!Tiszteljük már a másikat,és ne nézzük egymást hülyének.Ne hazudtoljuk meg a másikat.Én nem azért vagyok itt hogy a másik autóját a saját rossz ideologiám alapján lefikázzam...


Én nem "fikáztam" senki autóját. Nem is szeretnék senkit megbántani. Ezért is írtam, hogy: "ezek lehetnek használatfüggők" és "lehet fikció".
Én arra próbáltam rámutatni, hogy aki szalonban vásárol autót (sajnos újként eladott autónál is előfordulhat) az sem lehet benne biztos, hogy a kocsi előélete makulátlan és tiszta. Valamint arra, hogy a magasabb vételár sem garancia a jobb minőségre, megkíméltebb állapotra.
Sokan jönnek a Német szervizekkel, ahol még szerencse is ha Magyar a szerelő, nem pedig valami betanítottmunkás/segédmunkás dolgozik.
Érdemes nézni a "nyugati" használtautó kereskedések tulajdonviszonyait is.
Szerintem itt az a lényeg, hogy aki ide jön érdeklődni vásárlás miatt, az tudja, hogy mindenhol, mindig ellenőrizni kell az autót. (és nem hinni a márkakereskedésnek sem. hiszen ők tudnak a legkönnyebben előéletet gyártani bármilyen romnak)


Nem neked szolt a posztomon.A szerintem általanos etikettről irtam.Amiket leirtal abban egyetertek veled...





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 09:54


Darius írta:
gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...



Pont ezaz.Nincs Harag,se sértődés.Azt mond amit akar bárki.De!Tiszteljük már a másikat,és ne nézzük egymást hülyének.Ne hazudtoljuk meg a másikat.Én nem azért vagyok itt hogy a másik autóját a saját rossz ideologiám alapján lefikázzam...


Én nem "fikáztam" senki autóját. Nem is szeretnék senkit megbántani. Ezért is írtam, hogy: "ezek lehetnek használatfüggők" és "lehet fikció".
Én arra próbáltam rámutatni, hogy aki szalonban vásárol autót (sajnos újként eladott autónál is előfordulhat) az sem lehet benne biztos, hogy a kocsi előélete makulátlan és tiszta. Valamint arra, hogy a magasabb vételár sem garancia a jobb minőségre, megkíméltebb állapotra.
Sokan jönnek a Német szervizekkel, ahol még szerencse is ha Magyar a szerelő, nem pedig valami betanítottmunkás/segédmunkás dolgozik.
Érdemes nézni a "nyugati" használtautó kereskedések tulajdonviszonyait is.
Szerintem itt az a lényeg, hogy aki ide jön érdeklődni vásárlás miatt, az tudja, hogy mindenhol, mindig ellenőrizni kell az autót. (és nem hinni a márkakereskedésnek sem. hiszen ők tudnak a legkönnyebben előéletet gyártani bármilyen romnak)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 10. péntek, 09:57

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 09:35


gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...

Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...

Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...

Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...



Pont ezaz.Nincs Harag,se sértődés.Azt mond amit akar bárki.De!Tiszteljük már a másikat,és ne nézzük egymást hülyének.Ne hazudtoljuk meg a másikat.Én nem azért vagyok itt hogy a másik autóját a saját rossz ideologiám alapján lefikázzam...

aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 09:21


Lajko írta: Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Most akarok majd a közeljövőben egy e46 venni. Hetek óta olvasgatok a neten itt is rengeteg dolgot,hogy melyik miben jobb stb.stb. a kérdésem az lenne,hogy 318i vagy egy 320d lenne-e a jobb? benzin párti voltam eddig benzines autóm van jelenleg is és a 318i-re hajlok inkább. Javarészt városban lenne használva (kisváros). kb 1m-1,2m tudok rászánni. Melyiket ajánlanátok jobban és mire kell oda figyelni amikor elmegyek megnézni egy bmw a felszíni dolgokon kívül?


Szia. én a benzinest javasolnám mert mivel valószinüleg nagyrészt rövidebb távokon fogod használni így abenzines hamarabb felmelegszik. Nekem a diesel kb. 7-8 km. után lesz üzemmeleg. Másrészt ebben az árban talán jobbat találhatsz.