
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2014. január 21. kedd, 14:44
YELLOW írta:
tudom, hogy fékfolyadék, azé írtam úgy, hogy mindenki megércse
jó akkor elgyen úgy ahogy Te mondod, mondjuk alapból cserélném le az összes olajat belőle, attől függetlenül mikor volt cserélve.
engem speciel nem érdekel, hogy full M-pack vagy sem. nekem így tetszik. szerintem ha 500-é adná, akkor simán megéri, erre írtam, hogy anyniért megkockáztatnám.
lehet én vagyok a nepeprek álma, még jó, hogy nem sűrűn veszek autót
a másik nem kép alapján fogok amúgy sem venni, hanem megnézem. aztán változhat az ember véleménye. nekem kép alapján oké, tetszik. az ára nem.
A piros:

A nem időben cserélt fékfolyadék több dolgot okozhat. Ha magas a víztartalma, erős fékezésnél a felmelegedett folyadékból a víz gőzzé válik, levegőssé téve a fékrendszert. Ha viszont évekig jár valaki magas víztartalmú fékfolyadékkal, az tönkreteszi a kerékfékhengerek valamint a főfékhenger belső felületét. Ez betétcsere után kidörzsöli a karmantyúkat, ami szivárgáshoz vezet. Esetenként a főfékhenger bármikor átengedhet. (beeshet a pedál vészfékezésnél) Ezeken már a cserélt folyadék sem fog segíteni
Ezért kell megnézni minden autót vásárlás előtt, hogy miként voltak szervizelve. (nem csak azokat cserélték ki, amiket feltétlenül szükséges volt.
Nem biztos, hogy megéri a képek alapján feltárt hibák után utazni esetleg 300km-t.