Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:48


Totyasrac írta: Sziasztok!

Pár napja írtam, hogy én is E46-okat nézegetek, automatát, 318i vagy 320i érdekel (a limuzin vagy kombi közül mindegy, kupét annyira nem akarok).

Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!


Szia!
Én úgy tudom, hogy csak kormányról működik a tempomat, ha netán tévednék, akkor minden bizonnyal kijavítanak a többiek, bár ez esetben szinte biztos vagyok benne, hogy így van, hacsak nem valami utólagos sufnizás van, de ezt meg német autónál kétlem. Amúgy elvileg (ebben már nem vagyok annyira biztos) mindegyik tempomatossá varázsolható egy multikormány beszerzésével. A drágábbik igen szép darab. Nekem is ilyen motoros van, szintén automatával. Ha nem vagy adrenalinfüggő, akkor meg leszel vele elégedve.



Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:46


Tano írta:
Hi!
E46-nál csak a kormányról lehet. Ezekben lehet kicserélték a kormányt, hogy azt külön eladják drágábban, vagy nem tempomatos autók. Igaz ezt nem nagy költség utólag berakni, főleg ha elektromos a gázpedál.


Értem, akkor erről azonnal kiszúrható, ha mégsem tempomatos csak ikszeltek amit láttak az extralistán török barátaink

Bónuszkérdés: melyik verzióknál elektromos a gázpedál? (Akkor lehet nem szűrnék tempomatosra, ha olcsón/könnyen befaragható... :twisted

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:43


Totyasrac írta: ...Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!


Hi!
E46-nál csak a kormányról lehet. Ezekben lehet kicserélték a kormányt, hogy azt külön eladják drágábban, vagy nem tempomatos autók. Igaz ezt nem nagy költség utólag berakni, főleg ha elektromos a gázpedál.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:36


Sziasztok!

Pár napja írtam, hogy én is E46-okat nézegetek, automatát, 318i vagy 320i érdekel (a limuzin vagy kombi közül mindegy, kupét annyira nem akarok).

Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:24


csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 15:22


duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 14:08


Plk89 írta:
duend írta:
nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?


Hello
nekem az a velemenyem ha kifogsz egy jo 320d-t keves kilometerrel.es nem kell cserelni turbot,porlasztot,akk azt jobban megeri,a fogyasztasuk nagyon jo,de ha elojonnek ezek a hibak akk az jo sok penzbe kerul,anyit nem tudsz egy evben megsoporolni az uzemanyagon amit ra kell majd kolts,a benzinesre is kell kolteni csak nem olyan mertekben.nekem is egy benzines e46 on van,a futomun csereltem ezt azt azonkivul minden okes.pedig mar mentem vele 24.000 kmt,es mar van benne 210 ezer km.en szeretem a benzineseket nem is tagadom.


Sziasztok!

Én is pontosan így gondolkodtam! Több forrásból is azt hallottam, hogy a benzinesekkel sincs nagyobb baj, gond nélkül futnak 200-300km-t is, ha nem többet, és azokban jellemzően kevesebb km-ek is vannak.
De elgurult a gyógyszerem, rosszul emlékeztem az itteni diesel árakra, csak most hazafelé jövet néztem meg, hogy tulajdonképpen csak 3 cent az árkülönbség, és így 1000-ről csak 650 euróra csökkent az éves üzemeltetési különbség...
Szívem szerint a benzinest választanám.
Még az a kérdés, hogy az LPG-s üzemről mi a véleményetek?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:36


duend írta:
nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?


Hello
nekem az a velemenyem ha kifogsz egy jo 320d-t keves kilometerrel.es nem kell cserelni turbot,porlasztot,akk azt jobban megeri,a fogyasztasuk nagyon jo,de ha elojonnek ezek a hibak akk az jo sok penzbe kerul,anyit nem tudsz egy evben megsoporolni az uzemanyagon amit ra kell majd kolts,a benzinesre is kell kolteni csak nem olyan mertekben.nekem is egy benzines e46 on van,a futomun csereltem ezt azt azonkivul minden okes.pedig mar mentem vele 24.000 kmt,es mar van benne 210 ezer km.en szeretem a benzineseket nem is tagadom.


státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:57


nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:46


duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 11:47

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:35


Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 11:36

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:19


csbalu írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá


juhhuuuhuuuu! Ez nagyon cefet!


Ez mit jelent?
"E36-ra alakított E46 M3 első lökhárító"


Nem azt ami a képen van!

Az valami ilyesmi lenne:


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 11:05


Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
Most ez is tetszik


hát az E46-ért lehet nem fogsz többet kapni, így nem értem. legalábbis nem tom, nehéz lesz a mai világban. így enenk fényében nem látom értelmét, eladni az E46-ot, hacsak nincs valami nyomós indokod rá


juhhuuuhuuuu! Ez nagyon cefet!


Ez mit jelent?
"E36-ra alakított E46 M3 első lökhárító"

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:47


Neo954 írta:
Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:

Most ez is tetszik


Most nézem te írtál az indexes fórumra is nem?!

Nekem ez tetszik.
kB 3-4 kilót rálocsol az ember és van egy szép nem Vanosos 325-öse, ami ki meg a világból.


Igen én voltam, ez viszont alapból nem tetszik, mármint ez a fehér


Én élek halok érte! Mármint a színért!
Sötét üveg meg a 3 színből /// valami szép minta a hátsó ajtó környékére, meg az első lökös géptető körül.

Nem is értem miért kéket vettem!


Ilyet ni!


Persze így már másképp fest. A kék mint a tied, az szintén kedvenc színem

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 23:00


Szabi46 írta:
Neo954 írta:
Szabi46 írta:

Most ez is tetszik


Most nézem te írtál az indexes fórumra is nem?!

Nekem ez tetszik.
kB 3-4 kilót rálocsol az ember és van egy szép nem Vanosos 325-öse, ami ki meg a világból.


Igen én voltam, ez viszont alapból nem tetszik, mármint ez a fehér


Én élek halok érte! Mármint a színért!
Sötét üveg meg a 3 színből /// valami szép minta a hátsó ajtó környékére, meg az első lökös géptető körül.

Nem is értem miért kéket vettem!


Ilyet ni!