YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 09:56


Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


ilyet garantálni senki nem fog. biztos ki lehet fogni jót 1 milla körül, nem lehetetlen, de nagyon kevés. de ugynez igaz, hogy drágán is ki lehet fogni szart. viszont ami olcsó, az az esetek nagyobb százalékában szar is. az okosabbja, csalóbbja pl a szart is drágán adja, ezzel félrevezetve a vásárlót, hogy az azért drága, mert sokkal jobb, mint az olcsóbb szarok. teccik érteni?
kintről nagyobb km-st veszel, akár jó állapotban is, itthon meg kb 98%-ban vissza vannak tekerve. ha sűrgős az autó, akkor vegyél egy olcsó swift-et, azon sokat bukni nem lehet, eladni meg könnyű. aztán közben nézegess minél több BMW-t, hogy legyen viszonyítási alap. egy idő után észre fogod venni, hol sántít a km, mert az állapot mást mutat. ha meg nem sűrgős az autó, akkor ugyanús nézegess BMW-ket, ne 1-2-t ha van a közelben kérd meg a tulajokat hagy nézd meg, mert venni akarsz, aztán lehet tudnak is segítnei.


Rendben, értem! hát az auto nem sürgős, most is van egy amit el szeretnék adni. azért is irogatok ide, hogy akinek illyen van vagy jártasabb ebbe a fajtába tudjon kicsit okítani.
És mik vannak olyan fontosabb dolgok amit meg kell nézni egy bmw-n vásárlásnál?
Amiből észrevehető hogy szar? persze ha van ilyen


csak azt tudom mondani, mint privátban is, hazsnáld a keresőt, olvasgass vissza, sokszor le vannak írva. a BMW uyganoylan mint a többi autó, ugyanúgy meg kell nézni, mint a többit, max alulról a többlet alkatrész miatt kell tüzetesebben megnézni. párnapja linkeltek be egy letölthető pdf-et, ami egy lista miket kell megnézni és lehet osztályozni. az egy támpont lehet.

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 09:51


YELLOW írta:
Sparta írta:
1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


ilyet garantálni senki nem fog. biztos ki lehet fogni jót 1 milla körül, nem lehetetlen, de nagyon kevés. de ugynez igaz, hogy drágán is ki lehet fogni szart. viszont ami olcsó, az az esetek nagyobb százalékában szar is. az okosabbja, csalóbbja pl a szart is drágán adja, ezzel félrevezetve a vásárlót, hogy az azért drága, mert sokkal jobb, mint az olcsóbb szarok. teccik érteni?
kintről nagyobb km-st veszel, akár jó állapotban is, itthon meg kb 98%-ban vissza vannak tekerve. ha sűrgős az autó, akkor vegyél egy olcsó swift-et, azon sokat bukni nem lehet, eladni meg könnyű. aztán közben nézegess minél több BMW-t, hogy legyen viszonyítási alap. egy idő után észre fogod venni, hol sántít a km, mert az állapot mást mutat. ha meg nem sűrgős az autó, akkor ugyanús nézegess BMW-ket, ne 1-2-t ha van a közelben kérd meg a tulajokat hagy nézd meg, mert venni akarsz, aztán lehet tudnak is segítnei.


Rendben, értem! hát az auto nem sürgős, most is van egy amit el szeretnék adni. azért is irogatok ide, hogy akinek illyen van vagy jártasabb ebbe a fajtába tudjon kicsit okítani.
És mik vannak olyan fontosabb dolgok amit meg kell nézni egy bmw-n vásárlásnál?
Amiből észrevehető hogy szar? persze ha van ilyen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 09:46


Sparta írta:
1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


ilyet garantálni senki nem fog. biztos ki lehet fogni jót 1 milla körül, nem lehetetlen, de nagyon kevés. de ugynez igaz, hogy drágán is ki lehet fogni szart. viszont ami olcsó, az az esetek nagyobb százalékában szar is. az okosabbja, csalóbbja pl a szart is drágán adja, ezzel félrevezetve a vásárlót, hogy az azért drága, mert sokkal jobb, mint az olcsóbb szarok. teccik érteni?
kintről nagyobb km-st veszel, akár jó állapotban is, itthon meg kb 98%-ban vissza vannak tekerve. ha sűrgős az autó, akkor vegyél egy olcsó swift-et, azon sokat bukni nem lehet, eladni meg könnyű. aztán közben nézegess minél több BMW-t, hogy legyen viszonyítási alap. egy idő után észre fogod venni, hol sántít a km, mert az állapot mást mutat. ha meg nem sűrgős az autó, akkor ugyanús nézegess BMW-ket, ne 1-2-t ha van a közelben kérd meg a tulajokat hagy nézd meg, mert venni akarsz, aztán lehet tudnak is segítnei.

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 09:41


Neo954 írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,


Ebben igazad van!
Nekem kb fél milla volt a kocsi meg a papírozás, mire minden rendben lesz rajta simán benne leszek 8-9százban, de akkor sokáig tip-top lesz a gép.



1m körül szarok vannak?? még ha németből is van? Akkor mi az az árkategória ahol már valószínű hogy nem szar?


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:57


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,


Ebben igazad van!
Nekem kb fél milla volt a kocsi meg a papírozás, mire minden rendben lesz rajta simán benne leszek 8-9százban, de akkor sokáig tip-top lesz a gép.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:57


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:53


ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"


nem = sem, értem ezlatt, hogy a normálisabb E36-ja is 1 milla körül van vagy éppen több. de azok már elég jók. bocs ha rosszul fogamaztam.,


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:51


YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Az a gáz, hogy most óriási divat lett az e46 vásárlása+behozatala/kint most ért abba a korba, hogy elkezdték kidobálni/ és most mindenki szarért-hugyért próbál BMW-hez jutni, csak sajna ezeknek az irreálisan olcsó autók 90%-a szemét!
A jónak ma is és kint is meg van az ára, de ezt nem lehet elmagyarázni sajna jópár embernek, de majd megtanulják a saját kárukon, csak addigra már az lesz, hogy a BMW a szar nem pedig ők voltak a marhák, hogy a legolcsóbb autók közül válogattak...



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:50


nickname írta:
compact írta:
zoli900 írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo


Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?


Sem a motor sem a turbó nem örül neki!



Pedig tízezrenként kellene cserélni.



Így van én is 10ezres intervallumon vagyok, de ha érzem, hogy fárad az olaj (hangosodik a vezérlés, később jön meg az olajnyomás) akkor előbb dobatom le.

Ha a turbócső elreped azt észreveszed mert elfolyik a motorolaj.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:50


YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Na azért már hülyeségeket nem kéne írni "E36-ból nem nagyon van normális 1 millába"

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:49


YELLOW írta:
E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...


Azért tegyük hozzá az nem egy gyári e36..30i motor M3 fékek,6-s váltó stb...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:44


compact írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



E36-ból nem nagyon van normális 1 millába. múltkor egy 92-est láttam igaz agyon újítva de 1,8 misiért volt. nah az is durva...

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:37


YELLOW írta:
jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


de okosat szóltál, én iylenért vagyok leugatva. akkor csak egyet értünk ugye-ugye


Csatlakozom én is az "1M Ft körül ne vegyél e46-ot" táborhoz, csak én óvatosabban próbáltam tálalni!



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:36


compact írta:
zoli900 írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo


Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?


Sem a motor sem a turbó nem örül neki!



Pedig tízezrenként kellene cserélni.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 21:35


jons írta:
Sparta írta:
Hát olyan 1m ft körül


1M Ft körül ne vegyél e46-ot.


Lehet venni csak kurva nagy szerencse kell hozzá mint mondjuk Dbtibinek.