státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 21:53


benkoszabi írta: ...Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....


Azokat a szavakat hallottad már , hogy : homloküreg gyulladás, arcüreg gyulladás ...?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 21:51


benkoszabi írta: Olvasgattam a hózzászólásokat a felszereltséggel kapcsolatban, mivel az általam korábban mutatottk E46-ok szerintetek eléggé alapmodellek voltak (manuális klíma, nincs vezérlőgomb a kormányon, hátsó ablaktekerő...)

Nos, egy Laguna 2-t hajtók, kétzónás, automata klímával. Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....

Hátsó tekerős ablaktekerő nem gond, sőt, időtállóbb mint az elektromos, hátul amúgy se ülnek sokan, ettől persze még lehetne ciki 2013-ban...

Szal ezzel csak azt mondom, hogy ezek az extrák nem is hiányoznak, legyen jó motorikusan, aztán GO!


majd amikor a homloküreg és arcüreg gyulladásodat megspékelet egy kis kötőhártya gyuladással, majd többet nem nyomatod az arcodba a hideget legalábbis nekem a BMW ha 16-ra lövöm be, akkor sokáig 2 fokos hideget fúj be

státusz benkoszabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 21:39


Olvasgattam a hózzászólásokat a felszereltséggel kapcsolatban, mivel az általam korábban mutatottk E46-ok szerintetek eléggé alapmodellek voltak (manuális klíma, nincs vezérlőgomb a kormányon, hátsó ablaktekerő...)

Nos, egy Laguna 2-t hajtók, kétzónás, automata klímával. Ez nálam úgy néz ki, hogy beállítom a hőfokot, amit nagy melegben általában letekerek 16fokra, venti csutkára, beállítom hogy csak az arcomba nyomja aztán hadd szóljon, az Automatát kikapcsolom....

Hátsó tekerős ablaktekerő nem gond, sőt, időtállóbb mint az elektromos, hátul amúgy se ülnek sokan, ettől persze még lehetne ciki 2013-ban...

Szal ezzel csak azt mondom, hogy ezek az extrák nem is hiányoznak, legyen jó motorikusan, aztán GO!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 12:20


Justaguy írta: Esetleg ezt valaki meg tudná nézni?
Ha érdemes megvenni, már vinném is.

320 vagy 318 inkább?



El ne kapkodd. Vigyél magaddal olyat aki ért hozzá, és lessétek meg alaposan.
Én az automatát nem merném bevállalni, de ez csak az én véleményem, ettől még lehet jó.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 12:06


Justaguy írta: Esetleg ezt valaki meg tudná nézni?
Ha érdemes megvenni, már vinném is.

320 vagy 318 inkább?



Én csak a hírdetést olvasgattam, de ha "garantált futásteljesítmény" van feltüntetve a szöveg részben, akkor az adatok közül hol a km óraállás ?
Egyébként képek alapján - amennyire én értek hozzá - tetszik.

szerk. : járművek ugyanitt, ugyanez az autó van hírdetve 318i-nek 2x is !?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 16. kedd, 12:09

státusz Justaguy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 12:01


Esetleg ezt valaki meg tudná nézni?
Ha érdemes megvenni, már vinném is.

320 vagy 318 inkább?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 16. kedd, 12:01

státusz Justaguy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 11:01


Köszi a válaszokat még várok akkor az igazira, nem akarok fél évre autót venni
Megnéztem volna személyesen is azért a 16-ost, de Békés megyéből Nyiregyre átugrani csak egy kis vizslatás miatt nemigazán érné meg


státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 10:49


Stukker1987 írta:
jlaci74 írta:
m_attila írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas


Ott a pont.
A helyi adó törvények miatt alacsonyabb a teljesítmény.
Szoftveresen orvosolható. ..


A Belga piacra szánt 163le-s változatokat általában felismerik a Vin Dekóderek,amennyire mások tapasztalatai igazak.
+ az én verdám No-ban futott egészen 2013-ig.


BMW Márkaszervíz szerint is 177Le-s vagyok a M57/TU motorral


státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 07:04


jlaci74 írta:
m_attila írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas


Ott a pont.
A helyi adó törvények miatt alacsonyabb a teljesítmény.
Szoftveresen orvosolható. ..


A Belga piacra szánt 163le-s változatokat általában felismerik a Vin Dekóderek,amennyire mások tapasztalatai igazak.
+ az én verdám No-ban futott egészen 2013-ig.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 00:10


m_attila írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas


Ott a pont.
A helyi adó törvények miatt alacsonyabb a teljesítmény.
Szoftveresen orvosolható. ..


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 23:39


jrtom írta:
Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





vagy belgapiacos 525d ami 177 helyett pont 163 lovas

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 21:20


Stukker1987 írta:
jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.

Így, hogy nincs kiírva a kocsid típusa az évjáratból és ha 177 Le akkor 525d ha viszont 163 Le akkor 520d-d van.





Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 21:09


Igazad van, ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy el fog jutni a srác oda, hogy basszus nem rossz nem rossz ez a BMW, de lényegében bármelyik másik E46-ba ül bele, az vagy ugyanilyen lesz( erre kisebb az esély) vagy erősebb és jobban felszerelt lesz mint ez. Én emlékszem még mennyire odavoltunk '98-ban mikor fater megvette az E46 320D-t. űrtechnika volt akkoriban a többi autónkhoz képest, bőrös volt, de hátul tekerős volt benne az ablak pl. Ma ha visszagondolok rá és összehasonlítom bármelyik E46-ommal ami volt/van, gigafapad volt az is.( 15-ös lemezkerekek, LOL) De ez azért van, mert ültem azóta jobban felszerelt és erősebb E46-ban.
Én a 320ci-met is azért adtam el végül, mert 3 hónap alatt rájöttem mi minden hiányzik belőle egy fulloshoz képest. pedig bőrös, tempomatos 2.2-es volt, nem volt azért alap. Aztán végül szerencsém lett. Se fiatalabb E46-om nem lehet( itt be se tudtam irni, hogy 2006-os gyártás, csak 2005ig számolja), se jobban felszereltet nem tudok elképzelni. Vagyis de, 2 dolog ami hiányzik belőle, az ülésfűtés, illetve a gyári Xenon fényszóró. van ugyan benne utólagos, szóval ez annyira nem vészes. Ez csak a semmi sem lehet tökéletes alapon probléma, egyébként nem nagyon érdekel. A prémiumhifi hiányzott, de végül belekerült. Most a "legnagyobb" gondom az vele kapcsolatban, hogy baromira vívódok, hogy lecseréljem-e egy E92 335i MSport-ra, vagy másik variáció, hogy elkezdem ezt kicsit egyedibbé tenni.... sose lehet jó semmi

Pocses írta:
csbalu írta:
lalada írta:
Idézet: Amit azóta ráköltöttem már extrákra és rá szeretnék költeni bőven vehettem volna alapból egy jobban felszereltet. Akkor érzékeli az ember csak milyen különbség van E46 és E46 között amikor beül egy full extrásba, teljesen más a 2 BMW.


annó az E46-nál én is ugyanígy voltam: vettem egy fapadot kb, mert az hittem az elég lesz, aztán csak burítottam bele a lóvét, navi, ülésfűtés, ködlámpa, xenon stb. stb.


Az ember első BMW-jénél még a fapad is úgy érződik mintha ez lenne a menyország, mikor megvettem én is így éreztem, aztán jött a fórum, húú ez kéne az kéne amaz kéne... nem költök rá inkább pedig boríthatnám a lóvét. Persze vannak olyan emberek akiket ez nem érdekel, pl nem is fórumoznak, nem nagyon látnak más ilyen autókat, őket nem biztos hogy zavarja a különbség. De én pl. végtelen listát tudnék írni mi kéne még bele.


Bizonyára igazad van, akkor lehet én vagyok "igénytelen". De nekem + a nejemnek pont így jó ezzel a felszereltséggel. Már nem foglalkoztatnak a tuning és egyéb "nyalánkságok", van egy 9 hónapos unokám ha lehet inkább vele foglalkozok mert imádom.
Na meg a hobbim a motorozás ilyenkor inkább motorra ülök ha lehet.....




státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 20:24


jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?


2005-ös gyártás azon belül is az év második fele 7-8.hó.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 15. hétfő, 20:25

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 20:16


Stukker1987 írta: Sziasztok!

Van egy érdekes problémám a frissen vásárolt 2005-ös E61-em teljesítményével kapcsolatban!

Mégpedig,hogy a régi forgalmiban 120KW-nak tüntetik fel (163LE),viszont az összes Vin decoder oldalon 130KW-os(177LE-s) példánynak írják.

Németből jött az autó az előző tulajához,ő azt mondja hogy nem is lehet 163Le-s...

Azért ide írok,mert csak szombaton került hozzám a vas.


Mikori a kocsi?