BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 22:51


InsectKiller írta:
pojcii írta: Sziasztok!!

Lenne egy számotokra jelentéktelen de nekem elég fontos kérdésem!!
Olvastam jó pár dolgot ezen és más oldalakon is de nem tudom eldönteni hogy E36 vagy E46 ??
Diesel vagy Benzin? A lovakat szeretem főleg ha jó sok van belőle!!

Előre is köszönök minden kommentárt!!


Van/volt szerencsém E36 328Ci-t és E46 330Ci-t vezetni. Érezni a különbséget. Az E36 öregebb, "puritánabb" (ezért remélem nem kövez meg senki) nincs benne annyi kényelem és elektronika. Pont ezért az E46-nál több a hibalehetőség. De én az E46-ban jobban és biztonságosabban érzem magam.


1998 volt a váltóév. A legfiatalabb E36 is 15-16 éves. A legfiatalabb E46 meg 8 éves. Szerintem ilyen korú autóknál nem szériában kell gondolkodni, hanem állapotban, amit ki tudsz fogni. Na meg amire lové van. Egy jó állapotú E46 még 2M fölött van, de akár 3M is lehet, E36-ból igen szupernek kell lenni, hogy 1M fölé csússzon az ára. És még egy dolog. Egy szériából ritkán éri meg az első évfolyamokból vásárolni, akkor még tele vannak gyerekbetegségekkel, amiket aztán jó esetben javítanak. Lásd az első szériás E46-ok hátsó futómű kiszakadásait.

Más. Hasonlítsd össze a két széria tengelytávját, nyomtávszélességét. Az E46 nőtt, ez alapból stabilabb futást jelent.
Még másabb. Az E46 most billeg az elavultság határán, az E36 már garantáltan az. Persze ez jórészt pszichés érzés, ha most egy Golf 2-ből szemléled a világot, akkor ennek nincs olyan jelentősége, de a formavilág bizony alakul az idővel és a 15 éves külső ma már avítt. Vannak kevésbé avuló formák, lásd 911, vagy pl nekem ilyen az E39 is, de az E36 szerintem nem ilyen.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 21:29


pojcii írta: Sziasztok!!

Lenne egy számotokra jelentéktelen de nekem elég fontos kérdésem!!
Olvastam jó pár dolgot ezen és más oldalakon is de nem tudom eldönteni hogy E36 vagy E46 ??
Diesel vagy Benzin? A lovakat szeretem főleg ha jó sok van belőle!!

Előre is köszönök minden kommentárt!!


Van/volt szerencsém E36 328Ci-t és E46 330Ci-t vezetni. Érezni a különbséget. Az E36 öregebb, "puritánabb" (ezért remélem nem kövez meg senki) nincs benne annyi kényelem és elektronika. Pont ezért az E46-nál több a hibalehetőség. De én az E46-ban jobban és biztonságosabban érzem magam.

pojcii
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz pojcii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 21:10


Sziasztok!!

Lenne egy számotokra jelentéktelen de nekem elég fontos kérdésem!!
Olvastam jó pár dolgot ezen és más oldalakon is de nem tudom eldönteni hogy E36 vagy E46 ??
Diesel vagy Benzin? A lovakat szeretem főleg ha jó sok van belőle!!

Előre is köszönök minden kommentárt!!

Haby
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Haby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 15:28


norbeee írta:
Haby írta:
norbeee írta:
Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


Miért akarsz mindenáron Szlovákiából autót venni?


Mert ott dolgozom, és céges lenne az autó...


Értem.

ha elindulnék keresni talán ezeket megnézném:
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...58705.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...07039.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...72166.html

nincs olyan amelyikbe nem lehet belekötni, tökéleteset nem fogsz találni. Legyen rendbe a motor-turbó, kaszni ne legyen nagyon sérült. A hibalehetőségek száma gyakorlatilag végtelen. Ha a tulaj igénytelen valszeg az autója is. De órákat lehet erről regélni...


Azért is írtam, az első hsz-ben, hogy nem tökéletes autót keresek, hanem használhatót

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 14:53


Haby írta:
norbeee írta:
Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


Miért akarsz mindenáron Szlovákiából autót venni?


Mert ott dolgozom, és céges lenne az autó...


Értem.

ha elindulnék keresni talán ezeket megnézném:
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...58705.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...07039.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...72166.html

nincs olyan amelyikbe nem lehet belekötni, tökéleteset nem fogsz találni. Legyen rendbe a motor-turbó, kaszni ne legyen nagyon sérült. A hibalehetőségek száma gyakorlatilag végtelen. Ha a tulaj igénytelen valszeg az autója is. De órákat lehet erről regélni...

Haby
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Haby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 14:30


norbeee írta:
Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


Miért akarsz mindenáron Szlovákiából autót venni?


Mert ott dolgozom, és céges lenne az autó...

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 14:21


Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


Miért akarsz mindenáron Szlovákiából autót venni?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 14:13


Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


előre bocs, de én nem fogok azért több 100 hirdetést átnézni
az én konkrét véleményem az, hogy ha ennyi a kereted rá, akkor én egyiket sem tartom érdemesnek. de komolyan. max ha lenne egy olyan, amit szintén megszorulásból adnának el, és ismerem a tulajt, meg az autót, akkor ajánlanék, de ismeretlen autókból, ilyen árban én nem fogok ajánlani semmit. bocsi!

Haby
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Haby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 14:05


Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 13:04


YELLOW írta:
Haby írta: Ezeket reggel nézegettem, nagyon gyanúsan olcsók, de az én szememnek nem csúnyák. Kíávncsi lennék a ti véleményetekre is, hogy egy ilyen belsőtér mégis milyen futásteljesítményt takar. A másodiknál az igénytelen mélyláda elég visszataszító, mert ha ezt tette bele akkor szervizelni se igen volt pénz, az elsőbe nem nagyon látok hibát képek alapján. (bár lehet csak elvakult vagyok )

http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...82891.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...77271.html


az elsőnál a 180ezer km inkább 600ezer. amúgy nem lenne a bőr olyan rossz állapotban, de már foldozva van, a kormány is csónyán megkopott, ami mondjuk lehet savas izzadt tenyértől is, de a 180ezer, az tutti nem annyi.
a második, egy jó kárpit tisztítás sokat dobott volna a beltéren. a hátsó lámpánál hoba, amin nem csodálkozok, hosz a hátsó csomagtérajtónál a kábelátvezetésnél a gumi harmónika is ki van jőve a helyéről... illetve a hátsó sárvédőnél látszik rozsda pupujkás nyom.

viszont, ami jó számomra ezen az oldalon, hogy sok képet feltesznek, nem takargatnak árulkodó részeket ki, megadják a VIN kódot, már ha valós, de miért ne lenne. itt magyarországon, direkt olyan szögből fotóznak, hogy a gáz ne látszódjon pont, VIN kódot telefonra sem nagyon adnak, meghirdetik szervízkönyvesen, aztán mikor az ember elutazik, akkor kiderül elvitte a cica

én biztos nem venném meg egyiket sem. gondolom szlovákiában élsz, vagy közel a határhoz, azért nézelődsz itt. én lehet inkább, akkor utaznék németbe, vagy osztrákokhoz szétnézni.
én ahogy látom a szlovák mentalitást vezetésben (hozzánk marha sokan jönnek strandolni), hát... óvakodnék


Teljesen jól látod, hiába jó az ára egy petákot nem adnék érte. Legalább a bőrt ne kenték volna be valami csillogó izével

Ha én most vennék autót, elszaladnék messzire és valami ilyet hoznék magamnak:
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st|fs
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st|fs
http://www.autoscout24.de/Deta...mp;asrc=st|fs

Tudom ez egy 3as fórum, nekem is az van, de volt E39-em és azóta is fáj a szívem hogy eladtam. Ezek között sok a full-full extrás, a fenntarása ugyanannyi ha nem olcsóbb mint egy e46. A forma ma már nem a legmodernebb, de klasszikus.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 31. szerda, 13:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 12:48


Haby írta: Ezeket reggel nézegettem, nagyon gyanúsan olcsók, de az én szememnek nem csúnyák. Kíávncsi lennék a ti véleményetekre is, hogy egy ilyen belsőtér mégis milyen futásteljesítményt takar. A másodiknál az igénytelen mélyláda elég visszataszító, mert ha ezt tette bele akkor szervizelni se igen volt pénz, az elsőbe nem nagyon látok hibát képek alapján. (bár lehet csak elvakult vagyok )

http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...82891.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...77271.html


az elsőnál a 180ezer km inkább 600ezer. amúgy nem lenne a bőr olyan rossz állapotban, de már foldozva van, a kormány is csónyán megkopott, ami mondjuk lehet savas izzadt tenyértől is, de a 180ezer, az tutti nem annyi.
a második, egy jó kárpit tisztítás sokat dobott volna a beltéren. a hátsó lámpánál hoba, amin nem csodálkozok, hosz a hátsó csomagtérajtónál a kábelátvezetésnél a gumi harmónika is ki van jőve a helyéről... illetve a hátsó sárvédőnél látszik rozsda pupujkás nyom.

viszont, ami jó számomra ezen az oldalon, hogy sok képet feltesznek, nem takargatnak árulkodó részeket ki, megadják a VIN kódot, már ha valós, de miért ne lenne. itt magyarországon, direkt olyan szögből fotóznak, hogy a gáz ne látszódjon pont, VIN kódot telefonra sem nagyon adnak, meghirdetik szervízkönyvesen, aztán mikor az ember elutazik, akkor kiderül elvitte a cica

én biztos nem venném meg egyiket sem. gondolom szlovákiában élsz, vagy közel a határhoz, azért nézelődsz itt. én lehet inkább, akkor utaznék németbe, vagy osztrákokhoz szétnézni.
én ahogy látom a szlovák mentalitást vezetésben (hozzánk marha sokan jönnek strandolni), hát... óvakodnék

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 12:39


Haby írta:
jlaci74 írta:
Haby írta: Sziasztok BMW-sek.

Végre úgy néz ki, hogy eljutottam oda, hogy megvegyem életem első BMW-jét, és ennek kiválasztásában kérném a segítségeteket. Mindenképp dízel kell, leginkább E46-ot szeretnék, de nem vetem meg az E39-et sem, érdekelne, hogy a vásárlásra szánt max 1,2MFt-ért melyiket érdemes nézegetnem. Tudom, hogy elég szűkös a keret, de sajnos ennyim van a vásárlásra, mert azért az első szervízt is meg kell vmiből oldani. Tisztában vagyok vele, hogy ennyi pénzért nem fogok tökéletes autót találni, nem is az a célom. Inkább az érdekelne, hogy mire kell odafigyelni, ami árulkodó jel lehet egy látszólag szép autón is.
Azt olvastam, hogy a kulcsból ki lehet olvasni a futásteljesítményt, és ott nem lehet módosítani. Ez valóban így van? Nem 100e km-es kocsit keresek, tisztában vagyok vele, hogy legalább 250-300e km a reális, csak jó lenne ezt pontosan tudni, hogy mennyi az annyi.

Bocsi, ha kicsit össze-vissza írtam, de remélem tudtok segíteni

Előre is köszi!


A kulcsból olvasott km sem garantált. VIN-ből próbálj szervizmúltat megtudni, bár ebben az árkategóriában reálisan egy 2000 évjárat körüli diesel e46-ot tudsz venni és mint tudjuk ilyenkor már állapotot nézünk nem km-t. Fontosabb hogy mi volt kicserélve, felújítva , pl. turbo, adagoló, kuplung-lendkerék, stb... és ezek az évjáratok már hajlamosak rozsdásodni , erre is figyelj.

" legalább 250-300e km a reális " - ez nem reális hanem kevés. Számolj egy kicsit, dieselek első években 30-50e. km-t mennek évente, később ez csökken, de ha kiszámolod 13 évre akkor lehet mosolyogni a hirdetett 195e km-es óraállásokon...
Persze kivétel mindig van, keresni kell.
Ha még nem volt BMW-d akkor vásárlás előtt olvass sokat, nézz meg-próbálj ki többet, hogy legyen viszonyítási alapod.
Sok szerencsét !


Igen én is ilyen korú autókat nézegetek. Ezt a kulcsos dolgot úgy hallottam, hogy csak törölni lehet belőle, megváltoztatni nem. És mit keressek inkább ennyi pénzért? E39 525D, vagy E46 320D?

Olvasgattam lentebb, hogy az ilyen árú autókra költeni kell. Ez mit takar pontosan? Úgyértem, hogy inkább futómű felújítás, kasztnizás, vagy a motorral is lehetnek bajok?


ilyen áron leginkább olyan autókl mennek, amiktől szabadulni akarnak, mert a felét rá kellene költeni. ritka ahol nem. visszább írtam munkatársam, aki adósság miatt már 750-be hirdette 97-es 20i E39-ét, mégis 1,2 misiért vitték el, mert korábbi javaslatomra feltette annyiért, csak ott nem változtatta meg az árat, elfelejtette. (alig 1 hónapig hirdette) a vevő nem alkudott, azt mondta eddig amiket megnéztek köpet volt mind. gondolhatod. persze előfordulhat, hogy egy szarnak is megkérik az árát, és az árral vezetik félre az embert.
a kulcs azt az állapotot tárolja, amit az EWS tárol. van még egy pár helyen KM óra állás.
ha ilyen árban akarsz jó autót kifogni, az időbe fog kerülni. szerintem kereskedéseket érdemes kerülni, inkább magánszemély, ismerősökön kerezstül érdeklődve. pl kinézel egy autót, esetleg ha lakik ott ismerős megkérdezheted ismeri-e a verdát, tudja-e milyen a tulaj, stb.

Haby
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Haby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 12:37


Ezeket reggel nézegettem, nagyon gyanúsan olcsók, de az én szememnek nem csúnyák. Kíávncsi lennék a ti véleményetekre is, hogy egy ilyen belsőtér mégis milyen futásteljesítményt takar. A másodiknál az igénytelen mélyláda elég visszataszító, mert ha ezt tette bele akkor szervizelni se igen volt pénz, az elsőbe nem nagyon látok hibát képek alapján. (bár lehet csak elvakult vagyok )

http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...82891.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...77271.html

Haby
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Haby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 12:31


jlaci74 írta:
Haby írta: Sziasztok BMW-sek.

Végre úgy néz ki, hogy eljutottam oda, hogy megvegyem életem első BMW-jét, és ennek kiválasztásában kérném a segítségeteket. Mindenképp dízel kell, leginkább E46-ot szeretnék, de nem vetem meg az E39-et sem, érdekelne, hogy a vásárlásra szánt max 1,2MFt-ért melyiket érdemes nézegetnem. Tudom, hogy elég szűkös a keret, de sajnos ennyim van a vásárlásra, mert azért az első szervízt is meg kell vmiből oldani. Tisztában vagyok vele, hogy ennyi pénzért nem fogok tökéletes autót találni, nem is az a célom. Inkább az érdekelne, hogy mire kell odafigyelni, ami árulkodó jel lehet egy látszólag szép autón is.
Azt olvastam, hogy a kulcsból ki lehet olvasni a futásteljesítményt, és ott nem lehet módosítani. Ez valóban így van? Nem 100e km-es kocsit keresek, tisztában vagyok vele, hogy legalább 250-300e km a reális, csak jó lenne ezt pontosan tudni, hogy mennyi az annyi.

Bocsi, ha kicsit össze-vissza írtam, de remélem tudtok segíteni

Előre is köszi!


A kulcsból olvasott km sem garantált. VIN-ből próbálj szervizmúltat megtudni, bár ebben az árkategóriában reálisan egy 2000 évjárat körüli diesel e46-ot tudsz venni és mint tudjuk ilyenkor már állapotot nézünk nem km-t. Fontosabb hogy mi volt kicserélve, felújítva , pl. turbo, adagoló, kuplung-lendkerék, stb... és ezek az évjáratok már hajlamosak rozsdásodni , erre is figyelj.

" legalább 250-300e km a reális " - ez nem reális hanem kevés. Számolj egy kicsit, dieselek első években 30-50e. km-t mennek évente, később ez csökken, de ha kiszámolod 13 évre akkor lehet mosolyogni a hirdetett 195e km-es óraállásokon...
Persze kivétel mindig van, keresni kell.
Ha még nem volt BMW-d akkor vásárlás előtt olvass sokat, nézz meg-próbálj ki többet, hogy legyen viszonyítási alapod.
Sok szerencsét !


Igen én is ilyen korú autókat nézegetek. Ezt a kulcsos dolgot úgy hallottam, hogy csak törölni lehet belőle, megváltoztatni nem. És mit keressek inkább ennyi pénzért? E39 525D, vagy E46 320D?

Olvasgattam lentebb, hogy az ilyen árú autókra költeni kell. Ez mit takar pontosan? Úgyértem, hogy inkább futómű felújítás, kasztnizás, vagy a motorral is lehetnek bajok?


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 31. szerda, 12:16


Haby írta: Sziasztok BMW-sek.

Végre úgy néz ki, hogy eljutottam oda, hogy megvegyem életem első BMW-jét, és ennek kiválasztásában kérném a segítségeteket. Mindenképp dízel kell, leginkább E46-ot szeretnék, de nem vetem meg az E39-et sem, érdekelne, hogy a vásárlásra szánt max 1,2MFt-ért melyiket érdemes nézegetnem. Tudom, hogy elég szűkös a keret, de sajnos ennyim van a vásárlásra, mert azért az első szervízt is meg kell vmiből oldani. Tisztában vagyok vele, hogy ennyi pénzért nem fogok tökéletes autót találni, nem is az a célom. Inkább az érdekelne, hogy mire kell odafigyelni, ami árulkodó jel lehet egy látszólag szép autón is.
Azt olvastam, hogy a kulcsból ki lehet olvasni a futásteljesítményt, és ott nem lehet módosítani. Ez valóban így van? Nem 100e km-es kocsit keresek, tisztában vagyok vele, hogy legalább 250-300e km a reális, csak jó lenne ezt pontosan tudni, hogy mennyi az annyi.

Bocsi, ha kicsit össze-vissza írtam, de remélem tudtok segíteni

Előre is köszi!


A kulcsból olvasott km sem garantált. VIN-ből próbálj szervizmúltat megtudni, bár ebben az árkategóriában reálisan egy 2000 évjárat körüli diesel e46-ot tudsz venni és mint tudjuk ilyenkor már állapotot nézünk nem km-t. Fontosabb hogy mi volt kicserélve, felújítva , pl. turbo, adagoló, kuplung-lendkerék, stb... és ezek az évjáratok már hajlamosak rozsdásodni , erre is figyelj.

" legalább 250-300e km a reális " - ez nem reális hanem kevés. Számolj egy kicsit, dieselek első években 30-50e. km-t mennek évente, később ez csökken, de ha kiszámolod 13 évre akkor lehet mosolyogni a hirdetett 195e km-es óraállásokon...
Persze kivétel mindig van, keresni kell.
Ha még nem volt BMW-d akkor vásárlás előtt olvass sokat, nézz meg-próbálj ki többet, hogy legyen viszonyítási alapod.
Sok szerencsét !