laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. március 04. szerda, 10:01


hun_tigoo írta: bal elől valami kopog azt mondta a tulaj telefonban...gondolom az nem lehet olyan egetrengető probléma mit nem lehetne orvosolni...
laleeboy írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

Most veszünk hétvégén egy 316 compactot 1996os kiadásút.
Hol találom a motor illetve az alváz számot?
Mire figyeljünk oda az autónál?

Valaki lenne oly kedves és leírná nekem nem csak tő szavakban az észrevételeit?
Azért választottam ezt a "példányt" , mert ez még annyira nincs tele elektronikával ...

Köszönöm előre is!


Az alvázszám a tűzfalon van középtájt a motorszám a motoron eléggé el van dugva ha szembe állsz a kosival akkor jobb oldalt alul a blokk váltó felőli részén szokott lenni talán aknából vagy csáposról meg lehet nézni.

Mire figyelj oda?

A rozsdára első sárvédők alja "A" oszlop töve küszöbök emelési pontok.

Ha mész vele ne húzzon semerre sem üresben sem fékezéskor ne zörögjön, kopogjon semmi





Ha szerencséd van akkor csak 1 talpas vagy a kormányösszekötő, ha nem akkor kormánymű, lengéscsillapító vagy toronycsapágy is lehet

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 16:48


bal elől valami kopog azt mondta a tulaj telefonban...gondolom az nem lehet olyan egetrengető probléma mit nem lehetne orvosolni...
laleeboy írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni:

Most veszünk hétvégén egy 316 compactot 1996os kiadásút.
Hol találom a motor illetve az alváz számot?
Mire figyeljünk oda az autónál?

Valaki lenne oly kedves és leírná nekem nem csak tő szavakban az észrevételeit?
Azért választottam ezt a "példányt" , mert ez még annyira nincs tele elektronikával ...

Köszönöm előre is!


Az alvázszám a tűzfalon van középtájt a motorszám a motoron eléggé el van dugva ha szembe állsz a kosival akkor jobb oldalt alul a blokk váltó felőli részén szokott lenni talán aknából vagy csáposról meg lehet nézni.

Mire figyelj oda?

A rozsdára első sárvédők alja "A" oszlop töve küszöbök emelési pontok.

Ha mész vele ne húzzon semerre sem üresben sem fékezéskor ne zörögjön, kopogjon semmi





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 16:17


Uraim egy pár kérdés
Ha most kellene vásárolni E46 dieselt, kb 2001-2004 évjárat közt, ki melyik motorosat venné és miért ? A válaszban nem a teljesítményre és nem is a fogyasztásra lennék kíváncsi, kifejezetten a megbízhatóság, tartósság, meghibásodási lehetőségek és javítási költségvonzatok érdekelnének inkább, némi indokolással. Előre is köszönöm.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 15:53


hun_tigoo írta: Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:

Most veszünk hétvégén egy 316 compactot 1996os kiadásút.
Hol találom a motor illetve az alváz számot?
Mire figyeljünk oda az autónál?

Valaki lenne oly kedves és leírná nekem nem csak tő szavakban az észrevételeit?
Azért választottam ezt a "példányt" , mert ez még annyira nincs tele elektronikával ...

Köszönöm előre is!


Az alvázszám a tűzfalon van középtájt a motorszám a motoron eléggé el van dugva ha szembe állsz a kosival akkor jobb oldalt alul a blokk váltó felőli részén szokott lenni talán aknából vagy csáposról meg lehet nézni.

Mire figyelj oda?

A rozsdára első sárvédők alja "A" oszlop töve küszöbök emelési pontok.

Ha mész vele ne húzzon semerre sem üresben sem fékezéskor ne zörögjön, kopogjon semmi



hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 14:51


Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:

Most veszünk hétvégén egy 316 compactot 1996os kiadásút.
Hol találom a motor illetve az alváz számot?
Mire figyeljünk oda az autónál?

Valaki lenne oly kedves és leírná nekem nem csak tő szavakban az észrevételeit?
Azért választottam ezt a "példányt" , mert ez még annyira nincs tele elektronikával ...

Köszönöm előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 07:46


django24 írta:
Szisztok ! Tudtok valamit erről a bmw- ről mondani ? érdemes megvenni ? válaszokat előre is köszönöm
A link neve


sokszor hirdet autót. képek alapján jónak tűnik. kulcsai megvan az összes. képekről ennyi.

django24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz django24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 22:56


django24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz django24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 22:54


Szisztok ! Tudtok valamit erről a bmw- ről mondani ? érdemes megvenni ? válaszokat előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. február 25. szerda, 18:27


Mondanátok egy gyors véleményt ?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8687424

Ez az autó " Dan " fórumtársé volt, legalább is itt megtaláltam. Tudom, hogy a kormány hagy maga után kívánni valót, de összességében kíváncsi lennék a véleményetekre.
Köszönöm.

Fórumtárs korábban írta, hogy a vonóhorog kulcsa elveszett, illetve ingadozó alapjárat probléma volt vele, de azt a hozzászólasaiból úgy veszem ki, leválasztó szelep cserével orvosolták. 2013.04. hóban első hsz, aztán más hibáról nem írt többet.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 25. szerda, 18:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 21:50


lucasdante2 írta: Üdv! A kérdésem a következő: Szerintetek ez csak elírás, vagy motorcsere vagy ez gyárilag létezhet. 318i vásárlásán gondolkozom.

Non facelift, N-es motor

Köszönöm a válaszokat!



nincs kép a motortérről. de nem N-es. mivel a köbcenti az 1.9-es tehát M43-as a motor. én annyi baromságot olvasok a hahu-n is.
egyébként akár elképzelhető is lenne, hogy próbaképpen berakják a régi kasztniba. más autóknál pláne. de BMW-nél ilyet méh nem láttam. olyat már igen, hogy FL-ben az M43-as moci volt, de az is ritka, valószínű más régióba készült. inkább a dízeleknél volt jellemző, hogy pl az FL kasztnihoz és motorhoz még 5-ös váltót kapott.

státusz lucasdante2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 23. hétfő, 20:43


Üdv! A kérdésem a következő: Szerintetek ez csak elírás, vagy motorcsere vagy ez gyárilag létezhet. 318i vásárlásán gondolkozom.

Non facelift, N-es motor

Köszönöm a válaszokat!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 23. hétfő, 20:50

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 21:39


Whole01 írta: Sziasztok!

2003as 4. havi E46 318i-t(143Le) néztem ki.
Megbízhatónak mondható?
Ezekben melyik motor van?Remélem nem az N40es,mivel olvastam ezt nem ajánljátok.
Előre is köszi!:


N42B20 amit te kinéztél, az N40-es 1.6-os.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 19:57


Sziasztok!

2003as 4. havi E46 318i-t(143Le) néztem ki.
Megbízhatónak mondható?
Ezekben melyik motor van?Remélem nem az N40es,mivel olvastam ezt nem ajánljátok.
Előre is köszi!:

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 10:31


andree írta: Sziasztok,valószínűleg le fogom cserélni a 20d-t valamilyen kisebb benzinesre. Az oka hogy elég sokat fogjuk városban használni a nyár végétől. A kisebb benzines alatt 16i vagy 18i-t értek. Én nem zárkózok el a 6 hengertől sem, de többnyire a feleségem fogja használni, a bölcsi és a munkahely vonalon. Na most benzines kollégáktól kérdezem hogy milyen motorkód az ami kevésbé nyűgös a fentiek közül? Gondolok itt legfőképpen a hengerfej gondokra, olajfogyasztás. Nem számítok költségmentes autóra a 20d után, de én ebbe sose töltöttem egy deci olajat sem olajcserék között. Ezzel ellentétben vettem lendkereket, jeladós porlasztót stb..., így tudom a költségek szintjét de a motorfelújítás nem lenne a kedvencem. Fontos kérdés lenne az is hogy melyik motornál rakható be a multikormány és a tempomat szimplán kormánycserével, tehát melyiknél elektromos a gázpedál?
Köszönöm előre is.
Üdv!


M43 a kisebb motorok közül, ami a legigénytelenebb, mármint nem szokott velük gond lenni. viszont nem elektromos a gázpedál
N40, N42, N46 amiknél elktronyos, de az N40-et semmiképp nem ajánlanám. a többinél silehetnek gondok, főleg így, hogy azért ezek is már benne vannak a korban, kitudja mennyit futottak.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 10:19


Sziasztok,valószínűleg le fogom cserélni a 20d-t valamilyen kisebb benzinesre. Az oka hogy elég sokat fogjuk városban használni a nyár végétől. A kisebb benzines alatt 16i vagy 18i-t értek. Én nem zárkózok el a 6 hengertől sem, de többnyire a feleségem fogja használni, a bölcsi és a munkahely vonalon. Na most benzines kollégáktól kérdezem hogy milyen motorkód az ami kevésbé nyűgös a fentiek közül? Gondolok itt legfőképpen a hengerfej gondokra, olajfogyasztás. Nem számítok költségmentes autóra a 20d után, de én ebbe sose töltöttem egy deci olajat sem olajcserék között. Ezzel ellentétben vettem lendkereket, jeladós porlasztót stb..., így tudom a költségek szintjét de a motorfelújítás nem lenne a kedvencem. Fontos kérdés lenne az is hogy melyik motornál rakható be a multikormány és a tempomat szimplán kormánycserével, tehát melyiknél elektromos a gázpedál?
Köszönöm előre is.
Üdv!