Sziasztok!
Ma elmentem megnézni az alábbi autót (veszteség 2x128Km):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-8945875Első benyomás: kívülről szép volt, na nem patyolat tiszta, de azt nem is vártam, hogy naponta mossák a portékát. Sérülés mentesnek mondták, de szerintem nem volt az, a réteg mérésig nem is jutottam. Az ajtó élek rendben voltak, első sárvédő kerékíven kezdődő rozsdásodás. Minden működött rajta. A műszerfal szépen kivitelezett carbon borítása kissé undort keltett bennem (lehet ízlésficamom van, de ezeket a fóliázásokat utállom, ha olyat akarnék, akkor teli karbonból kéne, nem holmi fólia, bár igényes volt). Kormány borítás eredeti bőr, nem volt nagyon megkopva, nem úgy mint a váltószoknya. A két darab kulcs viszont nagyon kopottas volt, az én 1999-es évjáratú 250000Km-t futott autóm kulcsai újnak hatottak ezekhez képest! Motorban valami kattogott és a gépháztető felnyitásakor a gyönyörűen kisuvickolt motor szépnek tűnt, de egyből észrevettem, hogy a motortér alsó burkolata hiányzik. A kormányműre hanyagul rá volt dobva egy cső végződés, ami a motor hátsó részén tűnt el(???). Az autó belülről szépen ki volt tisztítva, bár az ülések az enyémhez képest nagyon fakók voltak, a csomitér is teljesen tiszta volt. Féktárcsák újnak, de legalábbis keveset használtnak tűntek. Ezután aláfekvés következett: ezt nem kellett volna. annyi rozsdát autón még életemben nem láttam! A hátsó kerékfelfüggesztés bekötési pontjai, diffi és egyéb tartók meró rozsda. A hátsó kipufogó dob (jó horpadás volt rajta), valami flexi csővel volt a csőhöz rögzítve a h. futómű fölött, igazi kókler barkácsnak tűnt. A váltóból dőlt az olaj a kihajtásnál, rendesen olajos volt a kormánygép is.
Eladó kérdezte (de én már nagyon lemondtam erről az autóról ezért is maradt el a rétegmérés) mi a nem tetsző dolog rajta (már nekem volt kellemetlen a dolog)? Nem akartam fikázni, ezért azt mondtam, hogy én N46B20 motorkódú autót keresek, ez meg N42B20. Természetesen szervizkönyv nem volt hozzá.
Még megnéztem ott kb 6 BMW autót (az eladó távollétében), na nem ilyen alaposan, igazából az aljuk érdekelt és igen: mind nem kicsit rozsdás volt!! Beszélgettem az eladóval, ők Németország déli részéből hozzák az autókat és nagyon jók.
Tudom, nem új autót veszek! A festésnél nem feltétlen szempont a gyári fényezés akár 200 mikronig még elfogadom, de azért ez fölött már ne legyen. De a hiányzó borítások meg az a rozsda mennyiség már azért csak-csak kizáró tényező (nekem legalábbis).
Nekem régen is volt egy rögeszmés (már-már betegség)fenntartásom a Német országból behozott autókkal kapcsolatban, a mai vizsgálódás ezt megint csak erősítette. Ezt korábban már kifejtettem, most nem írnám le, de vissza lehet keresni. Ja és a gumik, bár szépen voltak szilikonozva, kuka volt mindegyiken.
Mindezt csak azért írtam meg, hogy segítsek másoknak az autó vásárlásban, hogy minél kevésbé nyúljnak mellé, mert ugye az alját nem szokás nézni...
hil