morzseya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz morzseya

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. május 06. szerda, 11:14


morzseya írta:

Feltételezésem szerint nem csak +1 fokozat a 6-os váltós. Valszeg az 5-öst egy kicsit kisebb áttéttel szerelték, a 6-ost meg kicsit nagyobb áttéttel, mint az 5-ös váltóval szereltben az 5-ös.


Ha ezt a weblapot veszem alapul, akkor tévedek az áttételezést illetően:
6-os váltóval: http://www.cars-data.com/hu/bm...specs/6167


5-ös váltóval: http://www.cars-data.com/hu/bm...specs/6166


morzseya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz morzseya

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. május 06. szerda, 10:31


YELLOW írta:
morzseya írta: Sziasztok!

Jó ideje olvasgatok és egy e46 30i touring megvételén gondolkozok.
Most annál a kérdésnél akadtam el,h feltételen 6-os manuális váltóval szereltet vegyek-e, vagy jó az 5-ös manuális is.

A válasznál olyan szempontok játszhatnak, mint hogy megér-e adott esetben plusz ezer Eurót vagy többet, az hogy kicsit kevesebbet fogyasszon az autó.
Ez is kérdés,h valóban kevesebbet eszik? Mennyit pörög ez a motor 5-ös váltóval mondjuk 130-as tempónál és ugyanígy 6-os váltóval?

Azért is érdekes lehet a szempontomból, mert ha nem kell feltétlen a 6-os váltó, akkor jóval több autó maradhat a potenciális jelöltek körében.

Előre is köszönöm a segítségeteket!


ez az én véleményem. konkrétan nem tudom melyik mennyit pörög. nyilván azért is lett 6-os váltó, mert ekkora motorhoz részben dukál, és jót tesz a fogyasztásnak, főleg autópályán. szerintem az 5-öshöz képest olyan ~400rpm-et ejt a fordulat, ami így lehet nem tűnik soknak, de átlagos. én ha a helyedben lennék mindenképp 6-ost vennék, de nem csak a fogyasztás miatt. (kersztfater néha megy az enyémmel, és tenné a 6.-at pedig neki sincs 6-os váltós autója, viszont dízelei vannak, voltak, lehet furcsa neki 2000-en felül az élet )


Feltételezésem szerint nem csak +1 fokozat a 6-os váltós. Valszeg az 5-öst egy kicsit kisebb áttéttel szerelték, a 6-ost meg kicsit nagyobb áttéttel, mint az 5-ös váltóval szereltben az 5-ös.

Amúgy mennyire jellemző hogy a 30i-kben elhasal a kettőstömegű? Ha igen, akkor azt jellemzően hány ezer km-nél várható?

Köszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. május 06. szerda, 07:53


morzseya írta: Sziasztok!

Jó ideje olvasgatok és egy e46 30i touring megvételén gondolkozok.
Most annál a kérdésnél akadtam el,h feltételen 6-os manuális váltóval szereltet vegyek-e, vagy jó az 5-ös manuális is.

A válasznál olyan szempontok játszhatnak, mint hogy megér-e adott esetben plusz ezer Eurót vagy többet, az hogy kicsit kevesebbet fogyasszon az autó.
Ez is kérdés,h valóban kevesebbet eszik? Mennyit pörög ez a motor 5-ös váltóval mondjuk 130-as tempónál és ugyanígy 6-os váltóval?

Azért is érdekes lehet a szempontomból, mert ha nem kell feltétlen a 6-os váltó, akkor jóval több autó maradhat a potenciális jelöltek körében.

Előre is köszönöm a segítségeteket!


ez az én véleményem. konkrétan nem tudom melyik mennyit pörög. nyilván azért is lett 6-os váltó, mert ekkora motorhoz részben dukál, és jót tesz a fogyasztásnak, főleg autópályán. szerintem az 5-öshöz képest olyan ~400rpm-et ejt a fordulat, ami így lehet nem tűnik soknak, de átlagos. én ha a helyedben lennék mindenképp 6-ost vennék, de nem csak a fogyasztás miatt. (kersztfater néha megy az enyémmel, és tenné a 6.-at pedig neki sincs 6-os váltós autója, viszont dízelei vannak, voltak, lehet furcsa neki 2000-en felül az élet )

morzseya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz morzseya

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. május 06. szerda, 00:44


Sziasztok!

Jó ideje olvasgatok és egy e46 30i touring megvételén gondolkozok.
Most annál a kérdésnél akadtam el,h feltételen 6-os manuális váltóval szereltet vegyek-e, vagy jó az 5-ös manuális is.

A válasznál olyan szempontok játszhatnak, mint hogy megér-e adott esetben plusz ezer Eurót vagy többet, az hogy kicsit kevesebbet fogyasszon az autó.
Ez is kérdés,h valóban kevesebbet eszik? Mennyit pörög ez a motor 5-ös váltóval mondjuk 130-as tempónál és ugyanígy 6-os váltóval?

Azért is érdekes lehet a szempontomból, mert ha nem kell feltétlen a 6-os váltó, akkor jóval több autó maradhat a potenciális jelöltek körében.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. május 05. kedd, 22:12


laci320d írta:

Üdv! Én még tél vége felé jártam náluk, touringot szerettem volna, de csak volna telefonban direkt rákérdeztem hogy minden ok a kiszemelt autóval, persze természetesen, jött a duma!! Aztán mikor oda értünk jött a fekete leves, nem szeretném minősíteni, akkor megtettük az eladó teljes mértékű felháborodására! Mi már alá nem néztünk nekünk elég volt felülről nézni!


Szia Laci!
Mintha itt olvastam volna, hogy nagyon korrekt társaság. Az biztos, hogy jó drágáért adják az autókat és nem is olyan szépek, mint a képeken látható. Valahogy az van bennem, hogy az én 1999-es évjáratú autóm alulról különb állapotban van, mint amiket ott láttam. A valóság az, hogy azért a Bömösért 1,2 milliót sem biztos, hogy adtam volna, mivel alul siralmas volt, csakúgy mint a többi.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2015. május 05. kedd, 21:08


hil írta: Sziasztok!
Ma elmentem megnézni az alábbi autót (veszteség 2x128Km):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-8945875

Első benyomás: kívülről szép volt, na nem patyolat tiszta, de azt nem is vártam, hogy naponta mossák a portékát. Sérülés mentesnek mondták, de szerintem nem volt az, a réteg mérésig nem is jutottam. Az ajtó élek rendben voltak, első sárvédő kerékíven kezdődő rozsdásodás. Minden működött rajta. A műszerfal szépen kivitelezett carbon borítása kissé undort keltett bennem (lehet ízlésficamom van, de ezeket a fóliázásokat utállom, ha olyat akarnék, akkor teli karbonból kéne, nem holmi fólia, bár igényes volt). Kormány borítás eredeti bőr, nem volt nagyon megkopva, nem úgy mint a váltószoknya. A két darab kulcs viszont nagyon kopottas volt, az én 1999-es évjáratú 250000Km-t futott autóm kulcsai újnak hatottak ezekhez képest! Motorban valami kattogott és a gépháztető felnyitásakor a gyönyörűen kisuvickolt motor szépnek tűnt, de egyből észrevettem, hogy a motortér alsó burkolata hiányzik. A kormányműre hanyagul rá volt dobva egy cső végződés, ami a motor hátsó részén tűnt el(???). Az autó belülről szépen ki volt tisztítva, bár az ülések az enyémhez képest nagyon fakók voltak, a csomitér is teljesen tiszta volt. Féktárcsák újnak, de legalábbis keveset használtnak tűntek. Ezután aláfekvés következett: ezt nem kellett volna. annyi rozsdát autón még életemben nem láttam! A hátsó kerékfelfüggesztés bekötési pontjai, diffi és egyéb tartók meró rozsda. A hátsó kipufogó dob (jó horpadás volt rajta), valami flexi csővel volt a csőhöz rögzítve a h. futómű fölött, igazi kókler barkácsnak tűnt. A váltóból dőlt az olaj a kihajtásnál, rendesen olajos volt a kormánygép is.
Eladó kérdezte (de én már nagyon lemondtam erről az autóról ezért is maradt el a rétegmérés) mi a nem tetsző dolog rajta (már nekem volt kellemetlen a dolog)? Nem akartam fikázni, ezért azt mondtam, hogy én N46B20 motorkódú autót keresek, ez meg N42B20. Természetesen szervizkönyv nem volt hozzá.
Még megnéztem ott kb 6 BMW autót (az eladó távollétében), na nem ilyen alaposan, igazából az aljuk érdekelt és igen: mind nem kicsit rozsdás volt!! Beszélgettem az eladóval, ők Németország déli részéből hozzák az autókat és nagyon jók.

Tudom, nem új autót veszek! A festésnél nem feltétlen szempont a gyári fényezés akár 200 mikronig még elfogadom, de azért ez fölött már ne legyen. De a hiányzó borítások meg az a rozsda mennyiség már azért csak-csak kizáró tényező (nekem legalábbis).

Nekem régen is volt egy rögeszmés (már-már betegség)fenntartásom a Német országból behozott autókkal kapcsolatban, a mai vizsgálódás ezt megint csak erősítette. Ezt korábban már kifejtettem, most nem írnám le, de vissza lehet keresni. Ja és a gumik, bár szépen voltak szilikonozva, kuka volt mindegyiken.

Mindezt csak azért írtam meg, hogy segítsek másoknak az autó vásárlásban, hogy minél kevésbé nyúljnak mellé, mert ugye az alját nem szokás nézni...

hil


Üdv! Én még tél vége felé jártam náluk, touringot szerettem volna, de csak volna telefonban direkt rákérdeztem hogy minden ok a kiszemelt autóval, persze természetesen, jött a duma!! Aztán mikor oda értünk jött a fekete leves, nem szeretném minősíteni, akkor megtettük az eladó teljes mértékű felháborodására! Mi már alá nem néztünk nekünk elég volt felülről nézni!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. május 05. kedd, 19:52


Sziasztok!
Ma elmentem megnézni az alábbi autót (veszteség 2x128Km):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-8945875

Első benyomás: kívülről szép volt, na nem patyolat tiszta, de azt nem is vártam, hogy naponta mossák a portékát. Sérülés mentesnek mondták, de szerintem nem volt az, a réteg mérésig nem is jutottam. Az ajtó élek rendben voltak, első sárvédő kerékíven kezdődő rozsdásodás. Minden működött rajta. A műszerfal szépen kivitelezett carbon borítása kissé undort keltett bennem (lehet ízlésficamom van, de ezeket a fóliázásokat utállom, ha olyat akarnék, akkor teli karbonból kéne, nem holmi fólia, bár igényes volt). Kormány borítás eredeti bőr, nem volt nagyon megkopva, nem úgy mint a váltószoknya. A két darab kulcs viszont nagyon kopottas volt, az én 1999-es évjáratú 250000Km-t futott autóm kulcsai újnak hatottak ezekhez képest! Motorban valami kattogott és a gépháztető felnyitásakor a gyönyörűen kisuvickolt motor szépnek tűnt, de egyből észrevettem, hogy a motortér alsó burkolata hiányzik. A kormányműre hanyagul rá volt dobva egy cső végződés, ami a motor hátsó részén tűnt el(???). Az autó belülről szépen ki volt tisztítva, bár az ülések az enyémhez képest nagyon fakók voltak, a csomitér is teljesen tiszta volt. Féktárcsák újnak, de legalábbis keveset használtnak tűntek. Ezután aláfekvés következett: ezt nem kellett volna. annyi rozsdát autón még életemben nem láttam! A hátsó kerékfelfüggesztés bekötési pontjai, diffi és egyéb tartók meró rozsda. A hátsó kipufogó dob (jó horpadás volt rajta), valami flexi csővel volt a csőhöz rögzítve a h. futómű fölött, igazi kókler barkácsnak tűnt. A váltóból dőlt az olaj a kihajtásnál, rendesen olajos volt a kormánygép is.
Eladó kérdezte (de én már nagyon lemondtam erről az autóról ezért is maradt el a rétegmérés) mi a nem tetsző dolog rajta (már nekem volt kellemetlen a dolog)? Nem akartam fikázni, ezért azt mondtam, hogy én N46B20 motorkódú autót keresek, ez meg N42B20. Természetesen szervizkönyv nem volt hozzá.
Még megnéztem ott kb 6 BMW autót (az eladó távollétében), na nem ilyen alaposan, igazából az aljuk érdekelt és igen: mind nem kicsit rozsdás volt!! Beszélgettem az eladóval, ők Németország déli részéből hozzák az autókat és nagyon jók.

Tudom, nem új autót veszek! A festésnél nem feltétlen szempont a gyári fényezés akár 200 mikronig még elfogadom, de azért ez fölött már ne legyen. De a hiányzó borítások meg az a rozsda mennyiség már azért csak-csak kizáró tényező (nekem legalábbis).

Nekem régen is volt egy rögeszmés (már-már betegség)fenntartásom a Német országból behozott autókkal kapcsolatban, a mai vizsgálódás ezt megint csak erősítette. Ezt korábban már kifejtettem, most nem írnám le, de vissza lehet keresni. Ja és a gumik, bár szépen voltak szilikonozva, kuka volt mindegyiken.

Mindezt csak azért írtam meg, hogy segítsek másoknak az autó vásárlásban, hogy minél kevésbé nyúljnak mellé, mert ugye az alját nem szokás nézni...

hil


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 05. kedd, 12:02


den7 írta: Sziasztok!
BMW nyereményjáték



Szia!

Még egy pár helyre tedd már be a reklámot, fognak neki örülni...

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: M5
Évjárat: 2003

státusz den7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 05. kedd, 09:18


Sziasztok!
BMW nyereményjáték



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 05. kedd, 09:18

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. május 04. hétfő, 19:27


M57TU2D30 motorról valakinek van tapasztalata? E92-t szeretnék vásárolni és ahogy látom 30D és 35D ugyanaz a motor csak +1 turbó. Ezen kívül mi más még? Futómü, fék, difi?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 04. hétfő, 19:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ZuzuPetals

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 03. vasárnap, 21:40


Robin68 írta:
YELLOW írta:
ZuzuPetals írta: Sziasztok, igényesen rendben tartott, rozsdamentes, benzines, kéziváltós E46-ot keresek egymillióig, megbízható forrásból. Sedan, touring, coupe és compact is lehet, a szín is mindegy, egy gánymentes, odafigyelve szervizelt megbízható autót keresek. Ha van valakinek vagy ismerősének ilyen eladó, plíz jelezze.
Kösz!


1 milláért?
sok sikert!
ha max ennyid van, ne vegyél E46-ot. illetve ennyiért nem hiszem, hogy bárki a vigyázott autóját odaadná. esetleg kint tudsz venni ennyiért. aztán a plusz költségek.


Ha csak ennyit szánsz rá akkor talán itt keresgélj.


Nem szerelembol kell es szarvasborrel torolgetésre, egy jopar evig szolgalo hasznalati targyra van szukseg, gyerekek iskolaba vitele, evente 10ezer km alatt, kb. ennyi a feladat, az eddig erre hasznalt e36 kiszolgalt. Van egy 320d is, az kozel 400ezer km-rel, nem agyonimadott dedelgetett hobbitargy, hanem igaslo, kopott kormany, kopott a borkarpit, de csak kezzel mosott, csak gyari alkatresszel profin szerelt auto, nem er egy millat, megis elmegy még 100-200ezret. Ilyesmi kene benzinesben, de sima hirdetesbol ez ketsegtelenul bizonytalan, ezt en is tudom. Ha van tippauto es szoltok, koszi.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. május 03. vasárnap, 00:06


YELLOW írta:
ZuzuPetals írta: Sziasztok, igényesen rendben tartott, rozsdamentes, benzines, kéziváltós E46-ot keresek egymillióig, megbízható forrásból. Sedan, touring, coupe és compact is lehet, a szín is mindegy, egy gánymentes, odafigyelve szervizelt megbízható autót keresek. Ha van valakinek vagy ismerősének ilyen eladó, plíz jelezze.
Kösz!


1 milláért?
sok sikert!
ha max ennyid van, ne vegyél E46-ot. illetve ennyiért nem hiszem, hogy bárki a vigyázott autóját odaadná. esetleg kint tudsz venni ennyiért. aztán a plusz költségek.


Ha csak ennyit szánsz rá akkor talán itt keresgélj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 17:10


ZuzuPetals írta: Sziasztok, igényesen rendben tartott, rozsdamentes, benzines, kéziváltós E46-ot keresek egymillióig, megbízható forrásból. Sedan, touring, coupe és compact is lehet, a szín is mindegy, egy gánymentes, odafigyelve szervizelt megbízható autót keresek. Ha van valakinek vagy ismerősének ilyen eladó, plíz jelezze.
Kösz!


1 milláért?
sok sikert!
ha max ennyid van, ne vegyél E46-ot. illetve ennyiért nem hiszem, hogy bárki a vigyázott autóját odaadná. esetleg kint tudsz venni ennyiért. aztán a plusz költségek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ZuzuPetals

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 16:51


Sziasztok, igényesen rendben tartott, rozsdamentes, benzines, kéziváltós E46-ot keresek egymillióig, megbízható forrásból. Sedan, touring, coupe és compact is lehet, a szín is mindegy, egy gánymentes, odafigyelve szervizelt megbízható autót keresek. Ha van valakinek vagy ismerősének ilyen eladó, plíz jelezze.
Kösz!

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 14:17


YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok.

Egy jó barátom Bmw vásárlás előtt áll, egy E46 318i 2002 facelift a kiszemelt.
Ez a 143Lóerős N42B20 motorral szerelt 4 henger, 16 szelep. Mi a véleményetek erről a tipusról? Üdv.


pont most olvastam ezt az FB-n.
olvasgasson itt vissza, mostanában elég sokszor téma. aztán vagy meggyőzi vagy nem.


Ja oda is kiraktam, annyit már tudok hogy a 318i szijas, a 320i sor 6 láncos. De mivel nekem diesel van.....nem tudok objektiv lenni.


milyen szíjjas?
hát kb 80-as években volt utoljára szíjjas BMW motor. legalábbis vezérlés szempontjából.

szerk.: pont a láncossági hibái vannak az N42, N46 motoroknak. legalábbis ezekre panaszkodnak. mondom vissza kell olvasni, mert lassan 100x írjuk le ugyanazokat


Akkor ezer bocs, nekem ezt mondták az előbb, hogy szíjas, de csak örülök ha mégsem az. Szeretném,ha a cimborám örömmel vezetné a Bmw-t és nem csalódna benne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 02. szombat, 14:17